видеоклипове

Видео: Управление на съгласието в онлайн маркетинга


Уебинар на 24 март 2021 г

Управление на съгласието в онлайн маркетинга

В този уеб семинар ще научите:

  • Разбиране на степента на приемане: Как да чета отчетите?
  • Какви фактори влияят на степента на приемане?
  • Правни аспекти
  • Използвайте Google Analytics, etracker и други системи

Документите за уебинара можете да изтеглите тук като PDF .

Един ефективен и добре проектиран банер за бисквитки е важен за онлайн маркетинга, тъй като помага на операторите на уебсайтове да спазват разпоредбите за защита на данните и увеличава шансовете за получаване на съгласие на потребителя за използването на бисквитки и други технологии за проследяване. Това е съществен фактор за внушаване на доверие и прозрачност сред потребителите на уебсайтове и ако една компания не успее да го направи, рискува глоба и евентуално увреждане на репутацията. В допълнение, банерите с бисквитки могат да повлияят на ефективността на онлайн маркетинговите кампании, тъй като потребителите, които отхвърлят или игнорират банера, може да не бъдат проследени, което ограничава възможността за предоставяне на персонализирано съдържание и насочена реклама. Чрез A/B тестване, което включва експериментиране с различни дизайни на банери, съдържание и разположение, собствениците на уебсайтове могат да оптимизират своите нива на приемане и да подобрят цялостното потребителско изживяване.

Статии на подобни теми:


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]