Нов

Бюлетин 2021/01


Актуализации на робота

Направихме няколко актуализации на робота. Обходът вече е много по-бърз и по-прецизен в резултатите. Повече бисквитки вече се класифицират автоматично и се присвояват на правилния доставчик. Добавихме и някои нови настройки за обхождането (например обхождане на диапазони на пароли и изключване на домейни/пътеки от обхождане).

Бисквитки и локално съхранение

Локалното съхранение е начин за съхраняване на информация на устройство. Това е много подобно на бисквитките, но с по-малко въздействие върху поверителността и техническите ограничения. Consentmanager вече поддържа използването на тази технология като вторичен магазин за информация за съгласието на потребителите. Това помага за по-сигурно кеширане на потребителския избор – дори в случаите, когато браузърите не поддържат бисквитки или ги изтриват. Новата функция може да бъде активирана в Меню > CMPs > Редактиране > Други настройки > Съхранение на съгласие.

уебинари

През декември се проведоха редица уебинари, по-специално относно Първи стъпки и IAB TCF v2. Документите и видеоклиповете от уебинарите вече могат да бъдат намерени онлайн на нашия уебсайт: https://www.consentmanager.de/wissen/videos/

Още нови функции и промени

  • Различни корекции на грешки в AMP страници
  • Повече гъвкавост: Целите вече са специфични за CMP и вече не са специфични за акаунта
  • Поддръжка на Adobe Analytics и Adobe Consent Mode
  • Поддръжка на правилата за бисквитки на доставчика на IAB TCF
  • … и още много.

повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]