CMP за издатели в Швейцария

Отговаряйте на изискванията на Google и осигурете доходите си

  • Google партньор и Google Certified CMP
  • Пълна интеграция с Google Consent Mode v2
  • Пълна поддръжка на IAB TCF 2.2
  • Отговаря на изискванията на FADP Switzerland, GDPR, CCPA, PIPEDA и други разпоредби
  • Поддържа +30 езика с персонализиран потребителски интерфейс
  • Функция за A/B тестване за подобряване на степента на приемане
  • Гарантирано сигурно съхранение само на сървъри в ЕС

Уверете се, че спазвате стандартите на Google преди предстоящия краен срок за внедряване през юли 2024 г.

Какво трябва да правят издателите в Швейцария?

Това изискване важи за всички цифрови платформи, включително уебсайтове и приложения, които използват Google AdSense, Google Ad Manager или Google AdMob за осигуряване на приходи. След крайния срок през юли 2024 г. само платформи, които са интегрирали сертифицирана от Google платформа за управление на съгласие (CMP), която поддържа IAB TCF ще имат право да показват персонализирани реклами. Платформи, които не се придържат към тези насоки, няма да могат да рекламират без одобрен от Google CMP, който е съвместим с IAB TCF .

Нови изисквания за съответствие за издателите в Швейцария

Изтеглете вашето безплатно резюме сега!

Сертифициран партньор на Google

Как CMP на consentmanager може да подобри съответствието на вашата компания?

Сертифицираната от Google consentmanager Consent Management Platform (CMP) предлага набор от инструменти за съответствие, като например банери за съгласие за бисквитки, съгласие за мобилни приложения, софтуер за сигнализиране на нередности и други. Основната му функция е да помага на компаниите да спазват основните глобални разпоредби за защита на данните. По-специално, consentmanager работи в тясно сътрудничество с Google, за да изпълни най-новите изисквания Consent Mode версия 2 и да осигури надеждна поддръжка Consent Mode за своите клиенти. consentmanager има силна позиция в ЕС и предоставя цялостна подкрепа на рекламодатели и издатели при оптимизиране на техните рекламни кампании.

consentmanager CMP се предлага на над 30 езика и е насочен към широка аудитория, включително издатели, рекламодатели, маркетингови агенции, търговци и платформи за електронна търговия. Обширните функции включват персонализирани банери за съгласие, анализи в реално време, вграден робот и инструменти за увеличаване на процентите на съгласие за бисквитки. Чрез използване на A/B тестване и оптимизация на машинно обучение , клиентите consentmanager често постигат до 15% подобрение в процента на включване.

Новият федерален закон за защита на данните ( nFADP )

  • Всички издатели в Швейцария трябва също да гарантират, че спазват Швейцарския федерален закон за защита на данните ( FADP ). Като клиент consentmanager можете да сте сигурни, че вече сте съвместими с FADP . Вие просто активирате съвместимостта FADP с едно щракване в таблото си за управление.
  • Новият Федерален закон за защита на данните ( nFADP ) влезе в сила на 1 септември 2023 г. и е насочен към компании, опериращи на швейцарския пазар. Ревизираният FADP включва редица задължения и оперативни промени за компаниите. Те включват призиви за по-голяма прозрачност при обработката на данни, разширени права за засегнатите във връзка с техните лични данни и по-строги изисквания за съгласие.
  • nFADP подчертава значението на защитата на данните чрез технологичен дизайн и защита на данните по подразбиране, като изисква от компаниите да интегрират защитата на данните в своите проекти и в цялостните си оперативни процеси от самото начало.
  • Спазването на FADP е не само законово изискване, но и стратегическо предимство за фирмите в Швейцария. Доказателството за съответствие с FADP на Швейцария може да увеличи доверието на потребителите и да осигури по-гладко взаимодействие с международни партньори, които правят защитата на данните приоритет. Тъй като швейцарското законодателство за защита на данните непрекъснато се развива, разбирането и прилагането на разпоредбите на новия FADP е от решаващо значение за компаниите, които искат ефективно да управляват сложността на защитата на данните в Швейцария.

Вече сме помогнали на повече от 25 000 уебсайта да спазват GDPR, TTDSG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.