Кратко описание


Описание на продукта

Решението за GDPR за управление на съгласието (CMP) е повече от просто „банер за бисквитки“: идва с поддръжка за над 30 езика, индивидуални дизайни, отчитане, интегрирано A/B тестване и оптимизатори за дизайн и интегриран робот за бисквитки. Като една от малкото CMP компании, които всъщност идват от Европа, ние се фокусираме само върху едно нещо: да направим вашия уебсайт съвместим с GDPR. Ние не използваме „облачни сървъри“, а само собствени сървъри в центрове за данни в Европа. Нашите клиенти включват повече от 25 000 от най-големите новинарски сайтове, онлайн магазини, рекламни агенции, мрежи и много други.

мениджър за получаване на съгласие и IAB TCF

consentmanager.de е CMP (доставчик за управление на съгласие), регистриран в IAB с CMP ID 31 на домейна consentmanager.mgr.consensu.org. Ние предоставяме услуги за събиране на съгласие от посетителите на вашия уебсайт и предоставяме тази информация на вашите рекламодатели и други партньори.

Описание на компанията

consentmanager AB е шведска компания, специализирана в софтуерни решения за съответствие с GDPR. Компанията е основана през 2018 г. във Вастерас, Швеция. С повече от 25 000 клиенти по целия свят и офиси в Берлин, Париж, Хамбург, Варшава и Стокхолм, consentmanager е едно от водещите решения за съответствие на пазара.


повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]