Нов

Бюлетин 2020/11


доклади

Поради голямото търсене този месец се фокусирахме върху подобряването на отчетите. В допълнение към по-удобния изглед за зареждане, ние отново разширихме обхвата на отчитане и сега също така записваме посещения, игнорирани слоеве за съгласие, активни скокове и др. Това ви дава още по-изчерпателна картина за това как вашите посетители взаимодействат със слоя за съгласие.

Google Analytics и eTracker

Ние също така опростихме инсталирането и работата за потребителите на инструментите за анализ от Google и eTracker. С най-новата актуализация ConsentManager вече поддържа режима за съгласие на Google и сигнала за съгласие от eTracker. По този начин инструментите могат да се използват по такъв начин, че да се направи преброяване, но да не се задават бисквитки, ако не е дадено съгласие.

Промени в правилата за TCF на IAB

Както беше обявено в последния бюлетин, IAB коригира насоките за участие в IAB TCF. Моля, обърнете внимание на следните промени:

  • Настройките на темата вече показват стойност на цветовия контраст, когато задавате цвета за бутоните за приемане/отхвърляне/настройки/запазване. IAB изисква цветовия контраст да бъде най-малко 5:1 (преден план спрямо фон). С текущата актуализация тази стойност на контраста е задължителна. Темите, използващи по-ниска стойност на контраста, губят настройката за съответствие с IAB. Моля, прегледайте вашите дизайни .
  • С текущата актуализация деактивирахме възможността за промяна на приветствения текст от първо ниво, ако IAB TCF е активиран в CMP. Клиентите, които искат да променят текста, се нуждаят от допълнително одобрение от мениджъра за получаване на съгласие. Съществуващите текстове не са засегнати.

Още нови функции и промени

  • Подобрения на AMP уеб страници
  • Възможност за кликване върху логото
  • Нов обхват на съгласие за поддомейни
  • Подобрения за автоматично блокиране
  • … и още много.

повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]