Мениджър за получаване на съгласие за бисквитки за агенции

Несигурността преобладава в онлайн света не само след Общия регламент за защита на данните (GDPR) . Правно и технически вие сте в безопасност с нас. Също като агенция. Нашият мениджър за получаване на съгласие за агенции се характеризира със следните силни страни:

  • Съвместим с GDPR и CCPA
  • отговаря на разпоредбите на ЕС за електронна поверителност
  • лесен за интегриране
  • гъвкав в дизайна – напълно адаптивен към вашите принципи на проектиране
  • Поддръжка на Google Consent Mode v2
  • оборудвани с машинно обучение
  • Рекламата може да се играе на над 30 езика
  • Интегриран робот за бисквитки

Вие и вашите клиенти вече ли сте настроени за Google Consent Mode v2 ? Преходният период на Google продължава до март 2024 г.!

Cookie-Banner und Cookie-Check

Решения за бисквитки за агенции

Трябва да се получи съгласие

  • Какво можем да направим за вас

    Наред с управленските консултации, агенциите са в челните редици на иновативните решения. Въпреки това правните и технически иновации извън ежедневния бизнес също създават проблеми за креативните компании. С Общия регламент за защита на данните (GDPR, често също „GDPR“ като английско съкращение), потребителите трябва да дадат съгласието си за използването на бисквитки. Ние предлагаме решения. Неусложнено, безопасно и евтино.

    Все още ли използвате процедури за отказване за управление на бисквитки? След това трябва да подновите системата си за управление на съгласие. Това, което проследявате, събирате и използвате като агенция, трябва да остане прозрачно за посетителите на уебсайта. Дори преди заинтересована страна да проучи началната страница на агенцията ви чрез сърфиране, трябва да е ясно за всички участващи къде и с кои бисквитки върви пътуването.

  • Процедурата за избиране е задължителна

    Оттук и процедурата за избиране. Кои бисквитки са технически необходими? Кои са за маркетингови цели? И кои се използват за статистика? Потребителят трябва да реши това вместо вас. Технически, ние решаваме това чрез рамки. Един вид ехо камера, от която става ясно кои данни всъщност могат да се предават на рекламодатели като Google или Facebook и кои не. И каква информация може да използва вашият онлайн маркетинг. Интерфейсът между посетителите на уебсайта и информацията: нашата система за управление на съгласието. С него ние прехвърляме разпоредбите за електронна поверителност и GDPR в законово съвместима използваемост.

  • Мениджър за получаване на съгласие за агенции – ние отстояваме правна сигурност и висока ефективност

    Нашият мениджър за съгласие за бисквитки за агенции отговаря на всички законови изисквания. В допълнение към европейските разпоредби, ние вземаме предвид и Калифорнийския закон за поверителност на потребителите (CCPA). Защо? Уместността на закона за защита на данните в Калифорния произтича от факта, че европейските уебсайтове също често събират информация за жителите на американския щат. Като пример: Ако калифорнийците посетят европейски онлайн магазин или четат страница с новини от ЕС, CCPA влиза в сила.

  • Съобразен със законодателството и лесен за използване

    Решението за съгласие за бисквитки на агенция трябва да вземе това предвид. В крайна сметка вие работите за клиенти от различни индустрии, всички от които имат много различна клиентела. Следователно нашият мениджър за получаване на съгласие за бисквитки за агенции е наличен на повече от 30 езика. Той автоматично избира правилния. По този начин можете да сте сигурни, че хората, които виждат мениджъра за съгласие за бисквитки за агенции, също могат да го разберат. Сигурността, прозрачността и интернационализацията се обединяват чрез нашата система за управление на съгласието. Ние отдаваме голямо значение на технически безупречната интеграция във вашия уебсайт. Може да стане на самообслужване или с наша поддръжка. Например, можете бързо и лесно да замените текущия си мениджър за съгласие с агенции за нашия инструмент.

    Нашите решения за получаване на съгласие за бисквитки вземат предвид всички тези параметри и ги показват по удобен за потребителя начин.

 

Знаете ли, че consentmanager поддържа и Google Consent Mode v2 ? За клиенти и агенции, занимаващи се с рекламиране, използването на Google Consent Mode v2 е необходимо за използване на услугите на Google. Google изисква уебсайтовете или приложенията, насочени към аудитории в рамките на Европейското икономическо пространство (ЕИП) или Обединеното кралство, да имат активиран Google Consent Mode v2. Като сертифициран партньор на Google Consent Management Platform (CMP) , потребителите consentmanager могат да бъдат сигурни, че отговарят на това изискване.

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Напълно персонализирайте нашия мениджър за получаване на съгласие за бисквитки за агенции, за да съответства на вашия дизайн

Вероятно знаете това от собствения си опит: посещавате уебсайт и заявката за бисквитки не отговаря на останалата част от портала по отношение на дизайна. С нашето решение за съгласие за бисквитки не е нужно да се притеснявате за това. Можете напълно да адаптирате дизайна към вашите принципи на проектиране. Следователно нашият мениджър за получаване на съгласие за агенции е напълно адаптивен към вашата марка. Но това не е единствената причина, поради която устойчиво увеличава приемането на вашите клиенти!

Consent-Lösungen für Agenturen

Също толкова универсални, колкото вашите клиенти

Вашите предимства с consentmanager

Създадохме нашия мениджър за съгласие за бисквитки за агенции, за да бъде възможно най-лесно разбираем и интуитивен.

Това обаче не означава, че не сме щастливи да ви помогнем, ако имате въпроси относно решението или се нуждаете от подкрепа.

  • Мениджърът за съгласие за бисквитки за агенции има оптимизиран интерфейс за настолни системи, както и за мобилни устройства и AMP уебсайтове . Той се адаптира независимо към всички размери на екрана.
  • Измерване на степента на приемане и отпадане (A/B тестове): Мениджърът за получаване на съгласие ви дава информация за това как посетителите реагират на тях. Степента на отпадане описва колко хора отскачат, когато бъдат помолени да се съгласят с бисквитките.
  • Нашето решение за бисквитки за агенции също ви позволява да тествате няколко дизайна едновременно.
  • Интегрираният робот за бисквитки автоматично проверява вашия уебсайт и намира всички бисквитки тук, за да можете да ги изброите напълно.
  • Блокиране на реклами: Нашият CMP може да забави или спре използването на рекламни материали, докато посетителите не дадат своето съгласие. Решението на агенцията за получаване на съгласие за бисквитки създава доверие.

Основни функции за вашата агенция

отзивчивост

Отзивчивото персонализиране се разбира от само себе си в наши дни. Клиентите имат достъп до уебсайтове, използвайки различни крайни устройства с различни размери на дисплея и операционни системи . Банерът за бисквитки на Consentmanager винаги се адаптира в отговор към съответните параметри. По този начин е възможно оптимално представяне на съдържанието, съвместимо с GDPR. Независимо дали достъпът е чрез смартфон, таблет или настолен компютър, банерът за бисквитки винаги може да допринесе за спазването на GDPR.

многоезичието

Тъй като все повече и повече уебсайтове са международно ориентирани , решението за многоезично съгласие е важно. Международните клиенти също искат да разберат за кои бисквитки се съгласяват. Следователно банерът за бисквитки на мениджъра за съгласие е достъпен на над 30 езика . Това означава, че вашият уебсайт е езиково подходящ за областта на GDPR и далеч извън нея.

съвместимост

Създателят на уебсайтове разчита на плъгини и разширения. Други системи често се добавят чрез интерфейси. Това изисква широка съвместимост и оперативна съвместимост . Consentmanager, включително различни банери за бисквитки, е съвместим с голям брой общи мениджъри на тагове, системи за магазини и почти всички продукти на Google и рекламни сървъри.

Защита на данните за вашите клиенти

Защитете клиентите си и създайте доверие . Спазвайки всички приложими разпоредби за защита на данните на CCPA и GDPR, посетителите се чувстват комфортно и безопасно с вас. Това увеличава продължителността на престоя и процента на реализация!

Разбира се, consentmanager работи и с…

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

От 2018 г. се изисква съгласие от потребителите на уебсайта, за да се спазват насоките на ЕС за защита на данните от страна на оператора. Ако е дадено съгласие, могат да бъдат зададени бисквитки и други тракери. До 2020 г. обаче тази практика се прилагаше основно чрез процедурата за отказ: бисквитките се задаваха автоматично, а банер предлагаше възможност за последващо възражение срещу тази практика. Това вече е остаряло и вече не трябва да се прилага.

Дефинираната стратегия за съгласие за бисквитки се фокусира върху технически и правно издържан банер, за да се избегне правен риск. В този контекст декларацията за защита на данните следва да се спазва в съответствие със спецификациите на Съда на Европейските общности (СЕО) и всички промени следва да се вземат предвид. Това включва и политиката за бисквитки с нейната информация за функцията на бисквитките и правата за достъп.

ConsentManager за агенции е свързан със законово съвместимия дизайн на уебсайтове на агенции. По принцип посетителите трябва първо да се съгласят с използването на бисквитки чрез процедура за избиране. Следователно на клиентите се появява съответният банер, когато влязат в уебсайта. Тъй като агенциите често се грижат за клиенти в онлайн зоната, безупречното и законово съвместимо показване на банера винаги е препоръчително за сериозен външен вид.

Ако полето за включване не е потвърдено със съгласие, няма да бъдат предадени съответни данни. Изключение са например технически необходими бисквитки, които трябва да бъдат зададени за процесите на поръчка и покупка. Всички други бисквитки трябва да бъдат блокирани, ако няма съгласие.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!