Алтернатива на Cookiebot от Consentmanager

Cookiebot Alternative на Consentmanager ви позволява да проверите вашия уебсайт за законно съвместими бисквитки. Нашият робот за бисквитки е браузър, който проверява уебсайта Ви ежедневно. Ще бъдете уведомени по имейл, когато на вашия уебсайт се появят нови бисквитки или доставчици. В допълнение, Cookie Crawler като алтернатива на Cookiebot има и други предимства : Лесен е за интегриране, автоматично блокира бисквитките и разбира се е съвместим с GDPR, а вече и CCPA.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Какво представляват бисквитките на уебсайтове?

  • Бисквитки: Ако срещнете този термин, докато сърфирате в интернет, е малко вероятно да става въпрос за вкусни бисквитки. Бисквитките са файлове, които се съхраняват на вашия компютър, когато посещавате конкретен уебсайт. Бисквитките всъщност служат за улесняване на сърфирането. Благодарение на бисквитките не е нужно да въвеждате данните си за вход всеки път, когато посещавате конкретен уебсайт. Бисквитките играят важна роля, особено за онлайн магазините . Те правят възможно запазването на пазарската количка на клиента. Това оказва влияние върху покупателното поведение на клиента. Ако се върне към уебсайта и види пазарската количка, е по-вероятно да завърши покупката.
  • Бисквитките съхраняват данни за влизане, поведение при сърфиране и друга информация за конкретен потребител. Най-общо казано, бисквитките позволяват на компанията да анализира данните, които събира, и да прави заключения от тях. Те са незаменими, особено в областта на маркетинга. Поради възможността за пробив на данни, бисквитките също представляват потенциална уязвимост . GDPR е в сила тук от 2018 г., който ясно определя как трябва да се обработват личните данни. Потребителите имат възможността да управляват бисквитки и да решават кои бисквитки искат да разрешат.

  • Алтернатива на Cookiebot: автоматично обхождане на бисквитки

    Нашият интегриран Cookie Robot е алтернатива на Cookiebot и извършва автоматично обхождане на вашия уебсайт ежедневно. Всяка бисквитка се подлага на автоматична проверка за съответствие с GDPR. Ще бъдете уведомени за новооткрити доставчици. Бисквитките се класифицират автоматично. Роботът за бисквитки предоставя подробен отчет за всяка бисквитка. Това ви казва дали това е функционална бисквитка или дали е зададена за маркетингови и анализни цели. Можете да експортирате списъка с бисквитки чрез CSV, JSON, XML или API.

  • Какво означава GDPR за използването на бисквитки?

    GDPR предписва как предприемачите трябва да задават бисквитки. Следователно потребителят трябва да даде своето съгласие за бисквитки. Потребителите трябва да могат да приемат или отхвърлят отделни бисквитки. Освен това банерът за бисквитки не трябва да има предварително поставени отметки.

Разбира се, consentmanager работи и с…

  • Теми и персонализации

    Банерът за съгласие за бисквитки определено трябва да съответства на вашия уебсайт. Много потребители така или иначе намират банера за бисквитки за досаден, но като предприемач не можете да го избегнете. Ето защо си струва да персонализирате банера . Можете да го маркирате с логото на вашата компания или да започнете веднага с един от нашите готови дизайни. Разбира се, вие също имате възможност да създавате свои собствени дизайни. Можеш

    • размер на шрифта
    • цвят
    • стил
    • бутони
    • заден план
    • разстояния
    • кадър

    Променете според вашия корпоративен дизайн. Предлагат ви се различни позиции на кутията. Можете да конфигурирате банера за бисквитки, така че потребителите да могат да щракнат върху бутон „приемане + отхвърляне“ или просто бутон за приемане. Освен това можете да изберете допълнителен бутон за затваряне.

  • Висока съвместимост

    Нашият Cookie Crawler, алтернатива на Cookiebot, има високо ниво на съвместимост с продукти на Google като Google AdSense, Google DFP, Google Analytics и Google Tag Manager. Също така е съвместим с Tealium Tag Management и почти всички платформи за управление на данни (DMP) и рекламни сървъри. Съгласието се изпраща до SSP, DSP, AdExchanges и търговски бюра. Съвместимостта включва също поддръжка за Google ATP List (одобрени от Google доставчици от трети страни, както и поддръжка за Facebook Pixel/Remarketing.

    Изчистване на отчетите

    Филтрите ви позволяват да видите кой посещава вашия уебсайт. Виждате показвания на страници и степен на отпадане. Това е броят на посетителите, които напускат уебсайта ви. Разбира се, можете да експортирате цялата информация, за да получите ясна представа за вашите потребители. Това позволява да се направят важни промени, за да се поддържа възможно най-ниска степен на отпадане.

Алтернатива на Cookiebot: GDPR и CCPA

В допълнение към GDPR от 2020 г. е в сила и CCPA. Това е Калифорнийският закон за поверителност на потребителите, който е моделиран по GDPR. Въпреки това, за разлика от Европейския съюз, в Съединените щати няма единен закон за защита на данните. CCPA е от значение само за компании или други организации, които извършват бизнес в Калифорния или които събират лична информация от жители на Калифорния.

Internationale Consent-Lösung

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

През 2023 г. промените в законите за защита на данните ще влязат в сила в пет американски щата. Това засяга следните състояния:

  • CCPA/CPRA (Калифорния)
  • VCDPA (Вирджиния)
  • CPA (Колорадо)
  • UCPA (Юта)
  • CAPDP (Кънектикът), както и
  • Национална поверителност на САЩ

Ако вашата компания е активна в един от тези региони, тогава сте на сигурно място с използването на CMP на consentmanager. Като едно от първите решения за управление на съгласие, ние вече сме интегрирали новия технически стандарт IAB GPP (Global Privacy Platform) в нашия CMP. GPP е по-нататъшно развитие на IAB TCF v2. Новият стандарт ви подкрепя по пътя към съответствие с променените закони за защита на данните в САЩ.

CMP е съкращение от Доставчик за управление на съгласие или синоним Платформа за управление на съгласие. В някои случаи също се използва платформа за управление на избор или доставчик на избор. Във всички случаи е едно и също: Това е софтуер или услуга, която предлага на посетителите на уебсайта прозрачност относно обработката на данни и предлага възможност за даване на съгласие за определени цели като бисквитки, маркетинг, анализ или персонализиране.

След като се достигнат 5000 показвания на страници на месец, CMP автоматично ще спре да обслужва слоя за съгласие и вашите посетители вече няма да могат да предоставят съгласие. НЯМА да ви таксуваме автоматично или да ви надстроим до по-висок пакет – основният пакет винаги ще бъде безплатен.

Нашият основен пакет е безплатен с до 10 000 показвания на страници на месец. Нашият стандартен пакет започва от 50 евро на месец и включва 2,5 милиона показвания на страници. От 2,5 милиона показвания на страници ние таксуваме 0,02 EUR за 1000 допълнителни показвания на страници.

да. Нашето решение за получаване на съгласие може да бъде интегрирано във всички CMS (системи за управление на съдържанието) и системи за магазини. Поддържаните CMS и системи за пазаруване включват WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece и много други.

да. Нашето GDPR решение изпраща JavaScript променливи и така наречените слоеве данни, които могат да се използват с повечето софтуери за управление на маркери. За много мениджъри на маркери също имаме специални слоеве от данни и структури, които правят взаимодействието още по-лесно. Поддържаните мениджъри на маркери и софтуер за анализ включват AT Tasty, Adbobe Anyyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly или Webtrekk.

да. Нашето решение за получаване на съгласие следва спецификацията на IAB TCF и е сертифицирано от IAB. Това позволява на доставчиците автоматично да получават информацията за съгласие от нашия API и да я използват съответно. Ние също така предоставяме механизъм за автоматично блокиране за блокиране на кодове, освен ако не е дадено съгласие на потребителя. Това работи с много доставчици, като Google Analytics, Piwik, DFP/Google Ads или SSP, като Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX или Appnexus.

Не! В най-простия случай просто вградете нашия код във вашия уебсайт – това е всичко!

Чрез вграждане на CMP във вашия уебсайт 😉 Нашият CMP ще покаже съобщение на посетителите ви с молба да дадат своето съгласие. Ние ще запазим решението на посетителя и ще го направим достъпно за вашите рекламодатели и други техни партньори, за да знаят дали/как могат да обработват лични данни.

Повечето уебсайтове и приложения работят с приложения, които попадат в обхвата на Калифорнийския закон за поверителност на потребителите (CCPA). Това вече включва услугите от Google. Следователно разглеждането на съответните законови изисквания е от съществено значение в алтернативата на Borlabs от consentmanager.

Ако посетител не е съгласен със събирането и използването на бисквитки, не могат да се събират съответни бисквитки или да се създават данни. Това се отнася по-специално за данни за проследяване, които предоставят информация за поведението на потребителите. Такива данни предлагат на операторите на бизнес сайтове по-специално важни улики за оптимизиране на уебсайта. Следователно вие се възползвате от законно сигурно съгласие чрез consentmanager.

Съгласието за бисквитки обикновено се изисква веднага щом технически несъществени бисквитки трябва да бъдат използвани на страница. Това започва с използването на прости инструменти за проследяване и анализ. Те винаги работят с проследяващи бисквитки. Те са много важни за бизнес уебсайтове и магазини, защото предоставят информация за поведението на потребителите. С банера за бисквитки consentmanager потребителите имат възможност за законно сигурно съгласие.

С алтернативата за бисквитки Borlabs на consentmanager имате мощно решение за искане на съгласие от вашите потребители за използване на бисквитки. Известието за бисквитки се показва автоматично, когато посетите уебсайта. Появява се отново всеки път, когато посетите вашия сайт. Посетителите са информирани за използването на бисквитки и имат възможност да ги приемат или отхвърлят. Това дава възможност за съвместимо с GDPR съгласие чрез двойно избиране.

Съгласието за бисквитки е съгласието на вашите посетители за обработка на определени бисквитки. Това съгласие трябва да бъде дадено изрично и доброволно най-късно след решението на СЕО относно бисквитките. Разрешено е само да се зададе първата технически несъществена бисквитка след дадено съгласие. Бисквитките, които не са технически необходими за работа, са изключени от това правило.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!