Търси се младши мениджър продажби (м/ж/д)


Какъв е проблема?

Consentmanager търси младши мениджър продажби (м/ж/г) с изключителни умения за укрепване на екипа в Хамбург. Основните задачи включват грижа за нашите местни съществуващи клиенти, привличане на нови клиенти. Нашата клиентска база се състои предимно от дигитални медийни къщи, издатели и агенции.

В допълнение към класическите търговски дейности, стратегически съвети и подкрепа при прилагането на нашата сложна технология са на преден план.

Това, което желаем

  • Добри организационни и комуникационни умения
  • Имайте око за подобряване на продукта и бъдете в състояние да предоставите подходяща обратна връзка на продуктовото управление и инженерството
  • Уверено владеене на английски език, допълнителни европейски езикови умения са предимство

какво носиш

  • В идеалния случай бакалавърска или магистърска степен по бизнес администрация, маркетинг, комуникации или подобна област
  • Умения за водене на преговори и съвети
  • Добри аналитични умения и умения за решаване на проблеми
  • Ефективни организационни умения и отлични комуникационни умения, както и изключителни умения за обслужване на клиенти

Защо ние?

Нашето живо убеждение, че най-добрите резултати идват от там, където всеки може оптимално да се развива. Ето защо ние работим с висока степен на лична отговорност и гъвкавост: пъргави, многофункционални и ориентирани към растеж. Независимо дали работите от разстояние или в офиса, на непълен или пълен работен ден – работите по начина, който ви подхожда най-добре.

Ако това звучи като вас, очакваме с нетърпение да получим вашата кандидатура. Вашето лице за контакт е нашият CMO Götz Sielk ( goetz@consentmanager.net ).


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]