Защо трябва да се доверите на нашата алтернатива Quantcast
Американската компания Quantcast се занимава с рекламни технологии. consentmanager за бисквитки са незаменими в тази област. Тук компанията предлага Quantcast Choice като решение. Обещанието е поверителност, прозрачност и повишено доверие на потребителите.
По този начин инструментът служи за защита и максимизиране на приходите от реклама. И оптимизиране на процента на одобрение. Но защо да се скитате далеч, когато доброто е толкова близо? Ние от consentmanager ви гарантираме съвместима с GDPR Quantcast алтернатива, произведена в Германия. Евтино, просто и следователно много удобно за клиентите. Вие се възползвате от множество предимства:
- Нашият инструмент е лесен за интегриране
- Нашата сериозност, прозрачност и лекота на потребителя гарантират високи нива на приемане
- Нашият плъгин автоматично блокира бисквитките, ако желаете
- Нашият consentmanager е съвместим със CCPA и GDPR
Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy
Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.
… и много други.
Алтернативата на Quantcast
Автоматично обхождане на бисквитките благодарение на нашата алтернатива Quantcast
Ако вие като оператор на уебсайт изберете consentmanager , многото функции на нашия инструмент са достъпни за вас. Интегрираният робот за бисквитки извършва автоматично обхождане на вашия уебсайт всеки ден и извършва проверка за съответствие с GDPR . Ще бъдете уведомени незабавно за нови бисквитки на доставчика, за да можете да предприемете незабавни действия.
В допълнение, роботът за бисквитки също автоматично класифицира съществуващите бисквитки .Алтернатива на Quantcast с теми и персонализации
Банерът за бисквитки трябва да съответства на вашия уебсайт. Ето защо consentmanager ви предлага опцията да добавите логото на вашата компания към вашия банер за бисквитки. Благодарение на нашите готови проекти, можете да започнете веднага. Има и възможност за създаване на собствени дизайни . Променете размера на шрифта, цвета, стила, бутоните, фона, разстоянието и границата на вашия банер за бисквитки и изберете от множество позиции в полето.
Банерни текстове на много езици
В consentmanager текстовете за банера за бисквитки са налични на над 30 езика . Ако желаете, можете да направите допълнителни корекции на текста.
Лесна интеграция
Роботът за бисквитки consentmanager може лесно да бъде интегриран във вашия уебсайт . Подходящ е и за мобилни уебсайтове с отзивчив дизайн, както и за AMP уебсайтове.
Висока съвместимост
Друго предимство на тази алтернатива Quantcast е нейната висока съвместимост. Роботът за бисквитки е съвместим с продукти на Google като Google AdSense и Google DFP . Същото важи и за Google Analytics и Google Tag Manager. Универсалността на робота за бисквитки се отразява и във факта, че той работи безпроблемно с Tag Manager, както и с всички платформи за управление на данни (DMP) и рекламни сървъри. Съгласието се изпраща до SSP, DSP, AdExchanges и TradingDesks. Поддръжката за списъка на Google ATP (одобрени от Google доставчици от трети страни) и за Facebook Pixel/Remarketing също е практична за операторите на уебсайтове.
Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните
Изчистване на отчетите
Като алтернатива на Quantcast, роботът за бисквитки от consentmanager също предлага голям брой филтри . Изгледите на страници се филтрират по домейн, държава, тема, ОС, браузър, устройство и дата. За да върви безпроблемно трафикът, първо трябва да се получи съгласието на потребителя. Това става чрез екран за съгласие. Можете да проследите степента на отпадане и да разберете защо определени потребители бързо напускат страницата, без да направят покупка. Благодарение на функцията за експорт, всички данни могат да бъдат оценени без проблеми.
Какво представляват бисквитките на уебсайтове?
Вероятно сте запознати със ситуацията: веднага след като извикате уебсайт или уеб магазин, се появява банер. Пише нещо за бисквитките – чакайте, това не беше ли на английски? Когато се появяват на уебсайт, бисквитките не са вкусни бисквити, а малки текстови файлове, които се кешират на компютъра на потребителя .
Има различни видове бисквитки. Така наречените сесийни бисквитки са необходими, за да функционира уебсайтът правилно и да позволи на потребителите да останат влезли за определен период от време. Такъв е случаят например с онлайн банкирането. Веднага след като сесията приключи, бисквитките на сесията се изтриват. Такива бисквитки са особено полезни за онлайн магазини :
Ако потенциален клиент постави стоки в пазарската количка, това се запазва. Това увеличава вероятността клиентът да се върне и да направи поръчката. Освен това, благодарение на бисквитките, потребителите не трябва да влизат отново, когато посещават същия уебсайт.
Съществуват обаче и „лоши“ бисквитки: проследяващите бисквитки оценяват поведението на потребителя при сърфиране и понякога събират лични данни. Всъщност тези бисквитки трябва да позволяват активиране на персонализирана реклама. Ето защо проследяващите бисквитки са толкова популярни сред търговците.
Благодарение на проследяващите бисквитки, вие като оператор на уебсайта можете по-добре да анализирате поведението на вашите клиенти. Но това, което е изгодно за вас, за съжаление има доста неблагоприятен ефект върху вашите клиенти. Проследяващите бисквитки могат бързо да се превърнат в правен риск. В крайна сметка файловете събират много информация за отделните потребители.
Често се случва проследяващите бисквитки да се задават от доставчици на трети страни, които проследяват поведението на потребителите по този начин в продължение на няколко години. Ние гарантираме прозрачност. Нашите решения за бисквитки за издатели са насочени към операторите на портали, които искат да играят на сигурно и искат да играят централен елемент на доверие с нашата система за управление на съгласието. Защото няма значение дали е уеб магазин или новинарски портал.
Доверието винаги е в основата на икономическия успех. Проучванията доказват това и в интернет. А това, което се отнася за уеб магазините, винаги е въпрос на сериозност за издателите. Ако читателят даде вашето съгласие, можете законно да запазвате и оценявате данни. В резултат на това тази информация осигурява прогностична добавена стойност. Как потребителите стигат до вашия уебсайт? Какво се чете, кои статии се споделят? Това е нашата мисия, която изпълняваме и за вас. Технически и правно актуални.
Разбира се, consentmanager работи и с…
GDPR и CCPA
В допълнение към GDPR, от януари 2020 г. е в сила и CCPA . Калифорнийският закон за защита на личните данни на потребителите е закон за защита на данните на американския щат Калифорния, който има подобно съдържание на GDPR. Ако сте насочени към клиенти в Калифорния , важно е да се уверите, че уебсайтът ви е съвместим с CCPA.
Какво означава GDPR за използването на бисквитки?
Според GDPR всеки уебсайт се нуждае от банер за бисквитки. Потребителят трябва да може сам да реши кои бисквитки да разреши – следователно не може да се поставят отметки предварително . Банерът за бисквитки трябва да се появи незабавно, но не трябва да покрива отпечатъка. GDPR също така изисква да бъде посочено правното основание за използване на бисквитки .
Търсите алтернатива на Quantcast? Нашето предложение към вас:
С робота за бисквитки от consentmanager като алтернатива на Quantcast можете да сте сигурни, че на вашия уебсайт има само съвместими с GDPR бисквитки. Вземете този удобен инструмент за вашия уебсайт днес и го оставете да контролира всички бисквитки.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Consentmanager е алтернатива на Quantcast. Consentmanager стриктно се придържа към изискванията на GDPR.
От май 2018 г. тази директива се прилага за всички оператори на уебсайтове в Европейския съюз и за уебсайтове
предлагане на услуги или стоки в Европейския съюз.
Роботът за бисквитки на Consentmanager проверява уебсайта ви за нови бисквитки всеки ден и ви уведомява
дали всички бисквитки са съвместими с GDPR.
Бисквитките са малки набори от данни, които се съхраняват в браузъра, за да направят сърфирането по-приятно. Тъй като някои бисквитки могат да се използват и за четене на лични данни, потребителите трябва да дадат своето съгласие.
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!