Банер за бисквитки HubSpot
Съвместима с GDPR защита на данните с Consent Manager
С consentmanager можете да направите вашия уебсайт HubSpot съвместим с GDPR:
- Лесен за интегриране
- Съвместим с GDPR и ePrivacy
- Официален IAB TCF v2 CMP
- Съвместим с всички рекламни сървъри (включително GAM/AdSense)
- Напълно адаптивни към вашия дизайн
- интегриран робот за бисквитки
- Показване на над 30 езика
Законно съвместим маркетинг с Hubspot
Бисквитки HubSpot и GDPR
HubSpot е компания за маркетингов софтуер със седалище в Бостън, Масачузетс. Компанията е основана през 1999 г. и оттогава се превърна в световен лидер в маркетинговата автоматизация . През 2015 г. HubSpot имаше над 1 милиард долара годишни приходи и над 50 000 клиенти по целия свят.
Маркетинговата платформа помага на компаниите да изграждат по-добри взаимоотношения с клиентите си. Той предоставя инструменти за продажби, маркетинг, обслужване на клиенти и екип за поддръжка за автоматизиране на повтарящи се задачи, проследяване на производителността и създаване на персонализирани преживявания. Продуктите на компанията включват:
- Маркетингова автоматизация : Пакет от маркетингови инструменти, които помагат на бизнеса да управлява всички аспекти на маркетинговите кампании. Тези инструменти са предназначени да улеснят живота на търговците чрез автоматизиране на много ръчни процеси, за да могат да се съсредоточат върху работа с по-висока стойност.
- CRM (Управление на взаимоотношенията с клиенти): Инструмент за проследяване на потенциални клиенти, потенциални клиенти, клиенти и друга важна бизнес информация. Това включва оценка на потенциални клиенти, подхранване, сегментиране и анализи.
- Интеграция на Salesforce : Интеграция между CRM на HubSpot и Salesforce, която позволява на потребителите да импортират контакти от една система в друга.
- Стратегия за съдържанието : Инструмент, който ви помага да планирате, планирате и публикувате съдържание в множество канали.
HubSpot помогна на хиляди фирми да се развиват, като им предостави много добър маркетингов софтуер. Но как инструментът се справя с личните данни?
Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy
Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.
… и много други.
Hubspot и лични данни
HubSpot събира ли лични данни?
HubSpot събира информация от своите потребители, включително имейл адреси, телефонни номера, имена, длъжности, имена на компании и IP адреси. Той използва тази информация за изпращане на целеви имейли и текстови съобщения и за доставяне на целеви реклами на своя уебсайт. Компанията също така споделя потребителски данни с трети страни , включително Facebook , Twitter , Google и LinkedIn.
Инструментът използва бисквитки, за да проследява посетителите в различни уебсайтове. Ако клиентите желаят да блокират бисквитките на HubSpot, моля, вижте политиката за поверителност на Hubspot за повече информация. Моля, имайте предвид, че части от уебсайт може да не функционират правилно, ако посетителите деактивират всички бисквитки на HubSpot.
Какво казва политиката за поверителност за бисквитките HubSpot?
Бисквитките HubSpot се използват за две цели:
- за предоставяне на функционалност на уебсайта
- за да анализирате как посетителите използват уебсайта
Компанията е разработила редица инструменти, за да помогне на потребителите си да проследяват реализациите от различни източници. Това включва например Google Analytics , който дава възможност да се види кои страници посещават хората и дали осъществяват реализация. След това може да генерира отчети въз основа на тази информация.
Кой регулира обработката на лични данни?
Общият регламент за защита на данните (GDPR) , приет през 2016 г., дава на лицата повече контрол върху това как се обработват техните лични данни . Този регламент се прилага за всички държави-членки на ЕС и страни извън ЕС, които предоставят стоки и услуги на граждани на Европейския съюз. GDPR също така изисква от организациите да уведомяват потребителите за промени в техните политики за поверителност.
Новият закон има далечни последици за компаниите. Според това компаниите трябва да назначат служител по защита на данните, който трябва да докладва за нарушения на закона в рамките на 72 часа. Компаниите, за които е установено, че нарушават правилата, са изправени пред глоби от 20 милиона евро или 4% от годишния глобален оборот, което от двете е по-голямо.
Правна ситуация по отношение на GDPR
Какво казва GDPR относно бисквитките?
Общият регламент за защита на данните (GDPR), който влезе в сила на 25 май 2018 г., изисква всяка компания, която събира данни от граждани на ЕС , да бъде прозрачна относно това, което прави с тази информация. Организациите трябва също да предоставят ясни инструкции как потребителите могат да изтрият събраната лична информация. Това включва бисквитки. Бисквитките са малки текстови файлове, които се поставят на вашия компютър, когато посещавате определени уебсайтове.
Те позволяват на уебсайта да разпознае вашето устройство. Бисквитките се използват за съхраняване на вашите предпочитания като езикови настройки, съдържание на пазарската количка и друга подобна информация. Въпреки това, някои бисквитки са необходими, за да функционират правилно уебсайтовете, напр. Б. тези, които помагат за идентифициране на вашия акаунт, запазване на вашите данни за вход и проследяване на активността ви при сърфиране.
GDPR налага допълнителни задължения на организациите по отношение на сигурността на клиентските данни. В допълнение към общите изисквания, изложени по-горе, организациите трябва да предприемат подходящи технически мерки за защита на данните на клиентите от случайна загуба или неоторизиран достъп, промяна или разкриване. Освен това организациите трябва да предприемат разумни мерки, за да гарантират, че техните служители използват данните само за разрешени цели.
Например, ако бизнес процесът включва изпращане на чувствителни данни извън ЕИП, компанията трябва да гарантира, че получателят спазва същите закони за защита на данните като самата организация. Това означава: Ако използвате HubSpot, вие като компания имате задължение.
HubSpot и GDPR
За да бъде HubSpot съвместим с GDPR, компанията разработи нова версия на своя софтуер, която включва редица функции, за да гарантира съответствие с регламента. Те включват следното:
- Нова страница за поверителност , където потребителите могат да намерят цялата подходяща информация за това как HubSpot обработва лични данни. Това включва информация за това какви данни събира компанията, защо ги обработва, колко дълго ги съхранява, дали ги разкрива на трети страни и как ги защитава.
- Ново известие за бисквитки на HubSpot, което предоставя на потребителите информация за това как HubSpot използва бисквитки и как да ги деактивира.
- В долната част на всяка страница вече се вижда връзка към актуализираната политика за поверителност .
- Бисквитките на HubSpot, използвани за анализ , се съхраняват само за 30 дни.
За разлика от повечето американски софтуерни компании, HubSpot има силен ангажимент към европейските клиенти от години. Съответно, компанията отдава голямо значение на спазването на разпоредбите на ЕС като GDPR (Общ регламент за защита на данните). Hubspot е сертифициран от работната група на ЕС по член 29 съгласно рамката за защита на личните данни за защита на лицата, чиято лична информация съхранява.
HubSpot бисквитки
Бисквитките на HubSpot се използват за проследяване на поведението на посетителите и подобряване на услугите му. Това включва съхраняване на лична информация като имейл адреси, IP адреси и типове браузъри. Той също така съхранява идентификатори на сесии, така че потребителите да не трябва да влизат всеки път, когато посещават сайта. Потребителите могат да се откажат от проследяването по всяко време чрез своите настройки за поверителност. За да използвате HubSpot в съответствие с GDPR, вие като оператор носите отговорност. Ето защо е важно да покажете ясна информация за бисквитките на вашите посетители и да получите съгласие за обработка на лични данни.
Банер за бисквитки HubSpot
За да се съобрази с новите разпоредби, HubSpot въведе банер за бисквитки, който информира потребителите за събирането на лични данни и техните права съгласно GDPR.
Това включва правото на информация, корекция, изтриване, ограничаване на обработването, прехвърляне и възражение срещу обработването на лични данни. Компанията също така казва, че ще предостави повече подробности за това как нейните продукти използват бисквитки HubSpot в бъдеще.
Банерите за бисквитки са (с малки изключения) задължителни за операторите на уебсайтове и трябва да отговарят на строги изисквания. За да бъдете в безопасност, доставчиците на управление на съгласието (CMP) поемат тези задачи (Consent).
Consentmanager помага на организациите да създават и поддържат формуляри за съгласие за различни видове събиране на данни. Предоставяме шаблони, ръководства и други инструменти, за да помогнем на потребителите да спазват разпоредби като GDPR.
Можете лесно да свържете HubSpot с нашия мениджър за получаване на съгласие, за да предложите разширена функция за управление на съгласието: Това позволява на клиентите на HubSpot лесно да управляват съгласието на потребителите в множество уеб свойства. Consentmanager ви позволява да получите съгласието на потребителя, преди да се регистрирате за услуги. По този начин вече не е нужно да се притеснявате за ръчно получаване на съгласие.
Нашият гъвкав ценови модел
Basic
уебсайт
- 5000 гледания / месец вкл.
- Съответствие с GDPR
- Готови дизайни
- 1 обхождане/седмица
- Поддръжка: билети
допълнителен Прегледи с възможност за резервацияCMP, съвместим с IAB TCFIAB GPP стандартA/B тестване и оптимизациядопълнителен потребителски акаунти
Beginner
уебсайт
- 100 000 гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0.1 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- Персонализирани дизайни
- 3 обхождания/ден
- Поддръжка: билети
A/B тестване и оптимизацияCMP, съвместим с IAB TCFIAB GPP стандартдопълнителен потребителски акаунти
Standard
3 уебсайта или приложения
- 1 милион гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0,05 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 10 обхождания/ден
- Поддръжка: билет и имейл
допълнителен потребителски акаунти
Agency
20 уебсайта или приложения
- 10 милиона гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0.02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 100 обхождания/ден
- 10 допълнителни потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
Мениджър на личен акаунт
Enterprise
- Всички прегледи / месец
- допълнителен Прегледи:0.02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- Всякакви обхождания/ден
- всяка добавка. потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
- Мениджър на личен акаунт
Мениджър на съгласие като решение за бисквитки HubSpot
С Consentmanager можете да използвате HubSpot лесно и в съответствие с GDPR по всяко време. С автоматизирани актуализации и законово съвместими текстове на над 30 езика вие винаги сте в безопасност.
Не става въпрос само за спазване на всички законови изисквания на GDPR, но и за създаване на добродетел от необходимостта: банер за бисквитки HubSpot допринася за положително потребителско изживяване. Вашите посетители ще бъдат информирани незабавно и изчерпателно за използването на бисквитки HubSpot и ще бъдат помолени за съгласие. Вие приемате сериозно защитата на данните – и вашите клиенти ще забележат това положително и ще създадат доверие.
Това не е нещо естествено, тъй като HubSpot е американска компания и всъщност е базирана в други структури за защита на данните. Можете да спечелите още повече точки с клиентите си, ако стриктно спазвате изискванията на GDPR и гарантирате сигурност.
Индивидуалният банер за бисквитки HubSpot също се оптимизира автоматично от Consentmanager: С A/B тестове и контролирани от системата корекции на известието за бисквитки HubSpot, вие подобрявате степента на приемане на вашите посетители и намалявате степента на отпадане.
По този начин не само печелите повече доволни клиенти, които се занимават по-интензивно с вашите продукти или услуги, но и повече данни за по-нататъшно оптимизиране на конверсията.
HubSpot като възможност
Вижте HubSpot и GDPR като възможност
Възможностите за нови клиенти са скъпи. Следователно намаляването на разходите за придобиване и задържане на клиенти е конкурентно предимство , което не бива да се подценява. Събирайте посетителите си с автоматично оптимизиран банер за бисквитки HubSpot, индивидуално проектиран за вашата корпоративна идентичност и ще постигнете още по-дълбоки ефекти: вече споменатите параметри, като степента на отпадане и продължителността на престоя, също са фактори за класиране за основните търсачки, като напр. Google, Bing & Co.
Това означава, че едновременно подобрявате стойностите си за SEO и се възползвате от по-добро разположение в резултатите от органичното търсене. Това от своя страна ви носи повече клиенти безплатно – и по-щастливи.
В същото време са ви достъпни значително повече и по-добри данни, които можете да използвате например за оптимизиране на вашия онлайн магазин или за рекламни партньори. Това ви позволява да се обърнете по-точно към вашата целева група и да избегнете лоши инвестиции. Тъй като виждате данните в реално време, можете да правите заключения по всяко време.
HubSpot Cookie Banner: международен и модерен
Consentmanager гарантира, че не само спазвате закона, но го използвате във ваша полза: банерът за бисквитки HubSpot може да се показва на над 30 езика и се адаптира към широк спектър от родните езици на посетителите ви. Постигате по-личен подход и отново се уверявате, че клиентите получават всички опции и информация.
Освен това Consentmanager увеличава процента на приемане, като показва известието за бисквитки HubSpot по отзивчив начин: Това означава, че посетителите получават банери, оптимизирани за съответните им устройства и браузъри. Това опростява и ускорява значително съгласието за бисквитки HubSpot. Това, което е известно в оптимизацията за търсачки като „първо мобилно“, все още не е Standard за много доставчици на управление на съгласие.
Автоматично блокиране на бисквитките на HubSpot
HubSpot се счита за един от най-мощните инструменти за автоматизация на маркетинга. И където и да се прави маркетинг, данните са от съществено значение. Това означава, че колкото по-мощен е инструментът и колкото повече информация събира, обработва и съхранява, толкова по-податлив е на грешки или уязвимости. И толкова повече работа ще отнеме ръчното управление или гарантиране на политиките на GDPR.
Следователно не само автоматизирайте маркетинговите си процеси, но и управлението на съгласието. С нашия мениджър за получаване на съгласие вие имате правна сигурност по всяко време: По-специално, автоматичното блокиране на всички бисквитки и кодове на HubSpot, за които няма избор, е от съществено значение. Съгласно GDPR първо трябва да има съгласие за бисквитки, преди да може да се зададе първата несъществена бисквитка. Необходимите бисквитки са тези, които са от съществено значение за функционирането на уебсайта по технически причини.
Важно е да разберете какво означават разпоредбите на GDPR за вашия бизнес, когато използвате HubSpot. Ако управлявате уебсайт, имейл услуга, мобилно приложение или услуга за съхранение в облак, трябва да предприемете стъпки, за да сте сигурни, че спазвате GDPR. С Consentmanager получавате цялостно, гъвкаво решение с правна сигурност за вашия автоматизиран маркетинг.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Общият регламент за защита на данните се прилага за всеки, който събира, съхранява, обработва и използва личните данни на заинтересовани лица или потенциални клиенти. Типични примери са всички онлайн дейности, свързани с уебсайтове, онлайн магазини и социални медии, като регистриране на акаунт, абониране за бюлетин, участие в състезание, проучване на продукти или използване на формуляри.
HubSpot е софтуерна система за маркетинг и продажби, която помага на фирмите да привличат повече посетители към уебсайта си и да ги превръщат в потенциални клиенти. Защитата на данните в продажбите и маркетинга естествено играе важна роля при използването на инструменти за маркетингова автоматизация. За да се обърнем към потенциалните клиенти индивидуално, са необходими големи количества лични данни. Подобно на други инструменти за автоматизация на маркетинга, HubSpot съхранява различни потребителски данни, като име, IP адрес, имейл адрес, адрес за контакт и други подобни. Поради това обработването и съхранението на тези данни е особено чувствително и е предмет на разпоредбите на Европейския общ регламент за защита на данните и други национални разпоредби.
Бисквитките на HubSpot и други тракери на трети страни се използват за събиране на потребителска информация. Потребителите трябва да бъдат информирани за този факт и да им се даде възможност да се съгласят или да оттеглят съгласието си. За това е необходим банер за бисквитки HubSpot .
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!