Бисквитки банери за издатели и издатели
нужди и ползи
Като издател или оператор на издателска къща, защитата на данните играе важна роля поне след GDPR. Бисквитките и другите тракери изискват изричното съгласие на вашите потребители. Това важи и за променените закони за защита на данните в някои американски щати, които ще влязат в сила през 2023 г. Името ни казва всичко. С нашия мениджър за съгласие за бисквитки за издатели вие сте в безопасност – дори на международно ниво с новия Standard на IAB GPP.
изисква се включване
Съгласие за бисквитки за издатели и правна основа
- Какво правят потребителите на вашия уебсайт е личен въпрос. Поради това Федералният съд (BGH) реши, че бисквитките, които се събират за пазарни проучвания и рекламни цели , обикновено изискват информирано съгласие на потребителя. Това решение поставя издателите пред двойна дилема. От една страна, стои въпросът за практическото изпълнение; от друга страна, разбира се, проблемът с приходите от реклама, които така или иначе намаляват . Ако потребителите откажат съгласието си, ефективността на класическите онлайн маркетингови дейности остава непрозрачна. Партньори отскачат и могат да бъдат придобити по-малко. Ето защо ние предлагаме решения, които зачитат поверителността , но приканват клиентите да дадат съгласието си за рекламни бисквитки.
- Ние гарантираме прозрачност. Нашите решения за бисквитки за издатели са насочени към операторите на портали, които искат да играят на сигурно. И искаме да играем централен елемент на доверие с нашата система за управление на съгласието. Защото няма значение дали е уеб магазин или новинарски портал. Доверието винаги е в основата на икономическия успех. Проучванията доказват това и в интернет. А това, което се отнася за уеб магазините, винаги е въпрос на сериозност за издателите. Ако читателят даде вашето съгласие, можете законно да запазвате и оценявате данни. В резултат на това тази информация осигурява прогностична добавена стойност. Как потребителите стигат до вашия уебсайт? Какво се чете, кои статии се споделят? Това е нашата мисия, която изпълняваме и за вас. Технически и правно актуални.
Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy
Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.
… и много други.
преглед и нужди
Мениджър на съгласие за бисквитки за издатели
Причините
Причините за включване на мениджърите за съгласие са ясни. Всеки път, когато се работи с уебсайт, данните трябва да се обработват. Това се отнася не само за рекламните цели на издателя, но и за ежедневните операции.
- Добрите решения за бисквитки за издатели могат лесно да бъдат интегрирани в уебсайта. Интуитивната работа е предпоставка, за да можете да настроите съдържание на бисквитки за издатели без голям технически опит.
Управление на съгласието в съответствие с IAB
Създадена е стандартизирана рамка за получаване на съгласието на вашите посетители по правно сигурен начин. Това беше представено от индустриалната асоциация IAB Europe (Международно рекламно бюро) през април 2018 г.
Така наречената IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) има за цел да гарантира, че съгласието е стандартизирано в цялата индустрия. Прозрачността е най-важното и в крайна сметка Всички мерки за професионална реклама и онлайн маркетинг включват данни от различни доставчици на услуги.
- Това прави задачата сложна: информацията за съгласието на посетителите трябва да остане проследима в рамките на целия онлайн маркетингов процес. Ние управляваме тази сложност и превеждаме въпроса за интегрирането на данни в удобно за потребителя и правно издържано изживяване.
IAB GPP – новият технически Standard
IAB GPP (глобална платформа за поверителност) е по-нататъшно развитие на IAB TCF v2. Разработката стана необходима, за да се съобразят и с промените в международните закони за защита на данните. От 2023 г. това ще включва законодателството на американските щати Калифорния (CCPA/CPRA), Вирджиния (VCDPA), Колорадо (CPA), Юта (UCPA) и Кънектикът (CAPDP), както и националната защита на личните данни на САЩ.
Без законово съвместими приложения за включване/отказване на уебсайтове или приложения отговорните за уебсайта са изправени пред сериозни глоби. CMP от consentmanager вече има техническите изисквания за извършване на необходимите настройки.
Изисквания на Google за реклами в ЕИП и Обединеното кралство
consentmanager е една от първите компании , които отговарят на изискванията на Google за платформи за управление на съгласие (CMP) с интегрирана TCF рамка за показване на реклами в ЕИП и Обединеното кралство . Тук consentmanager се откроява като надежден инструмент, който гарантира най-високите стандарти за съответствие и управление на бисквитки. Спазването на тези изисквания е важна гаранция за издателите , че CMP, който използват, отговаря на критериите за поверителност на Google. Това изискване е особено важно за партньори, използващи продуктите на Google за издатели – Google AdSense, Ad Manager или AdMob .
Следващо ниво на съгласие и управление на бисквитки
функции на мениджъра за съгласие
A/B тестване
Вграденото A/B тестване и автоматичната оптимизация помагат да се покаже най-добрият дизайн за вашите посетители.
Cookie Crawler
Нашият вграден робот за бисквитки автоматично ще сканира вашия уебсайт и ще намери всички бисквитки.
Оптимизиран за настолни компютри, мобилни устройства, AMP, inApp Android и iPhone/iOS
Като едно от малкото решения, нашият CMP може да бъде интегриран във всички устройства и работи с всички размери на екрана.
Безопасно в Европа
Всички данни се съхраняват от нас в защитени бази данни и изключително на сървъри в Европа.
блокиране на реклами
Нашият CMP може автоматично да блокира или забави всички реклами на вашия уебсайт, докато посетителят не даде своето съгласие.
Съответствие със законите за поверителност на САЩ
Със своя CPM, consentmanager подкрепя текущите промени (2023) в законите за защита на данните на американските щати Калифорния, Вирджиния, Колорадо, Юта и Кънектикът. Новоразработеният технически стандарт IAB GPP (Global Privacy Platform) гарантира правно сигурна интеграция на настройките за включване и изключване на международно ниво.
Нашите пакети за издатели и издатели
Basic
уебсайт
- 5000 гледания / месец вкл.
- Съответствие с GDPR
- Готови дизайни
- 1 обхождане/седмица
- Поддръжка: билети
допълнителен Прегледи с възможност за резервацияCMP, съвместим с IAB TCFIAB GPP стандартA/B тестване и оптимизациядопълнителен потребителски акаунти
Beginner
уебсайт
- 100 000 гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0.1 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- Персонализирани дизайни
- 3 обхождания/ден
- Поддръжка: билети
A/B тестване и оптимизацияCMP, съвместим с IAB TCFIAB GPP стандартдопълнителен потребителски акаунти
Standard
3 уебсайта или приложения
- 1 милион гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0,05 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 10 обхождания/ден
- Поддръжка: билет и имейл
допълнителен потребителски акаунти
Agency
20 уебсайта или приложения
- 10 милиона гледания / месец вкл.
- допълнителен Прегледи:0.02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- 100 обхождания/ден
- 10 допълнителни потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
Мениджър на личен акаунт
Enterprise
- Всички прегледи / месец
- допълнителен Прегледи:0.02 € / 1000
- Съответствие с GDPR
- IAB TCF съвместим CMP
- IAB GPP стандарт
- Персонализирани дизайни
- A/B тестване и оптимизация
- Всякакви обхождания/ден
- всяка добавка. потребителски акаунти
- Поддръжка: Билет, имейл и телефон
- Мениджър на личен акаунт
Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните
Предимства на мениджърите за получаване на съгласие за бисквитки за издатели
С цялата удобна за потребителя подготовка: С нашия мениджър за съгласие за бисквитки за издатели, спазването на законодателството, разбира се, е на преден план. Спецификациите на IAB TCF v2 – изменената версия на рамката за прозрачност и съгласие на GDPR (TCF) – са обвързващи тук. Чрез тази рамка сигналите за съгласие се предават между издатели и доставчици на трети страни, като Google, Taboola или Xandr. Това гарантира основното изискване, за да можете изобщо да провеждате професионално онлайн маркетинг.
Този Standard е продължен от новата глобална платформа за поверителност (GPP) от IAB. Той помага на издателите и издателствата на глобално ниво да спазват закона, когато прилагат приложимите там закони за защита на данните. От 2023 г. това ще се прилага специално за новите разпоредби за защита на данните в някои американски щати. consentmanager вече предлага новия Standard , който дава на издателите и издателите подобрена пазарна позиция.
Обмисляме и креативни решения. Абонаменти за PUR, например. Както при онлайн портала „Шпигел“ или австрийския „ Standard “, потребителите могат да избират дали да се предостави ограничена версия без реклама или платен достъп.
Разбира се, consentmanager работи и с…
CMP за издатели
Вие се възползвате от нашия мениджър за получаване на съгласие за издатели. И то в няколко отношения. Като техническа платформа те автоматизират процеса на получаване на съгласие по законосъобразен начин. В съответствие с указанията на GDPR и в съответствие с последните решения, като например на банерите с бисквитки. Ние също така подкрепяме интернационализацията. Със специални решения, които отчитат съответствието с международните насоки като CCPA.
Друго ключово предимство на мениджърите за получаване на съгласие за издателите е, че такъв инструмент помага за запазване и увеличаване на приходите от реклама. Причината е, наред с други неща, че важните рекламодатели поставят своята реклама само на уебсайтове, съвместими с GDPR .
Това, което ни отличава
Ориентация към клиента чрез прозрачност
- Това, което ние ви предлагаме, вие предавате и на вашите клиенти. Нашите мениджъри за получаване на съгласие за бисквитки за издатели представляват най-съвременни решения, с които комуникирате едно нещо: сигурността и защитата на данните се приемат сериозно. Това, което потребителите искат да оставят след себе си на вашия уебсайт, остава прозрачно. От началото. В резултат на това нашите системи за управление на съгласието за бисквитки са от основно значение за установяване на базирани на доверие взаимоотношения с клиенти .
- Отзивчивият, адаптивен дизайн се разбира от модерни решения за бисквитки за издатели. Външният вид на банера за съгласие се адаптира към съответната операционна система (например Windows, iOS или Android) и се вписва в различни формати на екрана. Това е нашият принос за оптимално потребителско изживяване на всички стандартни устройства
- За нас ориентацията към клиентите също означава: Решенията за управление на съгласието също трябва да бъдат лесно и ненатрапчиво интегрирани в съществуващите уебсайтове по отношение на дизайна . Така че да се поддържа хармоничен цялостен външен вид и посетителите да получават надеждно впечатление за всеки формат. Няма значение дали е на смартфон, iPad или таблет с Android. Това е нашият принос за оптимално потребителско изживяване на различни крайни устройства. И живо ориентиране към клиентите.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Стандартът IAB GPP предлага на издателите и издателите техническите изисквания, за да направят своя уебсайт или приложение за защита на данните съвместими. Акцентът е върху международния аспект. IAB GPP се използва специално във връзка с нови закони за защита на данните, като например в различни американски щати. Компаниите, които не спазват закона, са заплашени от високи глоби, които могат да бъдат наложени от федералния главен прокурор.
Освен това използването на новия стандарт осигурява бъдещи рекламни приходи за издателите и издателите, тъй като без новия стандарт онлайн рекламата няма да се предлага и продава през следващите месеци нито в Европа, нито в САЩ. И разбира се, индивидуалните клиенти също играят важна роля. Потребителят става все по-рестриктивен със съгласието на своите данни, ако не може да бъде сигурен, че компаниите ще се справят с тях по законосъобразен начин.
Във всеки случай стратегията за съгласие с бисквитки включва използването на банер за съгласие. Добре обмисленият Cookie ConsentManager за издатели ще помогне да се избегне правен риск. Освен това трябва да гарантирате, че вашата декларация за защита на данните се актуализира редовно в съответствие с изискванията на Съда на Европейските общности (СЕО). Това включва и политиката за бисквитки с вашата информация относно функцията на бисквитките и правата за достъп.
Cookie ConsentManagers за издатели са софтуерни решения за законно защитено съгласие за използването на бисквитки. Те пускат банер на посетителите. Това изисква от посетителите, когато посещават уебсайта, тяхното съгласие за използването на бисквитки. Това се случва дори преди клиентите да видят действителното съдържание. Посетителите са свободни да откажат съгласието си или да го позволят до известна степен.
Ако потребителите откажат съгласието си, няма да бъдат предавани съответни данни. Освен това са необходими бисквитките, които са технически необходими за функционирането на уебсайта. Всички други бисквитки трябва да бъдат блокирани.
От 2018 г. насоките на ЕС за защита на данните изискват посетителите на уебсайта да бъдат поискани за тяхното съгласие, преди сайтът дори да зададе бисквитки и други тракери. В миналото много доставчици на уебсайтове тълкуваха изискването като отказ. Бисквитките обикновено се задаваха, докато потребителите първо трябваше да възразят. Това се променя с възможността за включване, която сега е изрично предоставена: Бисквитките могат да се задават само ако потребителите (например чрез Cookie ConsentManager за издатели) са дали своето съгласие.
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!