Задайте правилно бисквитките на GDPR

Общият регламент за защита на данните (GDPR) е в сила във всички страни членки на ЕС от 25 май 2018 г. Тъй като GDPR поставя специален фокус върху бисквитките и важни нови разпоредби влизат в сила за операторите на уебсайтове, ние съставихме преглед на най-важната информация за вас.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Общ регламент за защита на данните

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

  • Какво е GDPR?

    GDPR означава Общ регламент за защита на данните, на английски се нарича GDPR или Общ регламент за защита на данните. Това е регламент на Европейския съюз, който регламентира как частните компании трябва да боравят с лични данни. Наредбата влезе в сила на 27 април 2016 г. и е задължителна от 25 май 2018 г. По този начин стандартите за защита на данните са стандартизирани и задължителни в целия ЕС . Текстът на GDPR е доста общ и трябва да бъде приложен в конкретното национално законодателство. За това е предназначен т. нар. регламент за ePrivacy.

  • Какво представлява Регламентът за ePrivacy?

    В бъдеще Регламентът за поверителност на електронните комуникации има за цел да регулира обработката на лични данни, особено в електронната комуникация (интернет, електронна поща, …). Регламентът не трябва да се бърка с Директивата за неприкосновеността на личния живот в електронните комуникации („Директива за бисквитките“), която влезе в сила още преди GDPR и ограничава използването на бисквитки. Тъй като текстът на GDPR се занимава със защитата на данните като цяло, държавите-членки се нуждаят от по-задълбочени закони или разпоредби, които да обхващат конкретните случаи и области на приложение. По-специално, защитата на данните в Интернет играе важна роля, тъй като тук се събират и обработват големи количества информация и лични данни. В същото време обработката на данни е до голяма степен непрозрачна за потребителя, тъй като се извършва на заден план. Комбинацията от GDPR и Регламента за ePrivacy отдава висок приоритет на начина, по който работите с бисквитките .

Кой трябва да спазва бисквитките на GDPR?

По отношение на онлайн рекламата бисквитките на GDPR играят роля, наред с други неща, когато

  • издателят е базиран в ЕС
  • рекламодателят е базиран в ЕС
  • посредниците/мрежите/брокерите/… е/са базирани в ЕС
  • посетителят на уебсайта/получателят на рекламата е базиран в ЕС
  • участваща трета страна (например доставчик на рекламен сървър) е със седалище в ЕС

Това означава, че GDPR се прилага и за компании, които не са базирани в ЕС, но доставят реклама на граждани на ЕС .

Consent-Lösungen für Agenturen

Историята на GDPR

Европейският парламент публикува първа препоръка
Комисията по граждански свободи, правосъдие и вътрешни работи на Европейския парламент проведе първия си „ориентационен вот“.
Европейският парламент, Съветът и Комисията приключват преговорите си
Европейският комитет гласува за преговори между трите страни
Съветът на ЕС приема препоръката
Европейският парламент приема препоръката
Правилникът влиза в сила
Сега разпоредбите трябва да се прилагат във всички държави-членки
Очаква се регламентът за ePrivacy да влезе в сила
 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

От сигурна страна

Какво представляват личните данни според текста на GDPR?

Личните данни изискват специална защита. По-специално, освен ако изпълнението на договор или законни интереси не го налагат, потребителят трябва изрично да даде своето съгласие , преди неговите данни да могат да бъдат обработвани, съхранявани или предавани.

  • Бисквитките на GDPR се включват и отказват

    Това съгласие се нарича възможност за включване . Знаете процедурата от бюлетините, например: Трябва активно да се регистрирате и дори да потвърдите имейл адреса (двойно включване). Фирмите нямат право да ви изпращат непоискани реклами.

    Например, някои закони за поверителност, като Закона за поверителност на потребителите в Калифорния (CCPA) в Калифорния, предвиждат отказ, което означава, че потребителите могат да отказват бисквитки. В този случай бисквитките са зададени по подразбиране; посетителят може да ги премахне.

  • Специални права на субектите на данни

    • Задължение за информация на отговорното лице: Вие трябва да информирате посетителя изчерпателно и изчерпателно за обработката на данните. Това също включва целите/целите/намеренията и други получатели, като доставчици трети страни. Вие също трябва да информирате потребителя за техните права в известието за бисквитки на GDPR
    • Право на информация : По искане на заинтересованото лице трябва да предоставите пълна информация дали и кои данни сте съхранявали или предавали, с каква цел и т.н.
    • Право на поправка : ако потребителят се съгласява с обработката на данните, трябва да ги коригирате или актуализирате, ако бъде поискано.
    • Право на изтриване („да бъде забравен“): Потребителят може да оттегли съгласието си, както и да нареди незабавно изтриване.
    • Право на ограничаване на обработката: Субектът на данните може да поиска от вас да ограничите използването на събраните данни, дори ако предишното съгласие е предвидило по-широка обработка.

Какво означават бисквитките на GDPR за моя онлайн маркетинг?

За онлайн рекламата GDPR има следното значение по-специално:

  1. Вече не е възможно да се задават бисквитки без съгласие. Това означава, че можете да проследявате само действия, за които потребителят е дал изричното си съгласие. Всички други бисквитки трябва да бъдат блокирани. Нуждаете се от текст за известие за бисквитки GDPR.
  2. Запазването на лични данни вече не е възможно без съгласие. Във връзка с онлайн маркетинга, това се отнася по-специално за IP адреса на посетителя.
  3. Прехвърлянето на лични данни вече не е възможно без съгласие. Например, в контекста на OpenRTB или под формата на заместители, вече не можете да предавате данни като IP адреса на посетителя.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Член 9 GDPR

Обработка на специални категории

Обработката на лични данни е толкова по-интересна за рекламодателите, колкото по-подробна информация за тяхната целева група е налична. GDPR изрично защитава определена лична информация още повече.

    ограничения на обработката на данни

  • Следователно обработването на следните данни е изрично забранено съгласно член 9 GDPR:
    • Етнически произход
    • Политически мнения/съюз
    • вяра/религия
    • Генетични/биометрични данни
    • здравни данни
    • сексуална ориентация
  • Изключения в член 9 GDPR

    Изключенията са определени в чл.9, ал.2 GDPR:

    • Субектът на данните изрично се съгласява с обработването за определени цели.Обработването е необходимо, за да може субектът на данните да упражни правата си и да изпълни задълженията си
    • Жизнени интереси
    • Обработка от организация с нестопанска цел в хода на нейната легитимна дейност или членство. Ако субектът на данните е член на политическа партия, например, той може да обработва информацията за партийна принадлежност вътрешно
    • Субектът на данните е оповестил данните публично
    • В съдебни аспекти
    • Значителен обществен интерес
    • здравеопазване и трудова медицина
    • Обществено здравеопазване / спешна реакция
    • Архивна работа, научни, исторически изследвания и ограничено за статистика

Банер за бисквитки по член 9 GDPR

Трети страни задават бисквитки и събират данни на вашия уебсайт. Като оператор вие носите отговорност за информирането на вашите посетители и потвърждаването на бисквитките. Така че, ако доставчиците трети страни искат да събират и обработват лични данни по смисъла на член 9 GDPR, банерът за бисквитки на GDPR трябва да съдържа посочените цели. Следователно те трябва да бъдат третирани дори по-чувствително от общите твърдения за възраст, пол и т.н. Чрез прозрачността вие получавате удовлетвореност на клиентите и по-висок процент на приемане. Освен това получавате повече продажби чрез рекламни приходи от рекламодатели на вашия сайт.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Какво означават бисквитките на GDPR за моя уебсайт?

Ако сте издател, издател, мрежа, SSP, агенция или рекламодател, най-вероятно ще трябва да получите съгласието на потребителите в бъдеще. За да направите това, имате нужда от доставчик на управление на съгласие като нашия Consentmanager .

  • Банер за бисквитки GDPR

    Банер за бисквитки информира посетителя за зададените бисквитки и как работят . Бисквитките, които са необходими за функционирането на уебсайта, трябва (логично) да бъдат приети. Известието за бисквитки на GDPR не трябва да съдържа никакви предварително зададени отметки. Законодателят не предписва как трябва да изглежда банерът за бисквитки GDPR. Ето защо, използвайте свободата и свободата, за да проектирате известието за бисквитки по най-добрия възможен начин . С правилното ноу-хау вие сте в съответствие със законите и същевременно удобни за клиентите!

  • Задайте бисквитки на GDPR с Мениджър за съгласие

    С нашия доставчик на управление на съгласието имате пълен преглед на бисквитките на GDPR, които използвате. С готови дизайни и текстове на над 30 езика можете да започнете веднага и винаги сте съвместими с GDPR със сигурност. Интегрираният робот за бисквитки проверява вашия уебсайт за нови доставчици на дневна база и автоматично блокира всички бисквитки без вашето съгласие (съгласие). Нашият инструмент може да бъде интегриран във всяка обща система и е съвместим с практически всички приложения. Можете да адаптирате банера за бисквитки GDPR към вашия дизайн и текст и да направите допълнителни настройки, например по отношение на бутоните. Системата използва A/B тестване, за да определи кои настройки работят най-добре, т.е. имат най-добър процент на приемане сред посетителите.

  • Лесна защита на данните

    Ако потребителите се възползват от правата си, те трябва да действат незабавно. Трябва да предоставите пълна информация , да ограничите данните или да ги изтриете напълно. Това ви поставя пред предизвикателството да можете да определите цялата тази информация, да я обработите и съответно да я промените. Много е лесно с нашия мениджър за получаване на съгласие. Той не само ви дава ценно работно време , но също така гарантира правна сигурност и бърза обработка на потребителски запитвания. Вашата професионална реакция и образцово боравене с чувствителни данни ще повишат удовлетвореността на клиентите ви. Това от своя страна повишава доверието във вашата компания (във вашите продукти, услуги и т.н.).

Пакети

Basic

0
Постоянно безплатно за
уебсайт или приложение
  • 5000 гледания / месец вкл.
  • Съответствие с GDPR
  • Готови дизайни
  • 1 обхождане/седмица
  • Поддръжка: билети
  • допълнителен Прегледи с възможност за резервация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • A/B тестване и оптимизация
  • допълнителен потребителски акаунти

Beginner

19
Месечно за
уебсайт или приложение
  • 100 000 гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.1  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • Персонализирани дизайни
  • 3 обхождания/ден
  • Поддръжка: билети
  • A/B тестване и оптимизация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • допълнителен потребителски акаунти
Много популярен

Standard

49
Месечно до
3 уебсайта или приложения
  • 1 милион гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0,05  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 10 обхождания/ден
  • Поддръжка: билет и имейл
  • допълнителен потребителски акаунти

Agency

195
Месечно до
20 уебсайта или приложения
  • 10 милиона гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0,02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 100 обхождания/ден
  • 10 допълнителни потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Enterprise

При поискване
Месечна цена по индивидуално договаряне
  • Всички прегледи / месец
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • Всякакви обхождания/ден
  • всяка добавка. потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Отговорност и неустойки

  • Съгласно чл.82 ал. 2 GDPR , всяко лице, отговорно за обработката, носи отговорност за щети. Тъй като посетителят на вашия уебсайт дава своето съгласие (съгласие) за обработка на лични данни, вие носите отговорност за управлението на съгласието в съответствие с GDPR.

  • Съгласно чл.83 ал. 1 GDPR трябва да бъде ефективен, пропорционален и (изрично!) възпиращ във всеки отделен случай. Размерът на санкциите зависи от вида и тежестта на нарушението срещу бисквитките на GDPR. Законодателят отдава голямо значение на защитата на данните. Вашите клиенти го виждат по същия начин. Следователно спазването на GDPR е във ваш интерес както по финансови, така и по репутационни причини.

  • Пример: В случай на нарушаване на съгласието (като член 9 GDPR) или правата на засегнатите, съществува риск от глоба до 20 милиона евро или 4% от световния годишен оборот ; по-високата сума се брои.

  • Нашият основен пакет от Consentmanager е безплатен и се предлага в стандартния пакет от 50 евро на месец.

Проверка на уебсайта на GDPR

С нашата безплатна проверка на уебсайта на GDPR можете да проверите уебсайта си за съответствие с GDPR. Роботът за бисквитки, интегриран в мениджъра за съгласие, извършва тази проверка на уебсайта на GDPR няколко пъти на ден, за да намери и категоризира нови доставчици и бисквитки. Така че винаги сте на сигурно място.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Осигурете съответствие на вашия уебсайт с новия Закон за защита на данните (TTDSG) сега

  • Тествайте consentmanager и предложете на посетителите си осезаема добавена стойност , която ще създаде доверие. През последните месеци имаше съобщения за изтичане на данни и недостатъчна защита на поверителността. С професионално запитване от мениджъра за съгласие вие показвате на посетителите си, че приемате тази тема много сериозно.
  • Нещо повече: Вие поставяте всички решения прозрачно в ръцете на Вашите потенциални клиенти още от самото начало. Това ще има положителен ефект върху имиджа и сериозността на вашия уебсайт . Те не само гарантират спазването на закона за защита на данните, но активно инвестират в удовлетворението на посетителите. Класирането и конверсията могат да бъдат оптимизирани чрез намаляване на степента на отпадане и увеличаване на продължителността на престоя.
  • Тук можете да видите, че consentmanager може не само да ви изплати на важното ниво на защита на данните. Новият закон за данните е стратегически важен най-късно след вземането на решението. С consentmanager можете да приложите цялостно решение, от което вие като оператор на уебсайт ще се възползвате на много нива. Можете да направите първите стъпки още сега.
 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

В съответствие с Регламента за поверителност на електронните комуникации и GDPR, бисквитките трябва да бъдат избрани чрез избиране. Това означава, че никой не е избран предварително (по подразбиране). Съгласно GDPR трябва изрично и активно да се съгласите с бисквитките, ако искате да разрешите обработката на съответната категория. Банер за бисквитки GDPR обяснява видовете бисквитки и тяхното използване. Съгласието е задължително само за онези бисквитки на GDPR, които осигуряват функционирането на уебсайта.

С нашата безплатна проверка на уебсайта на GDPR можете да проверите дали вашият уебсайт приема правилно бисквитките на GDPR
поставя. С Consentmanager проверката за съответствие се извършва автоматично.

За да бъдат бисквитки съвместими с GDPR, те изискват съгласието на потребителя. трябва да го
информирайте изчерпателно и напълно с банер за бисквитки GDPR. Според GDPR те са бисквитки
да блокирате без съгласие.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!