Алтернатива за ориентиране към потребителя от Consentmanager

Мощен и гъвкав

Поради Общия регламент за защита на данните (GDPR), решенията за получаване на съгласие за бисквитки станаха незаменими за всяко присъствие в мрежата – от обикновения уебсайт до приложението за смартфон. Consentmanager предлага мощна и гъвкава алтернатива на Usercentrics . Това може лесно да бъде интегрирано във всички уебсайтове. Той също така автоматично блокира неодобрените бисквитки. Интегрираният робот посещава вашия уебсайт всеки ден и ви информира за нови бисквитки и доставчици.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

  • Какво представляват бисквитките на уебсайтове?

    Бисквитки – тази дума всъщност е термин за сладки сладкиши. Всъщност това са малки пакети данни, които се обменят заедно с код между комуникационните партньори в мрежата. Те дължат името си на факта, че изобретението им през 90-те години на миналия век е толкова революционно, че ги наричат „магически бисквитки“. Бисквитките имат проста мисия. Те регистрират това, което потребителят прави. Тази информация е в пакета данни. Те се предават на определения комуникационен партньор. Това също обяснява защо бисквитките понякога се наричат и „шпиони“. Някои от тях са в състояние да проследяват потребителите в интернет за дълго време и да оценяват тяхното поведение. Те се наричат маркетингови бисквитки и са проблематични по отношение на защитата на данните. От друга страна има и функционални бисквитки. Те запомнят настройките, които потребителят избира за уебсайт или приложение. Те са незаменими за удобното използване на мрежата. Например простото забрана на всички бисквитки от даден уебсайт е изключено. Мощните и гъвкави решения за получаване на съгласие за бисквитки винаги предлагат опцията за разрешаване на някои бисквитки, но не и на други.

  • Автоматично обхождане на бисквитки от нашия мениджър за получаване на съгласие

    Нашата алтернатива Usercentrics има интегриран бисквитен робот или паяк. Това автоматично търси бисквитки на вашия уебсайт всеки ден. Тези, които намира, се проверяват независимо за съответствието им с GDPR . Всички бисквитки се класифицират автоматично от нашия мениджър за получаване на съгласие. Това ви улеснява незабавно да спрете тези, които не спазват закона. Разбира се, вие ще получавате известия за нови бисквитки и ние предлагаме плъгин за интегриране на постоянно актуализиран списък с бисквитки във вашата декларация за защита на данните, например.

    Теми и опции за персонализиране

    Нашият мениджър за получаване на съгласие предлага готови дизайни, които ви позволяват да започнете да го използвате незабавно. Можете обаче да промените и тези. Например, има опция за интегриране на собствено фирмено лого. Освен това можете да създавате свои собствени дизайни в пакетите с таксуващи оферти. С текста на нашата алтернатива Usercentrics е възможно да промените размера, цвета и стила на шрифта. Можете също да персонализирате бутоните, да персонализирате фона по ваш вкус и да зададете разстоянието и границата. Това не е всичко. Други опции се отнасят например до броя на бутоните: Може да има бутон за приемане, отхвърляне и затваряне – или само първия. Можете да настроите уебсайта да бъде скрит, без да потвърждавате бисквитките. И имате общо осем налични позиции в кутия.

Разбира се, consentmanager работи и с…

Какво означава GDPR за използването на бисквитки?

GDPR изисква от лицата да дават активно съгласие за използването на техните данни . Те също имат право да бъдат забравени отново. Това предлага две неща за бисквитките и тяхното решение за управление: Тъй като малките комунални услуги съхраняват информация, трябва да се получи съгласието на посетителя на уебсайта. Системата трябва да може да изтрие тази информация при поискване .

  • Текстовете в consentmanager са адаптивни

    Нашата алтернатива на Usercentrics работи с готови текстове, които са формулирани по правно сигурен начин. Те могат да се играят на над 30 езика. Но също така имате възможност да адаптирате текстовете според вашите собствени идеи. Моля, имайте предвид обаче, че правният преглед е ваша отговорност.

    Поведение на нашата алтернатива за ориентиране към потребителя

    Работата на мениджъра за получаване на съгласие е интуитивна за вашите посетители. Бутоните за приемане и затваряне водят до съгласие за използването на бисквитки. Можете също да покажете обратно отброяване . Можете също така да посочите дали на посетителите е позволено да превъртат и да се придвижват в страницата или в приложението въпреки показаното известие за бисквитки.

  • Лесна интеграция на Consentmanager във вашия уебсайт

    Уверихме се, че нашата алтернатива за ориентиране към потребителя може да бъде интегрирана във вашия уебсайт възможно най-лесно. Това засяга уебсайтовете, мобилната мрежа (с отзивчив дизайн) и AMP уебсайтовете. Ние предлагаме подходящ комплект за разработка на софтуер (SDK) за Android и iOS приложения (iPhone, iPad). Интегрирането става чрез Мениджър на маркери.

    Нашата алтернатива Usercentrics се характеризира с висока съвместимост

    Простата интеграция на Consentmanager не е за сметка на съвместимостта на нашето решение – напротив. Той поддържа практически всички продукти на Google, например:

    • Adsense
    • DFP
    • Анализ
    • Мениджър на маркери на Google

    Също така е съвместим със списъка „ATP“ на Google, който изброява доставчици на трети страни, оторизирани от компанията. Consentmanager поддържа и други мениджъри на маркери като Tealium. Решението е съвместимо с почти всички платформи за управление на данни (DMP) и рекламни сървъри. Facebook Pixel и свързаната опция за пренасочване също се поддържат. Съгласието за бисквитки може да бъде изпратено и до SSP, DSP, TradingDesks и AdExchanges.

Ясно отчитане с нашата алтернатива за ориентиране към потребителя

В природата на нещата е, че искате изчерпателно отчитане от алтернатива на Usercentrics. Накрая ще получите ценна информация, която ви е необходима, за да оптимизирате вашия уебсайт, вашия онлайн магазин или друга оферта. Затова ви предлагаме широка гама от опции. Например можете да филтрирате по доставчик на управление на съгласие (CMP), домейн, държава, тема, браузър, клас устройство или операционна система. Същото е възможно за различни данни.

Можете също да показвате показвания на страници, информация за трафика с дадено съгласие и за отделните екрани (приети, отхвърлени, коригирани). Можете също да определите степента на отпадане . Това е процентът на потребителите, които отпадат от мениджъра за получаване на съгласие. Всички отчети могат да бъдат експортирани в типичните формати, за да бъдат лесно достъпни за други потребителски групи.


Вашите предимства с един поглед

  • GDPR и CCPA се вземат предвид от Consentmanager

    Предупреждаваме за промяна на разпоредбите съгласно GDPR и CCPA. Ако това се случи, ние вземаме това предвид в нашето решение за съгласие за бисквитки. Прилага се следното: Ние ще адаптираме нашата оферта възможно най-бързо. По този начин можете да сте сигурни, че винаги имате правна сигурност, когато използвате нашите текстове.

  • Consentmanager е мощна алтернатива, ориентирана към потребителя

    Разделите по-горе ви представиха нашия Мениджър на съгласие като мощна алтернатива, ориентирана към потребителя . Бихте могли да получите първа представа за факта, че ние се стремим да ви дадем всичко, от което се нуждаете, но също така да можем да правим гъвкави корекции. Нищо обаче не превъзхожда личното впечатление. Така че тествайте нашия мениджър за съгласие сега безплатно като ваша алтернатива за ориентиране към потребителя.

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Клиентите на нашето стандартно решение могат да подадат билет. Поддръжката е достъпна и чрез имейл и телефон, както и специална поддръжка за другите тарифи. Нашият екип може да ви помогне на немски и английски език. Ако имате някакви проблеми, не се колебайте да потърсите нашата помощ. Ще получите подкрепа възможно най-скоро и ние можем да използваме знанията, за да подобрим допълнително нашата поддръжка и нашето предложение.

В повечето случаи уебсайтовете и приложенията използват приложения, които попадат под CCPA. Това включва например всичко, което започва с думата Google. Съответно трябва да се вземат предвид свързаните правни разпоредби.

Consentmanager изчислява въз основа на употребата. Цената нараства с показвания на страници. Съзнателно избрахме широки пространства. За нови уебсайтове и магазини най-близките тарифни ограничения са далеч. Следователно можете да се развивате безгрижно и не е нужно да се притеснявате, че разходите за нашето решение ще бъдат твърде високи.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!