Нов

Бюлетин 2021/03


Повече скорост под капака

Този месец направихме много „под капака“ промени. Така че почистихме нашите скриптове и изградихме отново нашата сървърна инфраструктура. За нашите клиенти и посетителите на техните уебсайтове това ще се забележи преди всичко в по-бързата скорост на CMP и потребителския интерфейс. Освен това са поправени различни малки грешки.

собствени езици

В момента поддържаме повече от 30 езика. Ако това не е достатъчно или ако искате да поддържате определени диалекти, можете да го направите сега: Нови езици и диалекти вече могат да се създават и използват в CMP. Както при всички „системни езици“, тук можете да адаптирате всички текстове и етикети на слоя за съгласие и по този начин да се обръщате към потребителите си още по-конкретно.

Уебинари през март

Поради високия интерес към последните ни уебинари, през март отново ще провеждаме уебинари. Тук ще продължим тематично там, където спряхме миналия път, и ще навлезем по-дълбоко в темите за отчитане, оптимизация, TCF и някои важни инструменти. Уебинарите са безплатни.

  • Уебинар: Управление на съгласието в онлайн маркетинга
    (24.03 14:00 на немски)
    Повече информация и регистрация
  • Уебинар: Управление на съгласието за издатели и търговци
    (26.03 14:00 на немски)
    Повече информация и регистрация
  • Уебинар: Съответствието с GDPR става лесно
    (23.03 16:00 на немски)
    Повече информация и регистрация

Още нови функции и промени

  • Опция за дизайн за 3 бутона на слоя за добре дошли
  • Поправки на грешки при интегриране на Twitter, Youtube и други
  • Възможност за изключване на CSS
  • Нови функции за дистрибутори
  • … и още много.

повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]