Кратко описание


Описание на продукта

Решението за GDPR за управление на съгласието (CMP) е повече от просто „банер за бисквитки“: идва с поддръжка за над 30 езика, индивидуални дизайни, отчитане, интегрирано A/B тестване и оптимизатори за дизайн и интегриран робот за бисквитки. Като една от малкото CMP компании, които всъщност идват от Европа, ние се фокусираме само върху едно нещо: да направим вашия уебсайт съвместим с GDPR. Ние не използваме „облачни сървъри“, а само собствени сървъри в центрове за данни в Европа. Нашите клиенти включват повече от 25 000 от най-големите новинарски сайтове, онлайн магазини, рекламни агенции, мрежи и много други.

мениджър за получаване на съгласие и IAB TCF

consentmanager.de е CMP (доставчик за управление на съгласие), регистриран в IAB с CMP ID 31 на домейна consentmanager.mgr.consensu.org. Ние предоставяме услуги за събиране на съгласие от посетителите на вашия уебсайт и предоставяме тази информация на вашите рекламодатели и други партньори.

Описание на компанията

consentmanager AB е шведска компания, специализирана в софтуерни решения за съответствие с GDPR. Компанията е основана през 2018 г. във Вастерас, Швеция. С повече от 25 000 клиенти по целия свят и офиси в Берлин, Париж, Хамбург, Варшава и Стокхолм, consentmanager е едно от водещите решения за съответствие на пазара.


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]