TTDSG

Защита на данните, съвместима с TTDSG, с Мениджъра за съгласие

Общият регламент за защита на данните (GDPR) е в сила от 2018 г., който поставя много тесни граници за обработката на лични данни. Федералният кабинет прие новия Закон за защита на телекомуникационните телемедийни данни (TTDSG) , който е в сила от декември 2021 г. Този нов закон за защита на данните определя обединяващи разпоредби за виртуалното пространство. Един фокус е използването на бисквитки, за които операторите на уебсайтове ще трябва да получат съгласие в бъдеще. Досега общите условия не са напълно ясни. В това отношение TTDSG е пряко свързан с предизвикателството на управлението на съгласието за бисквитки .

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

TTDSG

Тук, като оператор на уебсайт, можете да получите изчерпателна информация за съдържанието, рамковите условия и изискванията на новия закон за защита на данните и в последната част да разгледате ориентирано към действие решение с мениджъра за получаване на съгласие, за да приложите новите разпоредби по законосъобразен начин.

Cookie Consent Lösung für Unternehmen

история за произход

Как се появи TTDSG на първо място?

  • Досега Законът за далекосъобщенията (TKG) и Законът за телемедиите (TMG) бяха решаващи за операторите на уебсайтове по отношение на чувствителната тема за защита на данните. Това е целта на новото въвеждане на TTDSG , да обедини всички разпоредби от тези закони. Създава се нов основен закон за защита на данните , за да се гарантира повече прозрачност и еднаквост.

  • Нещо повече: Тази законодателна инициатива е изпълнение на европейска директива : По-конкретно става дума за така наречената електронна неприкосновеност на личния живот, която сега се прилага в германското законодателство с TTDSG. Където и да се използват технологии за проследяване или бисквитки, новите разпоредби ще станат актуални от декември 2021 г. Това се отнася не само за уебсайтове, но и за разрешения в приложения. С оглед на оставащото кратко време, това е достатъчна причина да разгледаме по-отблизо доставчика на управление на съгласие.

  • Такова мощно решение е основата, за да се гарантира, че защитата на данните може да бъде проектирана с правна сигурност във всяко отношение. По-долу ще прочетете, че съгласието за бисквитки предлага множество предимства за компаниите и посетителите на уебсайта.

  • Германия изостава в прилагането на насоките на ЕС за защита на данните
    От 2009 г. на ниво Европейски съюз съществува изискване за получаване на изрично съгласие за използването на бисквитки или други технологии за проследяване. Това е особено ясно от член 5 от съответната Директива за неприкосновеност на личния живот и електронни комуникации. Много уебсайтове вече прилагат тези разпоредби, въпреки че правната рамка не е напълно ясна. Това ще се промени от декември 2021 г.

 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

Какво представлява TTDSG основно относно съгласието за бисквитки?

  • Целта на сливането на предишни разпоредби в нов основен закон е да се гарантира по-голяма правна сигурност чрез стандартизация. С оглед на защитата на данните, в края на 2021 г. ще има ясни регулации за настройката на бисквитки и използването на технологии за проследяване. По принцип потребителите трябва да бъдат информирани преди съхранението за какви данни се събират . Вие също трябва да можете да откажете съгласието си за използване на бисквитки по всяко време (тук говорим за „отказ“).

  • Инструментът за управление на съгласието дава възможност да се запита това изисквано съгласие, да се документира и да се управлява прозрачно. Поверителността на потребителите трябва да бъде по-добре защитена. Те имат в свои ръце на всеки уебсайт да приемат бисквитки до определена степен или да ги отхвърлят изцяло. Освен защитата на данните, бисквитките са полезни за операторите на уебсайтове и потребителите, за да могат да компилират персонализирано съдържание.

Какво е доставчик на управление на съгласие?

Този въпрос е подходящ за вас като оператор на уебсайт най-късно сега, ако искате да зададете бисквитки или да използвате проследяване. Това определено вече няма да е възможно без изрично одобрение или отхвърляне. Като се има предвид новата рамка, трябва да потърсите жизнеспособни решения за управление на съгласието за бисквитки . В хода на въвеждането на новия закон за защита на данните много оператори на уебсайтове ще търсят бързи, функционални и преди всичко правно сигурни решения. В това отношение вие сте попаднали на правилното място да използвате Consentmanager, за да получите съгласието на посетителите на уебсайта в предписаната форма. Поради набора от функции, описани по-долу, този инструмент позволява много повече от просто управление на съгласието за бисквитки. Колкото и сложни да ви изглеждат изискванията на TTDSG и колкото и кратко да е времето за прилагането им: С изпитания и изпитан мениджър за получаване на съгласие, вие разчитате на изключително функционално решение.

Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Как да бъде класифициран новият закон за защита на данните?

Ако вече сте запознати с Общия регламент за защита на данните и Директивата за неприкосновеността на личния живот в електронните комуникации, ще видите много паралели в новия Закон за защита на данните. В крайна сметка това само показва, че много регулации вече са съществували или са били прилагани от оператори на уебсайтове с предвидливост. С влизането в сила на TTDSG през декември 2021 г. обаче вече няма да има начин за заобикаляне на съгласието за използване на бисквитки и други подобни . От тази гледна точка, досега известните регулации от GDPR и Директивата за ePrivacy остават в сила. Те са „само“ изрично посочени в новия закон за защита на данните с оглед на бисквитките и проследяването. Поради съчетаването в нов основен закон, предишните разпоредби не губят действието си само поради сходството на съдържанието.

  • Параграф 25 TTDSG трябва да се тълкува като прилагане на Директивата за неприкосновеността на личния живот и електронните комуникации

    Вече споменатата Директива за неприкосновеността на личния живот в електронните комуникации трябва да се разглежда като основа на TTDSG. Държавите – членки на ЕС трябва да гарантират , че данните могат да се съхраняват само ако потребителите са информирани за тях по ясен и изчерпателен начин . Трябва да е безпогрешно ясно за какво потребителите дават своето съгласие и за какви цели се задават бисквитките. В този контекст следва да се отбележи т. нар. решение Cookie II на Федералния съд на Германия, което потвърждава решение на Европейския съд от 2019 г.: В резултат на това съгласието на потребителите е задължително преди т.нар. -могат да се поставят основни бисквитки.

  • На този фон § 25 TTDSG регулира използването на бисквитки и други технологии за проследяване. По принцип става дума за технологично неутралното съхранение и извличане на информация на всички (мобилни) устройства. В § 26 TTDSG са посочени правилници за услугите на съответната техническа администрация.

  • Съгласие за бисквитки: Какво изисква TTDSG?

    Раздел 24 от новия Закон за защита на личните данни определя изискванията за обработка на лични данни. По принцип вашите потребители трябва да могат да дадат своето съгласие или изрично да го откажат. Ако се съсредоточим върху използването на бисквитки, раздел 25 TTDSG е от особен интерес (= защита на поверителността на крайните устройства). На тази основа съхраняването на информация е разрешено само ако потребителите са дали своето съгласие, като щракнат върху изчерпателна и ясна информация.

  • Връзката между законите за защита на данните е особено ясна от формулировката в раздел 24. Тук е прието така нареченото условие за съгласие на Общия регламент за защита на данните. Важно е, че съгласието трябва да бъде дадено преди каквато и да е форма на обработка на лични данни. Терминът „крайно оборудване“ често се споменава в новия закон за защита на данните.

  • Това, което се има предвид с това, е, че разпоредбите се отнасят до всички възможни крайни устройства, които могат да установят интернет връзка. С оглед на това необходимото запитване трябва да може да се извърши на всички възможни крайни устройства без проблеми и в ясна форма.

  • Как трябва да се прилага TTDSG?

    Много вече беше повече или по-малко обвързващо преди планираното въвеждане на новия закон за защита на данните. Когато сърфирате в Интернет, няма да сте пропуснали факта, че искането за съгласие е част от нов стандарт за защита на данните във виртуалното пространство с нарастваща честота от месеци. От декември 2021 г. Законът за защита на телекомуникационните и телемедийните данни ще бъде правно обвързващ. Най-късно с тази инициатива за прилагане на европейското законодателство всички оператори на уебсайтове трябва да станат активни или да проверят дали отговарят на изискванията на TTDSG. Това ще изисква доставчик на управление на съгласие (CMP).

  • Без професионално управление на съгласието за бисквитки съществува риск от глоби

    Всеки, който нарушава основните принципи, описани тук, трябва да очаква увеличени наказания под формата на глоби. Може да се предположи, че отговорните надзорни органи в Германия досега са се въздържали поради частично неясното правно положение. Това ограничение обаче трябва да падне със стандартизацията от новия закон за защита на данните. Също така трябва да се имат предвид повишените предупреждения от конкуренти, които със сигурност ще разгледат по-отблизо управлението на съгласието за бисквитки на уебсайт в много близко бъдеще. Предвид това става въпрос само за професионално решение за правна сигурност: С Consentmanager правите отличен избор в това отношение. Между другото, възможните наказания могат да бъдат прочетени в § 24 TTDSG. С до 300 000 евро, те могат да бъдат животозастрашаващи за много предприемачи.

Пакети

Basic

0
Постоянно безплатно за
уебсайт
  • 5000 гледания / месец вкл.
  • Съответствие с GDPR
  • Готови дизайни
  • 1 обхождане/седмица
  • Поддръжка: билети
  • допълнителен Прегледи с възможност за резервация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • A/B тестване и оптимизация
  • допълнителен потребителски акаунти

Beginner

19
Месечно за
уебсайт
  • 100 000 гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.1  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • Персонализирани дизайни
  • 3 обхождания/ден
  • Поддръжка: билети
  • A/B тестване и оптимизация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • допълнителен потребителски акаунти
Много популярен

Standard

49
Месечно до
3 уебсайта или приложения
  • 1 милион гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0,05  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 10 обхождания/ден
  • Поддръжка: билет и имейл
  • допълнителен потребителски акаунти

Agency

195
Месечно до
20 уебсайта или приложения
  • 10 милиона гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 100 обхождания/ден
  • 10 допълнителни потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Enterprise

При поискване
Месечна цена по индивидуално договаряне
  • Всички прегледи / месец
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • Всякакви обхождания/ден
  • всяка добавка. потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

вашите предимства

Предимства на мениджъра за съгласие за оператори И посетители на уебсайта

До този момент вие научихте какво представлява ядрото на новия закон за защита на данните и необходимото управление на съгласието. Можете да прочетете представените тук изисквания като обобщение на най-важните параграфи, особено след като формулировките там не винаги са лесни за разбиране.

  • С Consentmanager можете да използвате оптимален и тестван на място инструмент, за да гарантирате съответствие с TTDSG. Тук ще видите, че този инструмент за съгласие с бисквитки ви предлага множество предимства на много нива . Трябва не само да разглеждате такъв инструмент като изпълнение на законово задължение, но и да използвате много потенциал. Точно това искаме най-накрая да осветим в компактна форма.

  • Защо Consentmanager е най-добрият избор за спазване на TTDSG?

    Получете общ преглед тук и започнете безплатна пробна версия. С повече от 30 езика можете да осигурите трансгранична защита на данните, ако вашата компания е международно активна или желае да стане такава в бъдеще. Можете да избирате от множество готови текстове и дизайни, които ви позволяват бързо да приложите професионално решение с оглед на новия закон за защита на данните. Можете да използвате опцията за интегриране на фирменото си лого. Това гарантира еднакво и надеждно цялостно впечатление: заявката не се възприема като досадна.

  • Съгласие за бисквитки: Вие определяте как да бъде поставена заявката

    Има много опции за позициониране на банера за бисквитки : Той може да бъде интегриран в уебсайта по различни начини, за да се осигури последователно потребителско изживяване. С автоматичния робот за бисквитки и проверката за съответствие с GDPR, вие винаги сте законно в безопасност. Автоматичните актуализации също имат значителен принос за това. Поради съвместимостта с всички обичайни системи за магазини, мениджъри на тагове и продукти на Google, обикновено е възможна гладка интеграция.

Научете какво наистина искат вашите клиенти

Използвайте новаторските отчети на Мениджъра за съгласие, за да увеличите общия процент на приемане на посетителите и да сведете до минимум степента на отпадане. С A/B тестване можете бързо да решите, въз основа на данни, кои настройки са оптимални за вашия уебсайт. Говорейки за това: Consentmanager е отзивчив, което гарантира автоматично адаптиране към всички крайни устройства.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Действайте сега

Осигурете съответствие на вашия уебсайт с новия Закон за защита на данните (TTDSG) сега

  • Тествайте Consent Manager и предложете на посетителите си осезаема добавена стойност , която ще създаде доверие. През последните месеци имаше съобщения за изтичане на данни и недостатъчна защита на поверителността. С професионално запитване от мениджъра за получаване на съгласие вие показвате на посетителите си, че приемате тази тема много сериозно.

  • Нещо повече: Вие поставяте всички решения прозрачно в ръцете на Вашите потенциални клиенти още от самото начало. Това ще има положителен ефект върху имиджа и сериозността на вашия уебсайт . Те не само гарантират спазването на закона за защита на данните, но активно инвестират в удовлетворението на посетителите.

  • Класирането и конверсията могат да бъдат оптимизирани чрез намаляване на степента на отпадане и увеличаване на продължителността на престоя. Тук можете да видите, че Consentmanager може не само да ви изплати на важното ниво на защита на данните. Новият закон за данните е стратегически важен най-късно след вземането на решението. С Consentmanager можете да приложите цялостно решение, от което вие като оператор на уебсайт ще се възползвате на много нива. Можете да направите първите стъпки още сега.

 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Този регламент на ниво ЕС, известен още като EPVO, е допълнение към Общия регламент за защита на данните (GDPR). Той определя защитата на личните данни в електронни или интернет базирани приложения . Новият закон за защита на данните поема тези разпоредби, което означава, че може да се разглежда като прилагане на европейското право на национално ниво.

В текста на закона често ще срещнете ключовия термин „крайно оборудване“: той е дефиниран по-подробно в раздел 2. По принцип това означава всеки тип интерфейс, с който може да се обработва лична информация. Начинът на установяване на връзката е почти без значение. За практиката и операторите на уебсайтове това означава, че спазването на защитата на данните трябва да е възможно на всички възможни крайни устройства с прозрачно съгласие. Новият закон изрично се отнася и за мобилни устройства като смартфони.

Федералното правителство планира новият закон да влезе в сила на 1 декември 2021 г., заедно със Закона за модернизация на телекомуникациите. Досега обичайните разпоредби от Закона за телемедиите или Директивата за неприкосновеността на личния живот в електронните комуникации ще бъдат безпроблемно заменени от Закона за защита на данните, особено след като съдържанието е едно и също в много области.

Или казано по друг начин: как може един уебсайт да отговаря на изискванията на закона за защита на данните? Най-късно, когато новият закон за защита на данните влезе в сила, операторите на уебсайтове са добре посъветвани да разчитат на мощен инструмент за управление на съгласие . С Consentmanager операторите на уебсайтове избират оптималното решение: множество опции за персонализиране и управление гарантират, че интеграцията е възможно най-индивидуална и целенасочена. Ако искате последователно да прилагате изискванията на новия закон, играете на сигурно с този инструмент.

Дори ако правната рамка вече беше много строга по отношение на защитата на данните във виртуалното пространство, въвеждането на TTDSG създава обвързваща правна сигурност. Това означава, че всеки оператор на уебсайт трябва да се занимава с управление на съгласието . Това е необходимо не само за спазване на законовите изисквания. Посетителите на уебсайта ще очакват от реномирана компания, че заявката за защита на данните е професионално регулирана. Защитата на личните данни е много критичен и чувствителен аспект за имиджа на компаниите.

Законът за защита на телекомуникационните данни в телекомуникациите е нов основен закон, който съчетава по задължителен начин разпоредбите на Закона за далекосъобщенията, Закона за телемедиите и Директивата за неприкосновеността на личния живот и електронните комуникации. В крайна сметка става дума за прилагане на европейското право и създаване на единна и прозрачна правна основа за защита на данните в Интернет. В съответствие с GDPR защитата на данните е изрично посочена с оглед на бисквитките и проследяването.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!