видеоклипове

Уебинар: Най-накрая използвайте банери за бисквитки, съвместими с GDPR


На 4 април 2023 г., съвместно с Bundesverband IT-Mittelstand eV (bitmi), се проведе уебинарът на тема Използвайте банери за бисквитки в съответствие с GDPR . вместо.

Ние се занимавахме със следните теми, наред с други:

въвеждане в

  • правни основания за внедряване на съвместим с GDPR банер за бисквитки, както и
  • изискванията към неговото съдържание и графично оформление.
  • Пример за банер за бисквитки (първи слой, втори слой, подробности за доставчика)
  • Контролен списък за банери за бисквитки

Линк за изтегляне на контролните списъци:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне .

преглед

В този уебинар ще обсъдим основните законови изисквания за банер за бисквитки, съвместим с GDPR, представен от експерт по защита на данните с дългогодишен опит в индустрията. Когато става въпрос за съответствие, няма средно положение: или вашият банер е съвместим, или не. Поради това собствениците на уебсайтове трябва да разбират основните (но често пренебрегвани) изисквания на закона. Тъй като други може да имат различни тълкувания на съответствието, бихме искали да използваме този уебинар, за да предоставим известна яснота.

Какво се случва в случай на неспазване?
В най-лошия случай глоби. От няколкостотин евро до няколко милиона. Примери за това са Carrefour, Amazon, Meta и Google. Във всички случаи глобите са за това как искате да изглежда банерът за бисквитки.

Всички доставчици твърдят, че техният инструмент е в съответствие със закона, което за съжаление не винаги е така. Ето защо е важно вие, като оператор на уебсайта, да контролирате какво трябва да се показва във вашия банер за бисквитки и кои функции трябва да бъдат активирани. Като малка помощ има контролен списък в края на видеото, за да сте сигурни, че отговаряте на основните изисквания. Разглеждат се теми от съдържание до графичен дизайн и се обясняват различните нива на банер за бисквитки. Тъй като първото ниво (Ниво на добре дошли) е най-видимото, важно е съгласието да бъде получено по законово съвместим начин, както е обяснено по-подробно във видеото. На второ и трето ниво потребителите могат да актуализират своите предпочитания по-подробно, като и тук има изисквания, с които потребителите трябва да са запознати.


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]