Мениджър за съгласие за бисквитки за онлайн магазини

Най-късно в рамките на Общия регламент за защита на данните (GDPR) темата за електронната поверителност е от централно правно значение при управлението на онлайн магазин. Несигурността е голяма. Новите изисквания за използването на бисквитки и други техники за проследяване повдигат правни въпроси, както и техническо изпълнение и проблеми с дизайна. Ние предлагаме решение „всичко в едно“. С мениджър за получаване на съгласие за бисквитки за онлайн магазини можете да заявите, документирате и управлявате съгласието за използване на бисквитки по опростен начин. Можете да се възползвате от нашите услуги. Добавената стойност за вас и вашите клиенти? прозрачност и сигурност.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy

Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.

… и много други.

За успешни онлайн магазини

Съгласие за бисквитки в онлайн магазините и правното значение

  • Дневният ред е определен с решение на ECJ (Европейски съд) . Ако потребителите посетят вашия уеб магазин, проследяването чрез бисквитки вече не може да се извършва само след имплицитно съгласие. Това, което искате да проследявате, трябва да бъде изрично посочено . Клиентът или потенциалният клиент може да даде съгласието си или да възрази срещу обработката. Поради тази причина решенията за включване са задължителни в онлайн магазините и на други уебсайтове.
  • Тук ние ще работим за вас. Ние проектираме и внедряваме правилното решение за управление на съгласието за вас. За правна сигурност и надеждност . Нашата цел е максимална прозрачност за вашите посетители по начин, съвместим с GDPR, независимо дали в уеб магазини или на дигитални пазари. Опитът показва, че ние превръщаме моментите на доверие чрез прозрачност във високи нива на одобрение. Вашите потребители се съгласяват с проследяване на бисквитки. Все още се възползвате от данни, които си струват златото в онлайн маркетинга.

Какво правят мениджърите за съгласие за бисквитки за онлайн магазините

За съвместимия с DSGVO дизайн на това съгласие вие се възползвате от използването на специални решения за бисквитки за онлайн магазина. Това гарантира, че вашият уебсайт трябва да иска от всеки потребител тяхното съгласие при всяко посещение, преди да започне да съхранява данни за проследяване. След съгласие, можете законно да съхранявате лични данни или да задавате бисквитки. Тези данни са безценни за използваемост и A/B тестове , за разбиране и тълкуване на поведението на потребителите и за обръщане към клиентите си по начин, който е подходящ за целевата група!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

Какво правим

Като оператор на уебсайт или като рекламодател, можете да използвате нашите решения за бисквитки за онлайн магазини, за да получите съгласието на вашите посетители . След одобрение на вашите бисквитки и инструменти за проследяване е разрешено да проследяват, съхраняват и обработват данните.

  • В техническата реализация в този процес на уебсайта се появява изскачащ прозорец или банер. Това пита потребителя дали и до каква степен трябва да бъде разрешено използването на бисквитки и събирането на данни. В зависимост от душевното си състояние, посетителят на онлайн магазина може да се съгласи с различни цели на обработка или не.

  • Любопитен? Просто проверете уебсайта си с нашия робот за бисквитки!

  • По този начин нашето съгласие за бисквитки в онлайн магазина гарантира правно сигурно управление на съгласието на потребителите . Следователно вие сте на сигурно място и също така е възможно да сравните вида и степента на съгласие с други рекламодатели и партньори.

  • Рамката за прозрачност и съгласие на IAB гарантира прозрачност. Като средство за комуникация ви показва дали и как процедурата за избиране се използва от отделните посетители на вашия уеб магазин. Вие като издател и търговец сте интегрирани в тази рамка, както и рекламодатели като Google и, разбира се, нашето решение за управление на съгласие.

  • Става ясно за какви цели на обработката и кои доставчици се е съгласил вашият клиент. Мениджърите за съгласие за бисквитки за онлайн магазини генерират низ за съгласие по този начин. Това от своя страна се създава в бисквитка. На тази основа е възможно други доставчици на управление на съгласието да прочетат дали този потребител е дал своето съгласие или не.

  • Почти всеки комерсиално ориентиран уебсайт събира данни по този начин. Всичко, което трябва да направите, е да използвате който и да е инструмент за обработка на данни (напр. Google Analytics) или джаджа на платформа за социални медии като Facebook или Twitter . Като онлайн търговец на дребно, който се обръща към европейските потребители чрез собствения си уебсайт и събира техните данни, трябва винаги да сте информирани за най-новите стандарти за защита на данните в областта на проследяването и онлайн услугите за онлайн магазини, като Google Consent Mode v2 . Използването на мениджър за съгласие за бисквитки – като например сертифицирания от Google consentmanager – предлага значителни предимства .

Мениджър за съгласие за бисквитки за онлайн магазини: нужди и изисквания

В допълнение към простата интеграция, доброто решение за управление на съгласието зависи от интерфейси към възможно най-много общи системи за магазини. Добрият мениджър на съгласие за онлайн магазини включва плъгини, подходящи за системи като Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce и други. Блокирането на бисквитки и други технологии за проследяване се извършва автоматично, след като копирате кода за съгласие за бисквитки в онлайн магазина във вашия сайт. Можете също да разчитате, че роботът за бисквитки работи автоматично.

logos von-druoa

Предимствата

Мениджър на съгласие за онлайн магазини

  • Бисквитката не е просто бисквитка. Трябва да се прави разлика между бисквитки, свързани с маркетинга, и технически необходими бисквитки. Например, ако заинтересованите страни поставят продукти в пазарската количка на вашия онлайн магазин, вашата магазинна система запазва това действие с помощта на технически необходими бисквитки. Потребителят може да продължи да пазарува, да отваря допълнителни раздели в браузъра и да сравнява продукти.

  • Инструмент за самообслужване

    Модерно решение за съгласие за бисквитки картографира такива технически реалности и ги прави прозрачни за клиентите. Така нашата система за управление на съгласието съчетава измеренията на използваемост, доверие и ориентация към клиента. На практика се възползвате от проста, интуитивна и бърза интеграция .

  • Основната грижа на нашата система за управление на съгласието е високата положителна честота на кликване в процедурата за избиране . За да направим това, ние комбинираме функционалност с проблеми с дизайна и увеличаваме фактора на доверие за вас чрез по-добър процент на приемане . По-вероятно е да продължите да проследявате, събирате и използвате свързани с маркетинг бисквитки. И: Степента на отпадане е по-ниска, времето , прекарано във вашия онлайн магазин, се увеличава.

Предимствата с един поглед

  • Добрият мениджър за получаване на съгласие за онлайн магазини осигурява постоянен преглед на текущото приемане и степента на отпадане. От една страна, той дава заключения за това как клиентите се държат в момента и в същото време разкрива потенциал за подобрение.

  • обработката на вашите данни

    Ако искате да се занимавате с маркетинг професионално, можете да се обърнете към безброй доставчици на обработка на данни. Само с няколко стъпки можете да използвате нашата система за управление на съгласие, за да изберете доставчиците, с които работите.

  • Дизайнът е всичко

    От дълго време хората не купуват само чрез настолния компютър. Приемаме присърце мотото на Google: „Първо мобилни устройства!“ и показвайте нашите банери за бисквитки отзивчиво навсякъде, където клиентите имат достъп до вашия онлайн магазин. На смартфони или iPhone, таблети или iPad.

  • Отзивчивият дизайн , който се адаптира към всички крайни устройства, е нещо естествено за съвременните решения за бисквитки за онлайн магазини. Външният вид на показания банер се адаптира към съответната операционна система (например Android или iOS) и се вписва в различни размери на екрана. Това ви позволява да предложите на клиентите си оптимално потребителско изживяване на всички често срещани крайни устройства.

  • Актуален

    Ние използваме нашата система за управление на съгласие, за да преведем промените в правната ситуация или официалните инструкции в актуални решения. Вашият банер за съгласие за бисквитки ще остане удобен за клиентите и правно защитен, ако правната ситуация се промени.

  • Можете също така да се насладите на възможността за тестване на уебсайта под формата на A/B тестове с добре обмислен Мениджър за съгласие. По този начин могат да бъдат тествани и оптимизирани различни реализации на банера за съгласие по отношение на реакциите на клиентите. Има системи за управление на съгласие, които избират дизайна с най-положителни резултати в зависимост от резултатите от теста.

  • Инструмент за самообслужване

    Интеграцията е лесна и може да се извърши бързо. Въпреки това, ние се радваме да ви помогнем с интегрирането на нашето решение, ако има някакви несъответствия. Без значение за коя магазинна система.

Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните

често задавани въпроси

Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?

За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.

Ако няма съгласие за използването на бисквитки, не могат да се предават съответни данни. Изключени от това са технически задължителните бисквитки. Те позволяват работата на вашия уебсайт. Всички други бисквитки трябва да бъдат блокирани.

Законодателят изисква съгласието на посетител на онлайн магазин или друг уебсайт, ако сайтът използва бисквитки, които надхвърлят простото функциониране на сайта. Ако дадете на потребителите си възможността да възразят срещу използването на бисквитки чрез Мениджър за съгласие за бисквитки за онлайн магазини, те остават законно в безопасност.

По принцип от 2018 г. регламентите на ЕС за защита на данните изискват потребителите да бъдат поискани за тяхното съгласие, преди да бъдат зададени бисквитки. По този начин те трябва да могат да предотвратят настройката на бисквитки. В миналото много доставчици на уебсайтове тълкуваха това изискване като отказване в тяхна полза. Това означаваше, че бисквитките винаги са били задавани, срещу което потребителите първо трябва да възразят. Процедурата за избиране, която е по-безопасна от гледна точка на потребителя, вече е изрично изискване. С мениджър за получаване на съгласие за бисквитки можете да разчитате на законово съвместимо изпълнение на процеса.

Съгласието за бисквитки за онлайн магазини или банерът за съгласие за бисквитки представляват софтуер, който показва изскачащ прозорец или банер. Това се случва веднага щом посетител или потенциален клиент пристигне на уебсайта. Преди потребителите да видят действителното съдържание на уебсайта, те се сблъскват с банера за съгласие. Там можете да дадете или да откажете своята декларация за съгласие дали и до каква степен данните могат да бъдат събирани и обработвани. Тази процедура за избиране се изисква по закон на фона на GDPR.

Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!