Нов

Бюлетин 10/2021


Актуализации на робота

С последната ни актуализация върнахме фокуса върху нашия робот. Роботът вече е още по-задълбочен и проследява подстраниците в уебсайта по-прецизно от преди. По същия начин резултатите от робота най-накрая могат да бъдат експортирани като PDF и ние добавихме допълнителни проверки, например за трансфери от трети държави.

В допълнение, контролът на робота е подобрен: В настройките за обхождане на CMP вече можете да зададете, например, новооткритите доставчици първо да се добавят към списък с чакащи, а не веднага към нормалния списък с доставчици. Освен това бисквитките вече могат да бъдат разделени по домейн, което е особено полезно за клиенти, които използват един и същ CMP код в множество домейни. И не на последно място, списъкът с доставчици вече показва и най-новите находки, което улеснява виждането къде е намерен доставчик.

Подобрен автоматичен блоков код

В допълнение към обхождането, този месец подобрихме и автоматичния блоков код по-специално. Тъй като е предпочитан от много клиенти, ние подобрихме удобството и по-специално времето за зареждане: В миналото често имаше проблеми с „основни“ или „функционални“ доставчици, които бяха неблагоприятно блокирани от CMP, сега би трябвало да е много по-лесно с такива доставчици да работят.

Уебинари през ноември

Поради многото иновации, които ще дойдат в уебсайтовете с TTDSG от декември, ние ще предлагаме още уебинари през ноември. Това са:

  • Уебинар: TTDSG и текущи развития в защитата на данните
    09 ноември 2021 г. – 15:00 ч
    За регистрация
  • Уебинар: Използване на consentmanager с Google TagManager и Google Consent Mode
    10 ноември 2021 г. – 15:00 ч
    За регистрация

Още нови функции и промени

  • Подобрен API на журнала
  • подобрения на слоя данни
  • По-добра поддръжка за изглед с увреждания
  • Автоматично разширяване на партньорски връзки
  • … и още много.
 

Бъдете в течение!

Абонирайте се за бюлетин

повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]