Задайте правилно GDPR бисквитките

Общият регламент за защита на данните (GDPR) е в сила във всички страни членки на ЕС от 25 май 2018 г. Тъй като GDPR поставя специален акцент върху бисквитките и означава, че важни нови разпоредби влизат в сила за операторите на уебсайтове, ние сме събрали преглед на най-важната информация за вас.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Общ регламент за защита на данните

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, събрахме най-често задаваните въпроси тук.

  • Какво представлява GDPR?

    GDPR означава Общ регламент за защита на данните, на английски е известен като GDPR или Общ регламент за защита на данните. Това е регламент на Европейския съюз, който регламентира как частните компании трябва да боравят с лични данни. Наредбата влезе в сила на 27 април 2016 г. и е задължителна от 25 май 2018 г. Това означава, че стандартите за защита на данните ще бъдат стандартизирани и задължителни в целия ЕС . Текстът на GDPR е доста общ и е предназначен да бъде въведен в конкретно национално законодателство. За тази цел е предназначен така нареченият Регламент ePrivacy .

  • Какво представлява Регламентът ePrivacy ?

    В бъдеще Регламентът ePrivacy ще регулира обработката на лични данни, особено в електронната комуникация (интернет, електронна поща и др.). Не бива да се бърка с Политиката ePrivacy („Политика за бисквитките“), която влезе в сила преди GDPR и ограничава използването на бисквитки. Тъй като GDPR се занимава със защитата на данните като цяло, държавите-членки се нуждаят от по-специфични закони и разпоредби за конкретни случаи на употреба. Защитата на данните в интернет играе особено важна роля, тъй като тук се събират и обработват много лични данни, често по начин, който не е прозрачен за потребителя. Регламентът ePrivacy , който не се очаква да влезе в сила най-рано до 2025 г., ще въведе по-строги правила за бисквитките и технологиите за проследяване. Комбинацията от GDPR и регламента ePrivacy прави работата с бисквитките и други технологии за проследяване още по-важна.

Кой трябва да спазва бисквитките на GDPR?

Когато става въпрос за онлайн реклама, бисквитките DSGVO играят роля, наред с други неща:

  • издателят е базиран в ЕС
  • рекламодателят е базиран в ЕС
  • посредниците/мрежите/брокерите/… е/са базирани в ЕС
  • посетителят на уебсайта/получателят на рекламата е базиран в ЕС
  • участваща трета страна (например доставчик на рекламен сървър) е със седалище в ЕС

Това означава, че GDPR се прилага и за компании, които не са базирани в ЕС, но доставят реклама на граждани на ЕС .

Consent-Lösungen für Agenturen

От сигурна страна

Какво представляват личните данни според текста на GDPR?

Личните данни изискват специална защита. Терминът се отнася до всяка информация, свързана с лице, което може да бъде идентифицирано. По-специално, потребителят трябва изрично да даде своето съгласие, преди данните му да могат да бъдат обработвани, съхранявани или предавани.

  • GDPR бисквитки за включване и изключване

    Това съгласие се нарича включване . Знаете процедурата от бюлетините, например: Трябва активно да се регистрирате и дори да потвърдите имейл адреса (двойно включване). Фирмите нямат право да ви изпращат непоискани реклами.

    Например, някои закони за поверителност, като Калифорнийския CPRA (Калифорнийски закон за защита на личните данни), който заменя предишния CCPA (Калифорнийски закон за защита на личните данни на потребителите), предвиждат отказ. В този случай бисквитките са зададени по подразбиране. ЗКИР разширява правата на потребителите и въвежда по-строги изисквания за защита на данните с цел допълнително подобряване на защитата на личната информация.

  • Специални права на субектите на данни

    • Задължение за информация на отговорното лице: Вие трябва да информирате посетителя изчерпателно и изчерпателно за обработката на данните. Това също включва целите/целите/намеренията и други получатели, като доставчици трети страни. Трябва също така да информирате потребителя за неговите права в известието за бисквитки GDPR
    • Право на информация : По искане на заинтересованото лице трябва да предоставите пълна информация дали и кои данни сте съхранявали или предавали, с каква цел и т.н.
    • Право на коригиране : Ако потребителят се съгласи с обработката на данните, трябва да ги коригирате или актуализирате при поискване.
    • Право на изтриване („да бъде забравен“): Потребителят може да оттегли съгласието си, както и да нареди незабавно изтриване.
    • Право на ограничаване на обработката: Субектът на данните може да поиска да ограничите използването на събраните данни, дори ако предишното съгласие е предоставило по-широка обработка.

Какво означават бисквитките GDPR за моя онлайн маркетинг?

GDPR има следното конкретно значение за онлайн рекламата:

  1. Задаването на бисквитки вече не е възможно без съгласие. Това означава, че имате право да проследявате само действия, за които потребителят изрично е дал съгласието си. Всички други бисквитки трябва да бъдат блокирани. Имате нужда от текст за известие за бисквитки GDPR.
  2. Запазването на лични данни вече не е възможно без съгласие. Във връзка с онлайн маркетинга, това се отнася по-специално за IP адреса на посетителя.
  3. Прехвърлянето на лични данни вече не е възможно без съгласие. Например, в контекста на OpenRTB или под формата на заместители, вече не можете да предавате данни като IP адреса на посетителя.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Член 9 от GDPR

Обработка на специални категории

Обработката на лични данни е толкова по-интересна за рекламодателите, колкото по-подробна информация за тяхната целева група е налична. GDPR изрично защитава определена лична информация още по-силно.

  • ограничения на обработката на данни

  • Следователно обработката на следните данни е изрично забранена съгласно член 9 от GDPR:
    • Етнически произход
    • Политически мнения/съюз
    • вяра/религия
    • Генетични/биометрични данни
    • здравни данни
    • сексуална ориентация
  • Изключения в член 9 от GDPR

    Изключенията са определени в член 9, параграф 2 от GDPR:

    • Субектът на данните изрично се съгласява с обработката за определени цели. Обработването е необходимо, за да може субектът на данните да упражнява правата си и да изпълнява задълженията си.
    • Жизнени интереси
    • Обработка от организация с нестопанска цел в хода на нейната легитимна дейност или членство. Например, ако съответното лице е член на партия, партията може да обработва информацията за партийна принадлежност вътрешно.
    • Субектът на данните е оповестил данните публично
    • В съдебни аспекти
    • Значителен обществен интерес
    • здравеопазване и трудова медицина
    • Обществено здравеопазване / спешна реакция
    • Архивна работа, научни, исторически изследвания и ограничено за статистика

Член 9 от GDPR Банер за бисквитки

Трети страни задават бисквитки и събират данни на вашия уебсайт. Като оператор вие носите отговорност за информирането на вашите посетители и потвърждаването на бисквитките. Ако трети страни искат да събират и обработват лични данни по смисъла на член 9 от GDPR, банерът за бисквитки от GDPR трябва да съдържа посочените цели. Следователно те трябва да бъдат третирани дори по-чувствително от общите твърдения за възраст, пол и т.н. Чрез прозрачността вие получавате удовлетвореност на клиентите и по-висок процент на приемане. Освен това получавате повече продажби чрез рекламни приходи от рекламодатели на вашия сайт.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Какво означават бисквитките GDPR за моя уебсайт?

Ако сте издател, издател, мрежа, SSP, агенция или рекламодател, най-вероятно ще трябва да получите съгласието на потребителя в бъдеще. За да направите това, имате нужда от доставчик на управление на съгласието като нашия consentmanager .

  • Банер за бисквитки GDPR

    Банер за бисквитки информира посетителя за зададените бисквитки и как работят . Бисквитките, които са необходими за функционирането на уебсайта, трябва (логично) да бъдат приети. Известието за бисквитки GDPR не трябва да съдържа отметки, които са зададени предварително. Законът не предписва как трябва да изглежда банерът за бисквитки GDPR. Ето защо, използвайте свободата и свободата, за да проектирате известието за бисквитки по най-добрия възможен начин . С правилното ноу-хау вие сте в съответствие със законите и същевременно удобни за клиентите!

  • Задайте GDPR бисквитки с consentmanager

    С нашия доставчик на управление на съгласие имате пълен преглед на бисквитките GDPR, които използвате. С готови дизайни и текстове на над 30 езика можете да започнете веднага и със сигурност винаги ще бъдете съвместими с GDPR. Интегрираният робот за бисквитки проверява ежедневно вашия уебсайт за нови доставчици и автоматично блокира всички бисквитки без съгласие. Нашият инструмент може да бъде интегриран във всяка обща система и е съвместим с практически всички приложения. Можете да адаптирате банера за бисквитки GDPR към вашия дизайн и текст и да направите допълнителни настройки, например по отношение на бутоните. Системата използва A/B тестване, за да определи кои настройки работят най-добре, т.е. имат най-добър процент на приемане сред посетителите.

  • Лесна защита на данните

    Ако потребителите се възползват от правата си, те трябва да действат незабавно. Трябва да предоставите пълна информация , да ограничите данните или да ги изтриете напълно. Това ви поставя пред предизвикателството да можете да определите цялата тази информация, да я обработите и съответно да я промените. Това става много лесно с нашия consentmanager . Той не само ви дава ценно работно време , но също така гарантира правна сигурност и бърза обработка на потребителски запитвания. Вашата професионална реакция и образцово боравене с чувствителни данни ще повишат удовлетвореността на клиентите ви. Това от своя страна повишава доверието във вашата компания (във вашите продукти, услуги и т.н.).

Пакети

Basic

0
Постоянно безплатно за
уебсайт
  • 5000 гледания / месец вкл.
  • Съответствие с GDPR
  • Готови дизайни
  • 1 обхождане/седмица
  • Поддръжка: билети
  • допълнителен Прегледи с възможност за резервация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • A/B тестване и оптимизация
  • допълнителен потребителски акаунти

Beginner

19
Месечно за
уебсайт
  • 100 000 гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.1  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • Персонализирани дизайни
  • 3 обхождания/ден
  • Поддръжка: билети
  • A/B тестване и оптимизация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • допълнителен потребителски акаунти
Много популярен

Standard

49
Месечно до
3 уебсайта или приложения
  • 1 милион гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0,05  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 10 обхождания/ден
  • Поддръжка: билет и имейл
  • допълнителен потребителски акаунти

Agency

195
Месечно до
20 уебсайта или приложения
  • 10 милиона гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 100 обхождания/ден
  • 10 допълнителни потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Enterprise

При поискване
Месечна цена по индивидуално договаряне
  • Всички прегледи / месец
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • Всякакви обхождания/ден
  • всяка добавка. потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Отговорност и неустойки

  • Съгласно чл.82 ал. 2 GDPR , всеки отговорен за обработката носи отговорност за щети. Тъй като посетителят на вашия уебсайт дава своето съгласие за обработване на лични данни, вие носите отговорност за управлението на съгласието в съответствие с GDPR.
  • Съгласно чл.83 ал. 1 GDPR трябва да бъде ефективен, пропорционален и (изрично!) възпиращ във всеки отделен случай. Размерът на санкциите зависи от вида и тежестта на нарушението срещу бисквитките на GDPR. Законодателят отдава голямо значение на защитата на данните. Вашите клиенти го виждат по същия начин. Следователно спазването на GDPR е във ваш най-добър интерес както по финансови причини, така и по причини, свързани с репутацията.
  • Пример: Нарушенията на съгласието (като член 9 от GDPR) или нарушенията на правата на засегнатите могат да доведат до глоба до 20 милиона евро или 4% от световния годишен оборот ; по-високата сума се брои.
  • Прилагането на GDPR стана по-строго през последните години, като за нарушения се налагат значителни глоби. Последните съдебни решения показаха, че както администраторите на данни, така и обработващите данни могат да бъдат държани еднакво отговорни. Нарушенията на международните насоки за трансфер на данни бяха особено подчертани, както и разполагането на несъответстващи на изискванията банери за бисквитки и незаконната обработка на данни на деца. Следователно компаниите трябва непрекъснато да преразглеждат и адаптират своите практики за защита на данните, за да избегнат големи глоби и да спазват изискванията на GDPR.

Проверка на уебсайта на GDPR

С нашата безплатна проверка на GDPR уебсайт можете да проверите вашия сайт за съответствие с GDPR. Роботът за бисквитки, интегриран в consentmanager извършва тази проверка на уебсайта на GDPR няколко пъти на ден, за да намери и категоризира нови доставчици и бисквитки. Така че винаги сте на сигурно място.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Сега се уверете, че уебсайтът ви отговаря на TTDSG/TDDDG

  • Законът за защита на данните за цифровите телекомуникационни услуги (TDDDG) заменя TTDSG и беше актуализиран на 14 май 2024 г. Той е адаптиран, за да приведе германското законодателство в съответствие с Европейския закон за цифровите услуги (DSA). (TDDDG) защитава тайната на телекомуникациите и създава специални разпоредби за защита на личните данни в телекомуникациите и цифровите услуги. Той установява изисквания за поверителност по отношение на входящи повиквания, потискане на идентификацията на обаждащия се, автоматично пренасочване на повиквания и указатели на крайни потребители. Доставчиците на дигитални услуги трябва да предприемат технически и организационни мерки за защита на данните и да предоставят информация относно инвентара и данните за употребата. Законът също така регулира защитата на поверителността на крайните устройства и определя отговорните надзорни органи за защита на данните в телекомуникациите, като взема предвид отговорностите съгласно държавното законодателство и Федералния закон за защита на данните.
  • Тествайте consentmanager и предложете на посетителите си осезаема добавена стойност , която ще създаде доверие. През последните месеци имаше съобщения за изтичане на данни и недостатъчна защита на поверителността. С професионално запитване от мениджъра за съгласие вие ​​показвате на посетителите си, че приемате тази тема много сериозно.
  • Нещо повече: Вие поставяте всички решения прозрачно в ръцете на Вашите потенциални клиенти още от самото начало. Това ще има положителен ефект върху имиджа и сериозността на вашия уебсайт . Те не само гарантират спазването на закона за защита на данните, но активно инвестират в удовлетворението на посетителите. Класирането и конверсията могат да бъдат оптимизирани чрез намаляване на степента на отпадане и увеличаване на продължителността на престоя.
  • Тук можете да видите, че consentmanager може не само да ви се отплати за важното ниво на защита на данните. Новият закон за данните е стратегически важен най-късно след вземането на решението. С consentmanager можете да приложите холистично решение, от което вие като оператор на уебсайт ще се възползвате на много нива. Можете да направите първите стъпки още сега.

Историята на GDPR

Европейският парламент публикува първа препоръка
Комисията по граждански свободи, правосъдие и вътрешни работи на Европейския парламент има първото си „ориентационно гласуване“
Европейският парламент, Съветът и Комисията приключват преговорите си
Европейският комитет гласува за преговори между трите страни
Съветът на ЕС приема препоръката
Европейският парламент приема препоръката
Правилникът влиза в сила
Сега разпоредбите трябва да се прилагат във всички държави-членки
Решението по делото Schrems II обявява Щита за личните данни между ЕС и САЩ за невалиден
Въвеждат се нови стандартни договорни клаузи (SCC) за международни трансфери на данни
Приема се споразумението наследник на Schrems II, Рамката за поверителност на данните между ЕС и САЩ
Огромни глоби от GDPR се налагат на Meta и други технологични гиганти
Текущи промени в защитата на данните и глобалните закони за защита на данните, включително актуализации на Регламента ePrivacy очаквани до 2025 г.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

В съответствие с Регламента за поверителност на електронните комуникации и GDPR, бисквитките трябва да бъдат избрани чрез избиране. Това означава, че никой не е избран предварително (по подразбиране). Съгласно GDPR трябва изрично и активно да се съгласите с бисквитките, ако искате да разрешите обработката на съответната категория. Банер за бисквитки GDPR обяснява видовете бисквитки и тяхното използване. Съгласието е задължително само за онези бисквитки на GDPR, които осигуряват функционирането на уебсайта.

С нашата безплатна проверка на уебсайта на GDPR можете да проверите дали вашият уебсайт приема правилно бисквитките на GDPR
поставя. С Consentmanager проверката за съответствие се извършва автоматично.

За да бъдат бисквитки съвместими с GDPR, те изискват съгласието на потребителя. трябва да го
информирайте изчерпателно и напълно с банер за бисквитки GDPR. Според GDPR те са бисквитки
да блокирате без съгласие.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!