Решение за отказ от CCPA

Как уебсайтовете могат да станат съвместими с CCPA с нашия инструмент за отказване от CCPA.

  • Пълна поддръжка за стандарта IAB USP / CCPA
  • отговаря на разпоредбите на ЕС за електронна поверителност
  • лесен за интегриране
  • гъвкав в дизайна – напълно адаптивен към вашите принципи на проектиране
  • оборудвани с машинно обучение
  • Рекламата може да се играе на над 30 езика
  • Роботът за бисквитки вече е интегриран
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

CCPA/CPRA
Сканиране за съответствие

Тествайте уебсайта си за съответствие със законодателството CCPA/CPRA:

  • Тест за съответствие с CCPA/CPRA
  • Оценка на риска за вашия уебсайт
  • Вижте всички бисквитки и доставчици

Какво е CCPA?

  • Законът за поверителност на потребителите в Калифорния е американският еквивалент на GDPR и първият изчерпателен закон за защита на данните на щат в САЩ. CCPA регулира обработката на лични данни на клиенти от Калифорния. За разлика от GDPR, според CCPA, потребителят не трябва първо да даде своето съгласие за обработка на данни, но има право да възрази срещу това използване, като се откаже .

  • Уебсайтът трябва да информира потребителя, че и кои данни се събират от него и се предават или продават на трети страни. CCPA изисква ясно разпознаваема връзка, която гласи „Не продавай личната ми информация“. За непълнолетни под 16-годишна възраст съгласието (съгласието) трябва да бъде дадено активно, под 13-годишните се изисква съгласието на законен настойник.

  • Освен това засегнатите имат право на списък на събраните данни с целта им на използване през последните дванадесет месеца. Потребителят може също да поиска изтриване на данните . Отказът не може да доведе до дискриминация (например под формата на по-високи цени на продуктите в магазина).

  • За кого се прилага CCPA?

    Законът за поверителност на потребителите в Калифорния се прилага за бизнеси с печалба, които надхвърлят един от трите прага: Бизнесът събира информация от повече от 50 000 жители на Калифорния ; има годишни продажби от най-малко 25 милиона щатски долара; над 50 процента от годишните продажби идват от продажбата на тези лични данни.

  • Какво означава CCPA за мен?

    Забележка: Вашият уебсайт използва продукти и бисквитки на трети страни. Вие носите отговорност за правилната и пълна информация относно използването на събраните от вас данни. Бисквитките например съхраняват информация за технологията на потребителя (браузър, устройство и т.н.), както и за поведението на вашия сайт или въведените думи за търсене и т.н.

  • Личната информация, засегната от CCPA, означава по-специално всички данни, които могат да доведат до идентифициране или идентифициране на потребителя. В същото време продажбата включва прехвърляне на данните за парична или сравнима полза. По искане на клиента те трябва да могат да отчитат цялото съхранение, препращане и използване.

  • Най-вероятно трябва да направите уебсайта си поне съвместим с GDPR, тъй като се намирате в Европейското икономическо пространство. С Consentmanager получавате интегриран инструмент за отказване от CCPA и автоматично съвместими с CCPA. Използвайте нашата безплатна програма за проверка на бисквитки, за да проверите кои бисквитки са зададени на вашия уебсайт!

3 основни причини, поради които трябва да спазвате CCPA

Защита на данните за вашите клиенти

Защитете клиентите си и създайте доверие . Спазвайки всички приложими разпоредби за защита на данните на CCPA и GDPR, посетителите се чувстват комфортно и безопасно с вас. Това увеличава продължителността на престоя и процента на реализация!

Защита от съдебни дела

Само когато уебсайтът ви е съвместим с CCPA, можете да сте в безопасност от съдебни дела и глоби. Използвайте нашия мениджър за получаване на съгласие за оптимално спазване на CCPA и лесно изпълнение на заявките на потребителите.

увеличаване на приходите от реклама

Рекламодателите искат да са сигурни, че техните инвестиции отговарят на CCPA. С нашия инструмент CCPA продавате повече трафик на рекламодателите и по този начин увеличавате оборота си.

Безопасно в Европа

Всички данни се съхраняват от нас в защитени бази данни и изключително на сървъри в Европа.

 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

Международно успешен с CCPA съответствие и GDPR

  • С нашето  Доставчик на управление на съгласие  постави курса за международен успех. Мениджърът за съгласие е достъпен на над 30 езика  и автоматично прилага указанията за защита на данните на GDPR и CCPA. Това означава: Ако вашата компания е базирана в държава от ЕС, например, и GDPR  е предмет, вие също спазвате CCPA с нашия инструмент.

  • Значи сте в Европейското икономическо пространство и Калифорния (или в целия САЩ, защото Калифорнийският закон за поверителност на потребителите се счита за пионерски)  обезпечени. промени в закона  ние поемаме нашия мениджър за съгласие възможно най-скоро. Така че винаги сте актуални.

  • Спазването на CCPA става лесно

    Нашият мениджър за съгласие е съвместим с всички общи системи за магазини :  WordPress, Joomla, Typo3 и  много повече. Това важи и за вашия AdServer и Мениджър на маркери. За да отговаряте на CCPA, трябва  свържете само нашия доставчик за управление на съгласие; не е необходим допълнителен софтуер за калифорнийския или американския пазар. 

Спазването на CCPA става лесно

Нашият мениджър за съгласие е съвместим с всички обичайни системи за магазини: WordPress, Joomla, Typo3 и много други. Това важи и за вашия AdServer и Мениджър на маркери.

  • За да отговаряте на CCPA, всичко, което трябва да направите, е да свържете нашия доставчик за управление на съгласие; не е необходим допълнителен софтуер за калифорнийския или американския пазар.

  • Увеличете продажбите с инструмента за отказване на CCPA

    Вижте законите за поверителност като GDPR или  CCPA  като възможност да се позиционирате още по-добре на пазара и да се откроите от конкуренцията . Банерът за бисквитки, с който информирате посетителите си за използването на данните, е първата точка за контакт с вашите клиенти – и първото впечатление се брои ! С професионално известие за бисквитки вие предавате сигурност и сериозност. Уведомете клиентите си, че са в добри ръце с вас. Точно както вашите продукти и услуги се характеризират с високо качество и сигурност, вие трябва да отговаряте на нуждите на вашите посетители със същото внимание. Използвайте нашите шаблони за дизайн и текст на над 30 езика или персонализирайте вашия банер за бисквитки с логото на вашата компания и корпоративната идентичност.

  • Измерване на отказ от CCPA

    Нашият мениджър за получаване на съгласие може да направи повече от чисто съответствие с CCPA: той измерва ефективността и успеха на вашия банер за бисквитки, извършва A/B тестове и автоматично използва най-добрите настройки. Можете да използвате нашия инструмент CCPA, за да разберете как посетителите реагират на известията за защита на данните. Базиран на  Отчетите и анализите оптимизират банера за уведомяване и по този начин намаляват степента на отпадане или отказването. Те увеличават продължителността на престоя и удовлетвореността на клиентите  по този начин получавате по-добър процент на конверсия.

Нашите пакети

Basic

0
Постоянно безплатно за
уебсайт
  • 5000 гледания / месец вкл.
  • Съответствие с GDPR
  • Готови дизайни
  • 1 обхождане/седмица
  • Поддръжка: билети
  • допълнителен Прегледи с възможност за резервация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • A/B тестване и оптимизация
  • допълнителен потребителски акаунти

Beginner

19
Месечно за
уебсайт
  • 100 000 гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.1  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • Персонализирани дизайни
  • 3 обхождания/ден
  • Поддръжка: билети
  • A/B тестване и оптимизация
  • CMP, съвместим с IAB TCF
  • IAB GPP стандарт
  • допълнителен потребителски акаунти
Много популярен

Standard

49
Месечно до
3 уебсайта или приложения
  • 1 милион гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0,05  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 10 обхождания/ден
  • Поддръжка: билет и имейл
  • допълнителен потребителски акаунти

Agency

195
Месечно до
20 уебсайта или приложения
  • 10 милиона гледания / месец вкл.
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • 100 обхождания/ден
  • 10 допълнителни потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Enterprise

При поискване
Месечна цена по индивидуално договаряне
  • Всички прегледи / месец
  • допълнителен Прегледи:0.02  / 1000
  • Съответствие с GDPR
  • IAB TCF съвместим CMP
  • IAB GPP стандарт
  • Персонализирани дизайни
  • A/B тестване и оптимизация
  • Всякакви обхождания/ден
  • всяка добавка. потребителски акаунти
  • Поддръжка: Билет, имейл и телефон
  • Мениджър на личен акаунт

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Наред с други неща, бисквитките събират информация, която може да се използва за идентифициране на потребител (например IP адрес, възраст, пол, място на пребиваване). Като такива бисквитките се считат за уникални идентификатори и са предмет на CCPA. Например, ако от вашата организация се изисква да отговаря на CCPA въз основа на трите прага, трябва да предоставите пълна отчетност за събраните данни и начина, по който се използват при поискване от потребител. И за последните дванадесет месеца. Инструмент за отказ от CCPA като Consentmanager върши тази работа вместо вас и предлага правна сигурност.

Общият регламент за защита на данните (GDPR) се прилага в Европейското икономическо пространство и е преведен в конкретни закони за защита на данните от отделните държави-членки. Калифорнийският закон за поверителност на потребителите, от друга страна, се прилага за Калифорния. Най-важната разлика се крие в първоначалното изискване: В повечето случаи законодателният орган на държава от GDPR изисква активното съгласие на потребителите (управление на съгласието) за обработка на лични данни. CCPA, от друга страна, предписва възможността за отказ (opt-out) .

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!