Мениджър за съгласие за бисквитки за търговия на дребно / електронна търговия
Възходът на мобилните приложения увеличи количеството данни, събирани от потребителите. Това породи опасения относно поверителността и сигурността на дребно. За да могат да предлагат по-добри услуги на дребно , компаниите трябва да събират и оценяват данните за клиентите на своите уебсайтове. И така, как търговците на дребно могат да накарат клиентите си да се съгласят с проследяване и бисквитки? С Consentmanager можете да правите това ефективно и в съответствие със закона по всяко време.
Препоръчва се от много уебсайтове за електронна търговия
GDPR Retail: Как да получа валидно съгласие?
Трябва да сте сигурни, че хората разбират с какво се съгласяват, когато ви дават личната си информация. Съгласно GDPR съгласието трябва да бъде свободно, конкретно, информирано и недвусмислено .
Съгласието е безплатно , ако сайтът може да се използва от клиента и без бисквитки за анализ (логично технически необходимите бисквитки не могат да бъдат премахнати). Consentmanager автоматично блокира всички бисквитки без съгласие . Това гарантира, че сте на сигурно място.
Съгласието е специфично, ако могат да бъдат разрешени отделни бисквитки и не е необходимо съгласието да е общо. Това също означава, че конкретният избор трябва да може да бъде променян от потребителя по всяко време. С банерите за съгласие за бисквитки от Consentmanager отделните съгласия са лесно възможни и администрируеми. Съгласно GDPR, клиентите също имат право на информация и изтриване. Това означава, че трябва да можете да намерите или изтриете отделни бисквитки при поискване. Помислете за времето и трудовите ресурси, необходими само за това законово изискване. Consentmanager опростява и ускорява този процес.
Съгласието е информирано , ако инструктирате клиента напълно и прозрачно относно точните данни и тяхното използване (обработка/предаване на трети страни). Известията за бисквитките на Consentmanager винаги са в съответствие със закона и са налични на над 30 езика.
Съгласието е недвусмислено , ако е opt-in процедура и клиентът активно изразява волята си чрез маркиране на опциите. Предварително избраните опции в полето за отметка не са разрешени. Банерите за бисквитки на Consentmanager следват международния стандарт TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).
Много банери за бисквитки не са проектирани да отговарят на законовите изисквания и носят висок риск от предупреждения. Ако управлявате онлайн магазин за търговия на дребно или сте напълно зависими от уебсайта си по време на корона пандемията, трябва да осигурите високо ниво на правна защита и защита на данните в електронната търговия с Consentmanager.
Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните
Къде можем да те вземем?
Маркетинг мениджърите, CRM мениджърите и търговците на дребно често са скептични относно събирането на данни поради многото разпоредби на GDPR. Събирането на данни трябва да се извършва правилно, в противен случай това може да доведе до загуба на поверителност и следователно до глоби. Несъбирането на данни не е опция, тъй като маркетинговите кампании трябва да бъдат съобразени с целевата аудитория.
Предизвикателствата на търговията на дребно с управлението на съгласие
Опознаването и анализирането на целевата група е много по-добро за търговците на дребно в електронната търговия, отколкото в стационарната търговия поради количеството данни и обработката на данни. Там клиентите идват и си отиват анонимно, без да оставят следи.
Благодарение на Google Analytics, cookies & Co. имате по-изчерпателна представа за вашия онлайн магазин и следователно можете да настроите кампаниите и стратегиите си по-ефективно. В същото време клиентите са доволни от правилните продукти или оферти. С персонализирани кампании, които отговарят на предпочитанията на клиентите, вие ще постигнете много по-добри резултати и можете да използвате вашето ноу-хау за местна търговия.
Цялото предизвикателство на управлението на съгласието се крие в персонализирането . Вие се адаптирате към избора на вашите клиенти и ги молите да изберат как искат да взаимодействат с вас. Това им позволява да контролират своите предпочитания. Ориентираният към клиента маркетинг е важна част от всеки бизнес.
Бизнесът трябва да разбере как да използва правилните инструменти, за да постигне целите си. Един бизнес също трябва да знае какъв вид информация трябва да събира от своите клиенти.
Създайте доверие с управление на съгласие
Обработването на лични данни в интернет е един от най-чувствителните въпроси по отношение на защитата на данните в търговията на дребно. Затова не оценявайте регулациите в областта на защитата на данните като необходимо зло, а ги използвайте като конкурентно предимство: Покажете на клиентите си, че защитавате личните данни и напълно подкрепяте нуждите на вашата целева група. Изградете доверие.
Разбира се, това започва със спазването на разпоредбите на GDPR относно банерите за бисквитки. Но с Consentmanager отивате по-далеч: проектирате дизайна според вашите желания и показвате вашите настройки за корпоративна идентичност при първия контакт. Направете банера за бисквитки част от вашата марка. Това гарантира разпознаваема стойност за вашата марка.
Освен това обработката на данни е разрешена само с изрично съгласие. Клиентите могат да оттеглят това съгласие по всяко време. За това е достатъчен обикновен имейл. Правата за обработка на данни остават и след оттегляне на съгласието. Ограничаването на обработката на данни също може да бъде поискано.
Благодарение на простото администриране на съгласието за бисквитки, можете да обработвате запитванията на клиентите бързо и надеждно. Дори съгласието да бъде оттеглено за момента, вие сте се възползвали от възможността да направите отлично и професионално впечатление. Това е съвременната клиентска лоялност.
Поставете вашия клиент в контрол
Защитата на данните е нещо повече от защита на личните данни. Става въпрос за предоставяне на контрол на клиентите върху това как се използват техните данни. Уверете се, че събирате отзиви от потребителите и ги използвайте, за да подобрите продукта си . Вашите потребители трябва да са доволни от вашия продукт и ако не са, направете промени, за да разрешите проблема
Използваемост и удовлетвореност на клиентите благодарение на Consentmanager
С Consentmanager подобрявате обратната връзка с клиентите и потребителското изживяване по няколко начина. Имаме дългогодишен опит в оптималния дизайн, поставяне и др. на бисквитки банери. A/B тестовете с автоматизирана оптимизация и оценка повишават степента на одобрение и намаляват степента на отпадане.
Точно както при физическата търговия на дребно можете да правите продажби само когато клиентите преминат през вратата и влязат във вашия магазин, вашият уебсайт също трябва да бъде въведен. С Consentmanager увеличавате броя на потенциалните клиенти, които преминават прага.
Повишеното приемане на бисквитки и по-дългият престой ви дава подробна представа за поведението на потребителите на вашия уебсайт. По този начин можете както да подобрите уебсайта си, така и да съберете знания за интересите и предпочитанията на вашата целева група.
По-доброто клиентско изживяване води до по-висок процент на реализация, т.е. повече продажби, и в комбинация с продължителността на престоя и ниската степен на отпадане изпраща важни сигнали до търсачки като Google или Bing. Така доброто управление на съгласието става част от оптимизацията за търсачки (SEO). Положителното изживяване с вашия уебсайт се забелязва в стационарната търговия, тъй като вашата марка се свързва с доверие, използваемост, сигурност и наличност.
Между другото: Consentmanager може да се интегрира бързо и лесно
Не е необходима промяна в системата на вашия магазин, за да използвате Consentmanager: Нашият инструмент за бисквитки е съвместим с всички общи системи: от WordPress до Typo3, WooCommerce и Shopware до Drupal, Joomla и много други. Consentmanager също взаимодейства лесно с всички важни инструменти за анализ като Google Tag Manager, Google Analytics и много други.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Управлението на съгласието е процес, който помага на търговците на дребно да разберат какво искат клиентите от тях и как взаимодействат с тях . Тази информация се използва за създаване на по-добро изживяване на клиентите, което в крайна сметка води до по-високи продажби.
Съгласието за бисквитки е относно съгласието на потребителя за настройка и обработка на технически ненужни бисквитки и лични данни. Клиентите могат например да предотвратят или специално да ограничат проследяването от трети страни. Известието за бисквитки позволява на потребителите да знаят какво точно се събира, как се обработва и техните права.
С Consentmanager е доставчик на управление на съгласие (CMP) , вие имате правна сигурност по отношение на Съгласието за бисквитки и GDPR. Освен това ще увеличите удовлетвореността на клиентите и степента на одобрение. Това ви дава по-задълбочена представа за вашата целева група, позволява ви да оптимизирате вашия уебсайт и продукти или услуги и да постигнете по-добри проценти на реализация.
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!