Решение за получаване на съгласие за служителите по защита на данните

Цялостно решение за GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA и др

Като служител по защита на данните, ваше задължение е да гарантирате, че уебсайтът на вашата компания е в съответствие с най-новото законодателство. Consent Manager може да ви помогне с това лесно: просто го инсталирайте на вашия уебсайт и ние автоматично ще поискаме от посетителите съгласие и ще блокираме код и бисквитки на трета страна, ако съгласието не бъде дадено.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

Топ инструмент за топ DPO

10-те най-важни причини, поради които вашият уебсайт (все още) не е съвместим с GDPR

  • Анализирахме повече от 100 000 уебсайта и винаги откриваме едни и същи грешки, когато става въпрос за съответствие с GDPR. Повече от 70% от уебсайтовете не са съвместими с GDPR . Освен това повечето уебсайтове, които използват „банер за бисквитки“, не са съвместими с GDPR. Ето първите 10 причини, поради които виждаме всеки ден защо вашият уебсайт не е съвместим с GDPR:

  • #10 – Няма посочен контролер на данни

    Банерът за бисквитки е валиден само ако посетителят може да знае кой е администраторът („собственикът“ на данните, така да се каже), преди посетителят да даде своето съгласие. Ако банерът ви за бисквитки не посочва изрично вашата компания като администратор на данни – тогава вашият уебсайт не е съвместим с GDPR!

  • #9 – Няма достъп до отпечатък и политика за поверителност

    Въпреки че нивото на съгласие трябва да се показва на всяка страница (документ), важно е да НЕ го показвате на страницата си с Общи условия, Правно известие / Правно известие или Съобщение за поверителност. Тези страници трябва да са достъпни без взаимодействие с банера за съгласие.

  • #8 – Грешен текст за добре дошли

    Виждали сме ги толкова много пъти: едноредови текстове за бисквитки с малко информация. Това, за което вашият маркетингов екип може да мечтае – просто не е достатъчно да отговаряте на GDPR. Текстът за добре дошли трябва поне да каже на посетителя а) че се извършва обработка на данни, б) че участват трети страни, в) за какви цели се извършва обработката и какъв вид данни се обработват.

  • #7 – Грешно заглавие

    Тъй като нивото на съгласие изисква от посетителя разрешение да обработва лични данни, важно е заглавието да отразява това за вашите посетители. Заглавие като „Ние задаваме бисквитки“ се вижда толкова често, но не отговаря на изискванията. По-добро заглавие би било „Съгласие за обработка на данни и бисквитки“.

  • #6 – Без опция за отказване

    Също така се среща много често: Ниво на съгласие без възможност за отхвърляне. Посетителят трябва да може да каже „Не, не искам бисквитки и не искам личните ми данни да се обработват“ – ако банерът ви за бисквитки не предлага това – тогава уебсайтът ви не е съвместим. (Допълнително: „Но посетител може просто да напусне сайта, вместо да приеме.“ Да, но вашият уебсайт все още не отговаря на изискванията, тъй като напускането не е валиден избор според GDPR!)

  • #5 – Липсват подробности за бисквитките

    Това е много просто и логично, но толкова често толкова погрешно: ако попитам посетителите си за тяхното съгласие, те трябва да знаят за какво се съгласяват. Следователно банерът за бисквитки трябва да може да разпознава защо се задават типове бисквитки, от кои доставчици и колко дълго се съхраняват. Без тази информация: Не отговаря на изискванията.

  • #4 – Неправилна конфигурация на бутоните

    Тази тема се разрасна само през последните месеци с добавянето на нови насоки от органите за защита на данните като CNIL или ICO: за да бъде съвместим с GDPR, слоят за съгласие трябва да има два бутона с еднакъв дизайн за Приемане и Отхвърляне (може да използвате трети бутон или връзка „Настройки“). Не е позволено да има само един бутон „Приемам“ и „Персонализиране“.

  • #3 – Липсват данни за доставчика

    Виждаме го дори с най-скъпите инструменти на GDPR: Когато проектирате своя слой за съгласие, ТРЯБВА да идентифицирате всички доставчици , които обработват лични данни или задават бисквитки на вашия уебсайт. Това трябва да включва име, адрес, правно основание, цел и др. Ако банерът ви за бисквитки не съдържа тази информация, вие не спазвате!

  • #2 – Без ниво на съгласие

    Въпреки че GDPR вече е на повече от 3 години, все още има много уебсайтове, които все още нямат слой за съгласие, за да информират своите посетители и да поискат съгласие за проследяване, маркетинг и други неща, които изискват съгласие. Най-новото ни проучване установи, че повече от 40% от европейските уебсайтове все още нямат ниво на съгласие или все още използват много старо едноредово поле „Ние задаваме бисквитки“, което не отговаря на изискванията.

  • #1 – Проследяване без/преди съгласие

    Това определено е и далеч основната причина повечето уебсайтове да не са съвместими с GDPR: те задават бисквитки или обработват лични данни без съгласие. Това е умопомрачително, особено след като е толкова лесно да се забележи с инструменти като нашия робот и толкова лесно да се предотврати с инструменти като автоматично блокиране.

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

Разбира се, consentmanager работи и с…