Модифициран банер за бисквитки за магазин

инструмент за един
Защита на данните в съответствие с GDPR

Модифицираната система за магазини Shop или модифицирана електронна търговия е софтуер за магазини с отворен код, който съществува от края на 2008 г. Оттогава магазинната система непрекъснато се развива и става все по-широко разпространена. Системата на магазина се фокусира върху сигурността, лекотата на използване и преди всичко стабилността. Проектирането на вашия модифициран магазин, съвместим с GDPR, е от съществено значение за законово съвместимата работа на магазина. С модифицирано известие за бисквитки на магазина от мениджър за съгласие, можете лесно да приложите това изискване.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Модифициран магазин с един поглед

  • Модифицираният софтуер за електронна търговия е система за безплатен магазин, която е разработена под GPL (GNU General Public License). Модифицираната електронна търговия преди беше известна като xtcModified. От първото представяне през 2008 г. има постоянно по-нататъшно развитие. Екипът за разработчици зад модифицираната електронна търговия непрекъснато актуализира и оптимизира системата за магазини. По този начин клиентите и потребителите трябва да намерят система за магазин без грешки, която предлага възможно най-доброто потребителско изживяване. Реагирайки на новите пазарни условия възможно най-бързо и бързо, системата на магазините трябва винаги да е актуална и да гарантира конкурентоспособността на своите потребители. Разработчиците зад модифицирания придават особено значение на стабилната програма, сигурността и лесното управление .

    Модифицираният софтуер за електронна търговия има множество шаблони и шаблони за дизайн, които могат лесно да бъдат персонализирани. Тъй като това е решение с отворен код, модифициран живот, наред с други неща, от силна и активна общност . Това работи съвместно за подобрения, разширения и нови функции. Тази общност е отговорна и за бързата и дългосрочна поддръжка на магазинната система, така че да е възможна стабилна работа в дългосрочен план. Освен това, в сътрудничество с потребителите и издателите на системата за магазини, общността редовно разработва различни демо магазини от различни сектори и индустрии. Следователно, като оператор на магазин, вие се възползвате от вече съществуващи подходящи решения за вашата собствена компания.

    Като потребител или оператор на магазин, вие имате възможността да участвате в разработването на решението с отворен код . По този начин можете например да участвате в разработването на нови функции или разширения във форума.

    Участието на множество външни компании дава възможност и за предлагането на много допълнителни услуги. Те могат да бъдат интегрирани в модифицирана електронна търговия. Тези и други опции позволяват почти неограничено разнообразие от възможности за настройка и постоянно разширяване на вашата собствена система за магазини.

    По принцип модифицираният Shop може да се използва от компании от всякакъв бранш и размер, които са активни в онлайн търговията. Трябва да се отбележи, че използването изисква ноу-хау . Необходими са интервенции за малки промени и персонализации. Благодарение на активната общност обаче се оказва достатъчна помощ. Нашата собствена уики система и форум помагат на потребителите да се ориентират бързо. Въпреки това, определен период на обучение трябва да се вземе предвид, докато вашият собствен магазин отговори на вашите собствени изисквания и нужди.

    С функционалността и количеството събрани данни, значението на законово съвместимото прилагане на управлението на бисквитките нараства. В този момент модифицираната бележка за бисквитки в магазина играе важна роля.

  • Променено известие за бисквитки на магазина

    Всеки оператор на модифицирана страница на магазина е длъжен да направи своя модифициран магазин съвместим с GDPR . Това също включва управление на съгласието за бисквитки в смисъл на съгласие за използването на бисквитки . По принцип бисквитките (които не са технически необходими) могат да се задават само ако е дадено ясното и изрично съгласие на вашите потребители. Това е резултат най-късно от решението на ECJ (Европейски съд) по въпроса за бисквитките. Практическото прилагане на съгласието трябва да бъде под формата на двойно избиране. Следователно вашите посетители трябва да имат възможността да се съгласят със събирането на модифицирани бисквитки на магазина или да ги отхвърлят незабавно, когато посетят вашия магазин. Това може да бъде реализирано с модифицирано известие за бисквитки в магазина. От една страна, този банер трябва да съдържа ясна индикация за вида и обхвата на събирането и обработката на бисквитките. Освен това, модифицираното известие за бисквитки на магазина трябва да дава на потребителите възможността да дадат или откажат съгласието си. Само с това избиране е възможно да се координира модифицираният магазин и GDPR.

    Мениджърите за съгласие за бисквитки могат да се използват за прилагане на съгласието за бисквитки по правно сигурен начин . CMP (доставчици на управление на съгласие) предлагат това. Те помагат да се гарантира, че потребителите имат опция за съгласие всеки път, когато посетят вашата модифицирана страница на магазина. Настройката на първата бисквитка е разрешена само след дадено съгласие.

  • Съобщение за модифицирани бисквитки на магазина: нужди и изисквания

    По принцип всеки търговско управляван уебсайт (това включва и онлайн магазините) се нуждае от запис на бисквитки. Нуждата надхвърля технически необходимите бисквитки. Инструментите за анализ и проследяване също работят с бисквитки. Конкурентната работа на онлайн магазина е трудно да си представим без тези инструменти. По принцип за почти всяко събиране на данни трябва да се създаде отделна бисквитка. Използването на бисквитки изисква изричното съгласие на вашите потребители. Следователно най-късно след решението на Съда на Европейските общности е било от съществено значение да се поиска това съгласие. Това може да бъде реализирано с ясно модифицирано известие за бисквитки на магазина. Това известие под формата на банер дава на потребителите възможността да приемат или отхвърлят технически ненужни бисквитки.

    Една добра модифицирана известие за бисквитки на магазина може в идеалния случай лесно да бъде интегрирана в магазина, без да се засяга функционалността. Управлението на съгласието винаги трябва да бъде без технически пречки бъде действащо. Когато избирате мениджъра за съгласие , трябва да обърнете внимание и на интерфейсите към други системи и решения, които могат да бъдат използвани. Ако сте международен доставчик, многоезичието на модифицираното известие за бисквитки на магазина е от голямо значение. След успешното интегриране на кода за съгласие за бисквитки във вашия модифициран магазин за електронна търговия, всяка бисквитка, която не е абсолютно необходима, се блокира автоматично. Бисквитките се събират и анализират само след дадено съгласие.

Модифицирано известие за бисквитки в магазина и неговите предимства

Използването на известието за модифицирана бисквитка на магазина е важна стъпка за привеждане на модифицирания магазин в съответствие с GDPR. Добрият мениджър на бисквитки обаче има редица други предимства за операциите на магазина. Това включва положително потребителско изживяване и по-дълго време на престой. Един добър модифициран магазин е съобразен точно с нуждите на вашата целева група . Целта е отлично потребителско изживяване.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Вашите предимства с един поглед

    Време на престой и степен на приемане

  • Потребителското изживяване може да бъде изразено в показатели като степен на приемане и степен на отпадане . И двата параметъра са тясно свързани с продължителността на престоя на вашите потребители на уебсайта. Степента на отпадане трябва да е възможно най-ниска, докато степента на приемане трябва да е възможно най-висока.

    С добър мениджър за получаване на съгласие можете да постигнете по-високи нива на приемане и по-ниски нива на отпадане . В резултат на това времето, през което вашите клиенти или посетители остават по-дълго. Това увеличава вероятността от преобразуване, например под формата на покупка или приключване на друга транзакция. Важните цели за привличане на клиенти и дългосрочна лоялност на клиентите могат да бъдат постигнати в дългосрочен план само ако степента на отпадане е ниска. Модифицираният намек за бисквитки за магазин помага да се постигнат по-ниски нива на отпадане и по-високи нива на приемане. По този начин известието за модифицирана бисквитка на магазина има важен принос за пълното използване на потенциала на вашия модифициран магазин в съответствие с GDPR.

    Предимствата могат да бъдат намерени както от ваша страна като оператор на магазина, така и от страна на вашите клиенти. Въпреки че клиентите имат сигурност, че нуждата им от защита на данните се приема сериозно, те се възползват от правната сигурност при прилагането . Това положително потребителско изживяване кара клиентите да останат по-дълго и увеличава процента на реализация. По същия начин това положително потребителско изживяване е от полза за удовлетвореността на клиентите . Това от своя страна оказва влияние върху лоялността на клиентите и допринася за това, че клиентите с удоволствие се връщат при вас. Положителното потребителско изживяване е изгодно и по отношение на оптимизацията за търсачки (SEO): Тъй като търсачките включват потребителското изживяване в класирането, положителното изживяване може да има благоприятен ефект върху позицията в списъците с резултати от търсенето.

    С добър мениджър за получаване на съгласие вие имате постоянен преглед в реално време на текущото приемане и степента на отпадане във вашия онлайн магазин. Това ви дава представа за текущото поведение на вашите клиенти, когато посещават магазина ви по всяко време. С тази ценна информация за текущото поведение на клиентите можете също да направите важни заключения относно възможния потенциал за оптимизиране .

  • Многоезично известие за модифицирани бисквитки за магазин

    Ако управлявате магазин с международна насоченост , многоезичието е основно изискване. Повечето оператори на магазини насочват своите магазини към клиенти на различни езици и в различни страни. Следователно модифицираното известие за бисквитки за магазин трябва винаги да може да се показва на няколко езика, поне на езиците на страните в областта на GDPR. Мениджърът за съгласие е подходящ за повече от 30 езика и може автоматично да показва модифицираното известие за бисквитки на магазина на вашите клиенти на техния език.

  • отзивчивост

    С оглед на широкото използване на мобилни устройства и честия мобилен достъп до магазини, адаптивното адаптиране на показването на уеб съдържание е стандарт днес. Това също се отразява на показването на известието за модифицирана бисквитка на магазина. Цялото съдържание трябва да се адаптира към използваното крайно устройство, както и към операционната система и размера на екрана. Типът на дисплея в мениджъра за съгласие за бисквитки се настройва автоматично към устройствата, използвани от клиентите ви, от които влизат в магазина ви. Външният вид се адаптира както към съответната операционна система (например Android или iOS), така и към използваното крайно устройство (например смартфон или таблет). По този начин мениджърът за съгласие е подходящ за всички често срещани устройства , а модифицираното известие за бисквитки на магазина може да се използва в почти всички ситуации. Независимо от вида на достъпа, модифицираното съответствие на магазина с GDPR е осигурено.

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

Променено известие за бисквитки на магазина

Допълнителни предимства

  • Използването на добре обмислен мениджър за получаване на съгласие също ви предлага набор от възможности за персонализиране на дизайна . Модифицираното известие за бисквитки на магазина може да бъде индивидуално проектирано и по този начин адаптирано към вашата собствена корпоративна идентичност, например.

    Освен това доставчикът на управление на съгласието ви предлага предимствата на блокирането на реклами . Това означава, че всички рекламни материали, използвани на уебсайта на магазина, могат да бъдат ефективно предотвратени, докато посетителите ви не дадат съгласието си.

  • В допълнение към защитата на данните и координацията на модифицирания магазин и GDPR, мениджърът за получаване на съгласие също допринася за сигурността на данните . Възможно е защитено съхранение на информацията на (изключително европейски) сървъри. Освен това автоматизираните актуализации на мениджъра за съгласие гарантират, че текущите стандарти за сигурност винаги са в сила.

    Друго предимство може да се намери в интегрираните процедури за A/B тестване . A/B тестването се използва за намиране на оптималните настройки (например възможно най-добрия дизайн) за модифицираното известие за бисквитки в магазина. Това автоматично оптимизира банера за бисквитки.

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Ако посетител откаже да даде съгласието си за използването на бисквитки, тези бисквитки няма да бъдат зададени. Например, вече нямате данни за проследяване или анализ , тъй като те не се събират или предават. Като банер, модифицираното известие за бисквитки на магазина съдържа няколко опции за вида и обхвата на съгласието.

По принцип технически необходими бисквитки могат да се задават и без съгласие . Всички останали изискват изрично съгласие. Първата несъществена бисквитка може да бъде зададена само след като посетителите ви са се включили.

С модифицирано известие за бисквитки на магазина можете да покажете банер , който изрично иска вашето съгласие. Веднага щом потенциален клиент посети вашия уебсайт, той ще се сблъска с банера. Първата нетехнически необходима бисквитка може да бъде зададена само след дадено съгласие. Става дума за прилагането на процедура по избор, която е предоставена и изисквана по отношение на координацията на модифициран магазин и DSGVO най-късно след решението на СЕО.

GDPR и решението на СЕО предвиждат, че бисквитките могат да се използват само след изрично съгласие . Единствените изключения от това са бисквитките, които са технически необходими за работа. Всички останали (например проследяващи бисквитки) могат да се задават само след като потребителят изрично се е включил. Като оператор на магазина, вие носите отговорност да предложите на потребителите си възможността да възразят.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!