Нов

Бюлетин 03/2022


Икони и дизайнерски функции

Този месец се фокусирахме основно върху многото малки дизайнерски функции, които много клиенти поискаха от нас. Това включва например, че целите, бутоните и връзките вече могат да имат свои собствени икони, че вече могат да се съхраняват множество HTML и CSS кодове или че са възможни по-фини настройки за списъци с доставчици и списъци с бисквитки.

Още нови държави

Също така новото този месец е подкрепата за много нови области на правото. Досега поддържаме GDPR/ePrivacy за Европа, CCPA/CPRA за Калифорния, PIPEDA за Канада и LGPD за Бразилия. Нови този месец са правните основи за Мексико, Аржентина, Нигерия, Южна Африка, Южна Корея, Русия, Турция, Израел, Китай и Тайланд. Вече има отделни настройки за всички тези области (в зависимост от избрания пакет) и съответните законови текстове и параграфи се съхраняват в системата.

Блокиране на динамично съдържание

По-специално много френски издатели искаха да разширят блокирането на динамично съдържание. Блокирането се използва например за блокиране на видеоклип в YouTube и активиране само със съгласие. С последната актуализация функцията е разширена още повече и вече може да се прилага към всеки елемент в уеб страница. Типичен случай на употреба би бил, че уебсайт за новини блокира текстовете, ако няма съгласие. Повече в наша помощ.

Още нови функции и промени

Както винаги, този месец имаше много други малки нови функции и промени. Тук си заслужава да се спомене по-специално преобразуването на стекове/стекове от акаунт в CMP, по-проста и ясна работа на редактора за визуален дизайн и по-добра поддръжка за ATT системата на Apple.


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]