Известие за бисквитки в магазина на JTL

Правна сигурност
Защита на данните с мениджъра за съгласие

JTL е ERP система (Enterprise Resource Planning) и решение за магазин за електронна търговия от един източник: Това означава, че JTL Shop поддържа множество функции, които са от съществено значение за компанията, от закупуване и поддръжка на артикули до логистика и организация на доставка. Когато поддържате вашия JTL магазин, координацията с изискванията за защита на данните на GDPR е от съществено значение. Първата бисквитка за магазин JTL може да бъде зададена само след като посетителите ви са дали изричното си съгласие. С известие за бисквитки за JTL магазин вие гарантирате законно сигурно включване от вашите клиенти. Създаването е успешно в няколко прости стъпки с плъгин за бисквитки JTL.

CMP Consent Management

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

JTL: ERP и система за пазаруване с един поглед

    Какво предлага JTL?

  • JTL означава ERP система и интегрирани решения за електронна търговия от един източник. JTL shop системата сега се използва от повече от 35 000 компании за поръчки по пощата . JTL Shop се използва за цялостна организация на онлайн търговията във всички основни бизнес сфери. Това варира от закупуване и управление на продукти до продажби и дистрибуция. ERP решението също се справя с обработката на плащания и поръчки, както и с организацията на логистиката. Системата за управление на инвентара от JTL е в центъра на офертата.

    Системата за управление на стоки (WaWi) е достъпна безплатно в JTL Shop. Продуктът е създаден за яснота и ефективна обработка. Софтуерните решения на системата имат модулна структура и следователно са насочени към потребители с различни изисквания. Системата е подходяща за потребители от различни индустрии и големи компании

    Претенцията за предоставяне на подходящи решения за различни нужди е отразена и в обширните тарифи. Безплатната версия на JTL Shop (Community Edition) е базирана на отворен код и е насочена например към малки и средни магазини. Като цяло JTL предлага на своите потребители пет версии: Те са насочени към компании от малки стартиращи фирми до международни корпорации. Това дава голяма гъвкавост по отношение на цена и производителност.

    Влизането в JTL Shop е безплатно и изисква регистрация на потребителски акаунт. Той също така зависи от изтеглянето на безплатната система за управление на стоки JTL-WaWi. Като алтернатива, потребителите имат възможността производителят да извърши инсталацията през техния сървър. В случай на този хостван вариант, потребителите трябва само да настроят магазина сами. JTL Shop предлага множество разширения и плъгини за адаптиране на функционалността към различни предизвикателства. Това включва и плъгин за бисквитки JTL .

  • Преден и заден край

    Предният край е проектиран за яснота и интуитивна работа. Ясният и модерен дизайн също трябва да позволи на новите посетители да се ориентират бързо. Също толкова ясно и добре проектирано известие за JTL Shop Cookie е възможно с JTL Cookie Plugin от Consentmanager. JTL Shop предлага опции като функции за търсене, подробни изгледи и категории за различни артикули. В JTL Shop са възможни и видеоклипове или снимки. JTL също мисли за оптимизацията за търсачки. Например, JTL Shop поддържа мета заглавия, мета описания и удобни за търсачки URL адреси. От друга страна, клиентите и посетителите също се възползват от прегледа и по този начин от положителното потребителско изживяване.

    Благодарение на отзивчивостта , дисплеят на магазина се адаптира към крайното устройство, използвано от клиента по всяко време. Независимо дали потребителите имат достъп до страницата на магазина на JTL от своя десктоп, смартфон или приложение, добрата навигация и преглед са възможни във всеки случай. Особеност в сравнение с други системи за магазини е фактът, че функциите не зависят от темата. Всички предлагани теми имат еднакъв набор от функции. Всички теми и шаблони са адаптирани към изискванията на съответното крайно устройство. Други уебсайтове и доставчици на трети страни предлагат допълнителни теми, шаблони и теми, някои от които са безплатни, докато други се заплащат.

    Бекендът позволява на операторите на магазини неусложнена администрация , също на немски. Бек офисът е насочен и към начинаещи, които могат да направят най-важните настройки с малко запознаване. Всяко менюто е снабдено със съвети и допълнителна информация за елементите и опциите от менюто. От бек офиса потребителите могат също да намерят начини да използват други интегрирани програми от разработчика. JTL Shop е допълнен от множество интерфейси. Магазинната система вече има всички интерфейси , необходими за успешна работа на магазина франко завода. Интегрираната система за управление на стоките е безплатна и може да бъде безпроблемно интегрирана в магазина на JTL по всяко време.

  • Известието за бисквитки на магазина JTL и необходимостта от него съгласно закона за защита на данните

    Всеки онлайн магазин разчита на бисквитки. Някои от тях са технически необходими за функционирането на уебсайта. Други не са абсолютно необходими, но са от голяма полза за операциите на магазина. Те включват например бисквитки за анализ и проследяване, които предоставят информация за поведението на потребителите и по този начин ефективността на пазаруването.

    Всяко използване на бисквитки, което надхвърля чисто техническите изисквания, изисква изричното съгласие на потребителя. Преди да бъде зададена първата несъществена бисквитка на магазина JTL, трябва да се получи съгласието на клиента. Това е резултат от решението на ECJ (Европейския съд) най-късно през юли 2019 г. Оттогава съществува изрично задължение да се даде възможност на посетителите да се включат. Към днешна дата посетителите са имали възможност да възразят срещу използването на бисквитки на повечето страници. Стандартът обаче беше, че бисквитките винаги се задават. Това беше отказване. След решението на Съда на Европейските общности беше задължително първо да се поиска от потребителите тяхното съгласие. Само когато това е направено, може да бъде зададена първата технически несъществена бисквитка за магазин JTL. Това решение има за цел да засили защитата на данните и е пряко свързано с GDPR.

    За операторите на уебсайт, особено на магазин, това означава по-специално, че популярните инструменти като Google Analytics или други проследяващи бисквитки изискват съгласие. Това може да бъде реализирано чрез известие за бисквитки в магазина на JTL . Законно сигурното избиране може да бъде извършено от мениджър за получаване на съгласие, който възпроизвежда ясно известие за бисквитки за магазин JTL всеки път, когато страницата бъде извикана от потенциални клиенти. Известието за бисквитки на JTL Shop трябва ясно да информира потребителите за събирането и обработката на бисквитки. Освен това, Известието за бисквитки на JTL Shop трябва да дава на посетителите и клиентите възможността да се съгласят или да отхвърлят тази колекция от бисквитки.

    Законово съвместимата реализация позволява известие за бисквитки в магазина на JTL. Приставката за бисквитки на JTL Shop предлага такова нещо и по този начин допринася за законно съвместимото съгласие за бисквитки . Ако потребителят е дал своето съгласие, първата технически ненужна бисквитка може да бъде зададена на първо място.

Уведомление за бисквитки в магазина на JTL:

    необходимост и нужда

  • Използването на бисквитки е обичайна практика в онлайн магазините и в електронната търговия като цяло. Това засяга не само чисто техническата работа на магазина, но и икономически необходимите мерки за реклама и анализ. Трябва да се зададе отделна бисквитка за магазин JTL за различни дейности, като проследяване или анализ на ефективността. Тъй като според решението на Съда на Европейските общности е изрично изискване да се иска изрично съгласие, операторите на магазини се възползват от ясно и правно защитено известие за бисквитки за JTL магазин.

    Когато става въпрос за избор на плъгин за JTL бисквитки , трябва да обърнете внимание на определени характеристики и функции на производителност, които съответният мениджър за получаване на съгласие трябва да предложи. Добре обмислен JTL банер за бисквитки може лесно да бъде инсталиран в JTL магазин без никакви технически пречки. Банерът за бисквитки JTL трябва да отговаря на устройствата за достъп и операционните системи. Веднага след като кодът за съгласието за бисквитки на JTL бъде интегриран в страницата, всяка бисквитка, която не е от съществено значение за техническата работа на страницата, се блокира автоматично. Освен това, добър JTL плъгин за бисквитки гарантира съвместимост с други използвани решения или компоненти на магазина. В този контекст трябва също така да се гарантира, че са налични необходимите интерфейси.

    Важно е международните доставчици да обърнат внимание на многоезичието . Добрият плъгин за JTL бисквитки се показва автоматично на езика на потребителя, който осъществява достъп, и трябва поне да покрива езиците от зоната на GDPR.

  • Стандарти и рамки за управление на бисквитки в JTL Shop

    Има стандартизирана рамка за съгласие за бисквитки. Рамката за прозрачност и съгласие (TCF), публикувана от индустриалната асоциация IAB Europe (Interactive Advertising Bureau), гарантира законово съвместимо управление на бисквитки като стандарт. TCF беше представен за първи път през 2018 г. и вече е наличен във версия TCF 2.0. Съгласието за обработка на бисквитки се получава чрез тази рамка. Модерен JTL плъгин за бисквитки е базиран на този стандарт.

    Издателят на тази рамка има за цел да проследява информацията за състоянието на съгласието за обработка на бисквитки по стандартизиран начин. Информацията трябва да бъде проследима въз основа на цялата верига за доставка (реклама или други услуги). Въпросът тук е, че всички участващи в процеса (рекламодатели и доставчици на услуги) имат достъп до тази информация. Голям брой участници участват в показването на рекламни материали. Те зависят от информираността за състоянието на съгласието (вид и обхват на използване на бисквитки).

    За тази цел с плъгин за бисквитки JTL, базиран на рамката на IAB, първо се определя дали потребителите изобщо са дали своето съгласие и съгласие за използването и обработката на бисквитки. Във втората стъпка JTL Cookie Plugin идентифицира кои бисквитки се е съгласил потребителят. Това също включва информация за степента на използване, разрешена от посетителя. Въз основа на тази информация за вида и обхвата на съгласието мениджърът за съгласие създава така наречения низ за съгласие. Това от своя страна се основава на бисквитка за JTL магазин. По този начин плъгин за JTL бисквитки или мениджър за съгласие могат да разчитат степента на съгласие на посетителя с известието за бисквитки на JTL магазин по всяко време.

JTL Cookie Plugin и неговите предимства за клиентите

Предимствата на известието за бисквитки на JTL Shop също са и особено очевидни от страна на посетителите, клиентите и потенциалните клиенти. Те имат право на защита на данните . С известие за бисквитки за JTL магазин тази нужда се приема сериозно. С Известието за бисквитки на JTL Shop клиентите имат възможност да възразят срещу създаването и обработката на бисквитки. Това от своя страна допринася за ползотворно потребителско изживяване . В дългосрочен план това води до привличане на клиенти и лоялност на клиентите. Това увеличава броя на клиентите на магазина, както и удовлетвореността на клиентите .

Consent Solution Retail & E-Commerce

Специални функции в мениджъра за съгласие

  • Преглед на степента на приемане и степента на отпадане

    Добре обмисленият мениджър за получаване на съгласие с известие за JTL Shop Cookie дава на операторите на магазина преглед на статуквото на приемане и степента на отпадане по всяко време. Това прави възможно оценяването на тези параметри в реално време чрез приставката за бисквитки JTL. Това дава възможност на операторите на магазини да правят заключения за текущото поведение на клиентите. По този начин JTL Cookie Plugin разкрива потенциал за подобрение за бъдещи оптимизации.

    Многоезичието в бележка за бисквитки в JTL Shop

    В много случаи съвременните онлайн магазини са международно ориентирани и обслужват клиенти от различни езикови региони. Поради това многоезичието също става все по-важно от гледна точка на конкурентоспособността. Известието за бисквитки за магазина на JTL също трябва да показва тази интернационалност. Ето защо многоезичието е важно изискване за JTL плъгин за бисквитки. С повече от 30 поддържани езика , известието за бисквитки на JTL Shop в Мениджъра за съгласие е езиково подходящо за цялата област на GDPR и дори надхвърля това. Известието за бисквитки на JTL Shop може автоматично да се адаптира към съответния език на посетителя.

  • Отзивчивост и адаптация към дисплей и операционна система

    Клиентите имат достъп до уебсайтове на различни устройства. В повечето случаи един и същ клиент използва няколко устройства, като смартфон, таблет или настолен компютър. Тези устройства имат различни изисквания за показване на страницата. Тези изисквания се различават в зависимост от размера на дисплея, вида на устройството или операционната система. Следователно известието за бисквитки за магазин JTL трябва да се адаптира към тези и други параметри. JTL Cookie Plugin е подходящ за почти всички видове посетители и потребители, ако реагира отзивчиво на свойствата на съответните устройства за достъп. По този начин банерът за бисквитки на JTL Shop винаги гарантира законово съвместимо управление на съгласието за бисквитки, независимо дали клиентите ви имат достъп до вашия онлайн магазин по класическия начин чрез настолен компютър, мобилен телефон или чрез приложение.

    Известието за бисквитки в магазина на JTL и неговата съвместимост

    Тъй като потребителите често използват много различни и понякога собствени системи, съвместимостта трябва да се вземе предвид при избора на приставката. Вече е стандарт за модерен онлайн магазин да има интерфейси към други системи. Мениджърът за съгласие е съвместим с различни системи и е оперативно съвместим . Хармонира с всички обичайни решения в магазина. Осигурена е и съвместимост с всички общи продукти на Google и мениджъри на маркери. Освен това мениджърът за получаване на съгласие е съвместим и с повечето често срещани рекламни сървъри.

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

Известие за бисквитки на JTL Shop и неговите предимства за операторите на магазини

  • Намекът за бисквитки за магазин JTL има няколко предимства за операторите на магазини. Един от основните крайъгълни камъни на успешните операции на магазина е положителното потребителско изживяване : потребителите трябва да останат на страницата и да не скачат веднага. За да бъде това гарантирано, потребителите трябва да са щастливи, че са на сайта и да се ориентират незабавно. В идеалния случай ще има конверсия, тоест превръщането на посетителя в клиент. Целта е да завършите транзакция, като например покупка. Потребителското изживяване може да бъде записано на базата на различни ключови цифри. Най-важните са продължителността на престоя, степента на приемане и степента на отпадане. Тези параметри могат да бъдат оптимизирани с плъгин за бисквитки JTL. Целта на операторите на магазини е да увеличат продължителността на престоя и да увеличат процента на приемане. От друга страна е важно степента на отпадане да се поддържа възможно най-малка. Основните цели на привличането на клиенти и лоялността на клиентите са пряко свързани с дълъг престой и нисък процент на отпадане.

    Това е мястото, където JTL Shop Cookie Plugin може да използва своите силни страни. Такова известие за JTL Shop Cookie допринася за по -висока степен на приемане на сайта и по -нисък процент на отпадане . По този начин плъгин за бисквитки JTL дава своя принос за работата на сайта.

  • Още предимства на JTL Shop Cookie Plugin

    По отношение на оптимизацията за търсачки , мениджърът за съгласие също показва своите силни страни с приставката за бисквитки JTL. Те са свързани с ползите за потребителското изживяване. Потребителското изживяване е един от ключовите фактори за класиране на търсачките . Ако потребителското изживяване е добро, уебсайтът се класира по-високо в списъците с резултати от търсенето (SERP). Това означава, че съответните заявки за търсене могат да бъдат намерени по-бързо. Това увеличава трафика на страницата. Освен това вероятността от конверсии се увеличава. Привличане на клиенти и постоянна полза за лоялност на клиентите в средносрочен и дългосрочен план.

    Друго предимство може да се намери в интегрираните A/B тестови процедури на мениджъра за получаване на съгласие. С помощта на тези тестови процедури могат да бъдат изчерпателно тествани различни опции за дизайн на известието за бисквитки на JTL Shop. Въз основа на реакциите на клиентите е възможно непрекъснато да се подобрява и оптимизира дизайна. В зависимост от резултатите от A/B тестовете могат да бъдат избрани дизайни и оформления, които са довели до най-добрите реакции на клиентите.

    Освен това Consentmanager предлага изчерпателна функционалност за блокиране на реклами. Това означава, че не само самите бисквитки, но и всички рекламни медии могат да бъдат ефективно блокирани. Веднага след като те бъдат използвани в уеб магазина, те ще бъдат потиснати, докато клиентът не даде изричното си съгласие.

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

С известие за бисквитки на JTL Shop можете лесно да поискате от посетителите си съгласието да използват бисквитки. Веднага след като клиентите ви получат достъп до вашия онлайн магазин, се показва известието за JTL Shop Cookie. Действителното съдържание на уебсайта се показва само след съгласието или отхвърлянето от страна на клиента.

Всички технически ненужни бисквитки зависят от изричното съгласие чрез двойно избиране . Само тогава използването и обработката са законни. Технически важни бисквитки могат да продължат да се задават без съгласие.

Ако клиентът не е съгласен с обработката на технически ненужни бисквитки, няма да бъдат предавани съответни данни. В този случай могат да се създават само технически важни бисквитки. Това означава, че важна информация като данни за анализ или проследяване вече не е необходима .

Най-късно след решението на СЕО от юли 2019 г. по въпроса за бисквитките, никой оператор на магазин не може да избегне законно защитеното съгласие за бисквитки. Изричното съгласие на клиента за използването на бисквитки трябва да бъде под формата на двойно избиране. Първата бисквитка може да бъде зададена само след дадено съгласие. С JTL Cookie Plugin вие давате на клиентите си ясна опция за съгласие и възражение и следователно сте в безопасност по отношение на защитата на данните.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!