Поверителност на САЩ
IAB GPP: Приложете законите за защита на данните на САЩ по законово съвместим начин
Направете уебсайта или приложението си съвместими със законовите изисквания за новите закони за защита на данните на САЩ.
- Лесен за интегриране
- Поддържа CCPA/CPRA (Калифорния), VCDPA (Вирджиния), CPA (Колорадо), UCPA (Юта), CAPDP (Кънектикът), US National Privacy, между другото
- Официална поддръжка на новия IAB GPP стандарт
- Включително „Не продавай“, GPC и други функции
- Включване или отказване
- Персонализиран дизайн
- Роботът за бисквитки вече е интегриран
- Обширно отчитане
Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy
Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.
… и много други.
Как да направя моя уебсайт или приложение съвместими с новите закони за поверителност на САЩ?
Ако вашият бизнес попада под един от многото закони за поверителност (вижте раздела Закони), трябва да спазвате тези закони. В повечето държави това означава:
- Посетителите на уебсайта/потребителите на приложението трябва да бъдат информирани за вида, целта и съдържанието на обработката на данните
- Посетителите на уебсайта/потребителите на приложението трябва да имат право да възразят срещу обработката на данни (отказ)
- В определени случаи трябва да се получи съгласие преди обработката на данните (включване)
- Прилагат се различни основни правила за това как могат да се обработват данните, като например принципа за минимизиране на данните, сигурност, прозрачност или обработка на чувствителни данни
По-конкретно, в повечето случаи това означава: Решение за отказ трябва да бъде инсталирано на уебсайта или приложението, за да предостави на потребителите необходимата информация и да активира отказа.

НУЖДА ОТ НАС СЪОТВЕТСТВИЕ С ПОВЕРИТЕЛНОСТТА
… но аз изобщо не обработвам никакви данни!?
Един отговор, който чуваме много от клиентите в САЩ, е, че те всъщност не обработват никакви данни и следователно законите за защита на данните не се прилагат за тях.
Тук е важно да се отбележи, че операторите на уебсайтове и приложения са отговорни за данните, които се обработват на техния уебсайт или в тяхното приложение . Следователно законите за защита на данните се прилагат по-специално за компании, ако отговарят на едно от следните условия:
1. Ако данните се обработват за наши собствени цели , например чрез инструменти за проследяване като Google Analytics, Matomo, Hotjar или подобни
2. Споделянето на данни с трети страни също е стъпка на обработка. Данните се споделят, например, чрез интегриране на приставка на трета страна в уебсайта или приложението. Това се отнася за видеоклипове в YouTube, добавки за Facebook, Google Maps, програми за чат или доставчици на плащания като PayPal
3. Всеки път, когато рекламата е интегрирана в уебсайта или приложението, данните се предават автоматично на рекламодателя . Предаването се разбира като стъпка в обработката на данни.
Въпреки че държавите се различават малко по отношение на това кога трябва да се даде съгласие за обработка на данни, почти всички закони за защита на данните изискват отказ. В случай на CCPA/CPRA, това трябва да бъде въведено изрично чрез връзка, която казва „Не продавайте и не споделяйте моята лична информация“.
Станете съвместими в 5 стъпки
С consentmanager можете лесно да станете съвместими с различните американски закони за защита на данните:
- 1. Регистрирайте се сега безплатно и активирайте акаунта на consentmanager
- 2. Интегрирайте кода на consentmanager във вашия уебсайт с помощта на копиране и поставяне
- 3. Адаптирайте дизайна за отказ според вашите желания
- 4. Създайте и интегрирайте връзката „Не продавайте и не споделяйте моята лична информация“.
- 5. Поддържайте съответствие благодарение на автоматичните актуализации
Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните
Новият стандарт AB GPP
Направете уебсайтовете сигурни с нови стандарти: IAB GPP
За да се сигнализира по прозрачен начин за включване или отказ в рамките на уебсайта или приложението към всички интегрирани инструменти, плъгини и доставчици на реклами, така нареченият IAB GPP стандарт беше разработен от IAB.
GPP означава Глобална платформа за поверителност и дефинира различни методи и интерфейси като CMP (доставчик за управление на съгласие, известен също като „Банер за бисквитки“ или „Известие за поверителност“), които записват и съобщават съгласие/включване или отхвърляне/отказ, може . Стандартът до голяма степен се основава на стандарта IAB TCF, който се използва успешно в Европа от години и се е превърнал в задължителен за издателите и рекламодателите.
Екипът на consentmanager участва значително в разработването на GPP стандарта, така че не е изненадващо, че consentmanager е първият доставчик, който предлага продуктивното използване на IAB GPP.
Можете също така да намерите повече за GPP в нашия блог .Важно: Повечето закони за защита на данните също изискват операторите на уебсайтове и операторите на приложения да могат да отговарят на „сигнали на браузъра“. Един от тези сигнали е GPC или „Глобален контрол на поверителността“, изискван в Калифорния. С consentmanager уебсайтовете и приложенията не трябва да се тревожат за щастието: решението consentmanager реагира автоматично на сигналите на браузъра и автоматично прилага отказа.
Защо сега да спазвате законите за поверителност на САЩ?
Защита за вашия бизнес
CCPA, VCDPA, CAPAP и др. ще влязат в сила от 2023 г. и трябва да бъдат приложени. Федералните главни прокурори вече могат да налагат глоби въз основа на закони – в много случаи това вече се е случило. Не се колебайте повече и направете уебсайта или приложението си съвместими сега!
Защита на вашите приходи
Рекламните компании ще разчитат на новия стандарт на IAB GPP през 2023 г. В Европа едва ли има реклама, която да се продава без европейския стандарт – в САЩ тенденцията е в същата посока. Ако не поддържате стандарта IAB GPP, пропускате приходи от реклама!
Защита за вашите клиенти
Клиентите стават все по-критични и все повече се питат как компаниите боравят с данни. Компаниите, които не зачитат поверителността си, губят доверие, клиенти и продажби. Покажете на клиентите си, че наистина ви е грижа за тях!
Плащайте само това, което използвате
Нашият гъвкав ценови модел
Consentmanager CMP е евтин и се предлага с гъвкав модел: Вие плащате само за това, което използвате!
основен
уебсайт или приложение
- 5000 гледания / месец вкл.
- Съответствие с GDPR
- Готови дизайни
- 1 обхождане/седмица
- Поддръжка: билети
-
допълнителен Прегледи с възможност за резервация -
CMP, съвместим с IAB TCF -
IAB GPP стандарт -
A/B тестване и оптимизация -
допълнителен потребителски акаунти
начинаещи
уебсайт или приложение
- 100 000 гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0.1 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- Персонализирани дизайни
- 3 обхождания/ден
- Поддръжка: билети
-
A/B тестване и оптимизация -
CMP, съвместим с IAB TCF -
IAB GPP стандарт -
допълнителен потребителски акаунти
по подразбиране
3 уебсайта или приложения
- 1 милион гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0,05 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- CMP, съвместим с IAB TCF
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 10 обхождания/ден
- Поддръжка: билет и имейл
-
допълнителен потребителски акаунти
агенция
20 уебсайта или приложения
- 10 милиона гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0,02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- CMP, съвместим с IAB TCF
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 100 обхождания/ден
- 10 допълнителни потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
-
Мениджър на личен акаунт
Предприятие
- Всички прегледи / месец
- допълнителен Прегледи:0.02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- CMP, съвместим с IAB TCF
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- Всякакви обхождания/ден
- всяка добавка. потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
- Мениджър на личен акаунт
Това са важните норми за поверителност на САЩ
Какви закони за защита на данните има в САЩ?
Компаниите, които са базирани в Съединените щати, правят бизнес или предоставят услуги там или по друг начин работят с граждани на САЩ, вероятно ще бъдат обект на един от множеството закони за поверителност.
За разлика от много други страни, законите за защита на данните в САЩ се регулират на щатско ниво – докато няма национален закон за защита на данните. Поради това компаниите трябва да проверят дали и кои федерални закони се прилагат за тях. По-конкретно, това могат да бъдат:
CCPA / CPRA – Калифорния
CCPA означава Калифорнийски закон за поверителността на потребителите и беше приет през 2019 г. Прилага се особено в Калифорния или по отношение на жителите на Калифорния. „Актуализацията“ на CCPA е CPRA или Калифорнийският закон за правата за поверителност. Съгласно ЗКИР се уточняват и затягат някои разпоредби.
VCDPA — Вирджиния
VCDPA означава Закон за защита на данните на потребителите на Вирджиния и се отнася до компании, извършващи бизнес в щата Вирджиния или обслужващи жители на този щат. VCDPA ще бъде „в сила“ от 1 януари 2023 г. – т.е. трябва да бъде въведен от компаниите най-късно от тази дата.
CPA — Колорадо
CPA или Colorado Privacy Act е законът за поверителност на щата Колорадо. Подобно на VCDPA на Вирджиния, този закон е в сила от 1 януари 2023 г. и трябва да се прилага от компании, разположени в Колорадо или обработващи данни от жители на щата.
UCPA-Юта
Законът за защита на данните за щата Юта в западните Съединени щати се нарича UCPA или Закон за поверителността на потребителите на Юта. За разлика от двата гореспоменати закона, UCPA няма да влезе в сила до 31 декември 2023 г. Този закон засяга и всички компании, които обработват определено количество данни (тук 100 000 на година) от граждани на държавата.
CAPDP — Кънектикът
CAPDP (отчасти CTPDP) означава Законът на Кънектикът относно поверителността на личните данни е федералният закон за защита на данните в щата Кънектикът. Законът ще влезе в сила на 1 юли 2023 г. и ще засегне компании, намиращи се в, извършващи бизнес или обработващи информация за граждани на щата Кънектикът.
Национална поверителност на САЩ
В допълнение към гореспоменатите закони, различни други щати имат свои собствени закони в процес на разработка – някои от които се очакват още през 2023 г. Освен това има различни подходи към разпоредбите за поверителност на ниво държава, които се прилагат в Съединените щати.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Законът ще влезе в сила от 1 юли 2023 г
CAPDP (понякога също CTPDP) означава Закон за Кънектикът относно поверителността на личните данни.
UCPA ще влезе в сила на 31 декември 2023 г.
Закон за поверителността на потребителите на Юта.
ЗЗД е в сила от 01.01.2023г.
Закон за поверителността на Колорадо.
VCDPA в сила от 01 януари 2023 г.
VCDPA означава Закон за защита на данните на потребителите на Вирджиния.
да. Федералният прокурор вече усърдно раздава глоби. Най-известният случай досега е този на Sephora с глоба от 1,2 милиона долара.
Законите вече са влезли в сила.
Калифорнийски закон за защита на личните данни
Калифорнийски закон за защита на личните данни на потребителите
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!