Банери за бисквитки Magento

Законно съвместими решения за получаване на съгласие за бисквитки за вашето предложение за електронна търговия

Уебсайт на Magento и мениджър за съгласие – правилната комбинация

Magento е една от най-големите системи за управление на съдържанието (CMS) за онлайн магазини. Операторите за електронна търговия го ценят заради неговата простота, мощност и гъвкавост. Те обаче трябваше да се справят с конкретно предизвикателство в продължение на няколко години: посетителите трябва да дадат съгласието си за използването на бисквитки по правно сигурен начин. Нашата приставка за съгласие за бисквитки Magento е най-доброто решение за това.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.


Magento, GDPR и бисквитки – трябва да знаете тези точки

  • През май 2018 г. влезе в сила GDPR. Той регулира обработката на данни. Казано по-просто, той регулира три неща, които са от съществено значение за операторите на електронна търговия и следователно изискват решение за съгласие за бисквитки Magento:

    • Потребителите трябва да бъдат прозрачно информирани за това кои данни се събират.
    • Вие също трябва да се съгласите със събирането и обработката.
    • Те също имат право „да бъдат забравени“. Следователно можете да поискате изтриване на вашите данни.

    Особено на фона на това как работят бисквитките, тези разпоредби представляват специални предизвикателства . Малките помощни програми наблюдават и регистрират поведението на потребителите. От една страна, това е необходимо, за да се гарантира възможно най-доброто потребителско изживяване („функционални бисквитки“). От друга страна, данните могат да се събират и по този начин, за да могат да се рекламират оферти по целенасочен начин („маркетингови бисквитки“).

    Особено в магазините на Magento границата е доста течна . Например препоръките, базирани на предишни покупки, само маркетинг ли са или те също са подобрение в потребителското изживяване? Потребителите трябва да могат да избират подробно кои доставчици и бисквитки да бъдат приети. Следователно има смисъл да разчитате на професионално решение като система за съгласие за бисквитки Magento. В крайна сметка той защитава законово вашия магазин. Като ваш доставчик на управление на съгласие (CMP), ние също така гарантираме, че нашите банери за бисквитки за магазини Magento винаги са в съответствие със закона.

  • Теми и персонализации в банера за бисквитки за страниците на Magento

    Можете да персонализирате дизайна на банера за бисквитки за магазин Magento. Например, възможно е да поставите собствено фирмено лого . Можете също да създавате свои собствени дизайни. Като алтернатива има и готови дизайни, които можете да използвате, за да започнете веднага. Ако желаете, нашето решение за съгласие за бисквитки Magento работи директно.

    Ако не харесвате размера на шрифта, цвета, стила, бутоните, разстоянието, рамката или фона, те също могат да бъдат персонализирани. Можете също да изберете позицията на полето, показващо вашия банер за бисквитки Magento. Възможно е също да скриете магазина, стига решението за съгласие да е на преден план.

    Имате избор и по отношение на бутоните. Можете да интегрирате бутон „приемане“ и „отхвърляне“. Последното обаче също може да бъде пропуснато. Възможно е също така по избор да се покаже бутон „Затваряне“.

  • Текстове в банера за бисквитки Magento: много възможности

    Текстовете в решението за съгласие за бисквитки Magento са налични на над 30 езика. Международно ориентираните магазини могат също да използват банера за бисквитки за магазини Magento. По желание можете също да адаптирате текстове.

  • Лесна интеграция

    Нашето решение Magento Cookie Consent е проектирано да бъде интегрирано възможно най-лесно във всяка форма на уеб присъствие, която работи с CMS. Това се отнася за изглед на настолен компютър, мобилни версии (с отзивчив дизайн) и AMP уебсайтове. Като алтернатива, интеграцията може да се извърши чрез TagManager. Ако искате да използвате собствени приложения за Android и iOS, ще получите подходящия комплект за разработка на софтуер (SDK) от нас.

преглед

Magento като система за управление на съдържанието

Magento беше пуснат за първи път през 2008 г. Системата за магазини бързо намери много ентусиазирани потребители. Ето защо една известна компания обърна внимание: между 2011 и 2015 г. Magento беше 100% дъщерно дружество на eBay . И двете страни печелят от това. Видимият знак беше „Version 2“ Magentos, който се появи през 2015 г. Към днешна дата CMS за електронна търговия, написана на PHP, официално е само актуализиран вариант на този.

Magento е собственост на Adobe от 2018 г. Впоследствие бяха въведени нови функции като подобрена документация . CMS е достъпен за заинтересованите страни в три версии:

  • Отворен код (по-рано: Community; безплатно)
  • Търговия (преди: Enterprise)
  • Commerce Cloud (по-рано: Enterprise Cloud

Вашите предимства с един поглед

    Magento, електронна търговия и защита на данните – какво важи?

  • На фона на законодателството за защита на данните, Magento е така нареченият „процесор на данни“. Тази роля се пада на вас като оператор на магазина. Това означава, че трябва да се уверите, че обработвате информацията на посетителите си в съответствие със закона. За банера за бисквитки Magento това означава: Процедурата за избиране е решаваща за вас. Вашите потребители трябва да дадат своето съгласие, за да могат програмите да работят.

  • Банерът за бисквитки за страниците на Magento създава ясни отчети

    Отчитането също е една от ключовите функции, предлагани от нашето решение за съгласие за бисквитки Magento. Например можете да филтрирате или групирате по дата, браузър, домейн, тема и операционна система. Системата също така информира за показвания на страници, трафик със съгласието и степента на отпадане. Ще получите и отчет, показващ кои екрани са били показани и как посетителите са взели своите решения. Освен това на борда има функция за експортиране. Следователно можете лесно да предоставите отчетите на служителите, за да ги използвате като основа за оптимизационни процеси.

  • Мениджърът за съгласие на фона на GDPR и CCPA

    Нашето решение за съгласие за бисквитки Magento винаги е съвместимо с GDPR и CCPA . Ние автоматично гарантираме, че необходимата правна сигурност е гарантирана по всяко време .

    Заключение: Вие сте в безопасност с нашето решение за съгласие за бисквитки Magento

    Банерът за бисквитки за магазините на Magento е незаменим във времената на GDPR. С нашия мощен и лесен за интегриране мениджър за получаване на съгласие вие сте в безопасност. Той работи в съответствие със закона и се вписва безпроблемно благодарение на високото си ниво на съвместимост. Но просто се убедете и тествайте нашето решение за съгласие за бисквитки Magento сега безплатно.

Разбира се, consentmanager работи и с…

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Термините могат да се използват като синоними. Но те не означават непременно едно и също нещо. Известието за бисквитки може да бъде и просто банер с текст във вашия магазин. Системата за управление на съгласието за бисквитки предлага индивидуални опции за персонализиране и има система за отчитане.

Не, ние непрекъснато оптимизирахме нашето решение за съгласие за бисквитки Magento и все още го правим. Следователно периодът на обучение е кратък. Операцията обикновено е интуитивна.

CCPA се прилага за всички потребители в Калифорния. Следователно компания, която обработва данни от калифорнийци, трябва да спазва правилно CCPA. Ограничението за това е сравнително ниско: само 50 000 записа с данни годишно са достатъчни. Тъй като един уебсайт вече обработва много набори от данни за едно посещение, CCPA много често се прилага за голям брой уебсайтове.

Magento е процесорът на данни. Всъщност тази роля се пада на вас. Въпреки това, разработчиците не са напълно освободени от отговорност. Трябва да осигурите технологична основа, за да можете да работите в съответствие със закона. Magento също трябва да поддържа собствената си система в съответствие с GDPR. Например, трябва да сте информирани кои бисквитки се изпълняват, когато използвате системата за магазин.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!