Една алтернатива за доверие
Компактен преглед
Бихте ли искали да спазвате законите в Интернет, когато става въпрос за GDPR и бисквитки, и търсите ли доставчик на управление на съдържание, който може да ви предложи висококачествена алтернатива на Onetrust ? При нас си прав. В този преглед сме обобщили всичко важно по тази тема за вас. Ако имате въпроси, ние ще Ви консултираме компетентно и конкретно.
Вече помогнахме на повече от 25 000 уебсайта да се съобразят с GDPR, TDDDG и ePrivacy
Нашите клиенти включват едни от най-големите уебсайтове и най-известните марки в света.
… и много други.
Какво прави нашата алтернатива Onetrust толкова специална?
- Нашите алтернативни резултати с лесна интеграция още от самото начало. Нашето съотношение цена-производителност също е убедително: ние дори ви предлагаме до 10 000 показвания на страници безплатно. На ниска цена от 50 евро ви предлагаме до 2,5 милиона показвания на страници. Вие се възползвате от автоматично блокиране на бисквитки и надеждна функционалност по отношение на CCPA и Общия регламент за защита на данните на Европейския съюз, което прави правно сигурното боравене с бисквитки и защитата на данните от съществено значение.
Какво представляват бисквитките на уебсайтове?
Бисквитките в Интернет са пакети от виртуални данни. Те могат да се обменят между различни компютърни програми благодарение на общовалидна и много съвместима структура. Те са известни още като HTTP бисквитки. Благодарение на използването на интернет и съвременния онлайн маркетинг, бисквитките получиха много специална функция: те позволяват да се събират и съхраняват лични данни от потребителите в Интернет и да се използват за търговски цели.
Бисквитките могат да се генерират както от избрания уеб браузър, така и от достъпния уебсайт. Съхранението на лични данни е възможно както локално, така и на сървъри. Събраната информация за потребителя се съхранява като текстов файл.
С помощта на бисквитки операторите на уебсайтове или компаниите, които стоят зад тях, получават цял набор от ценна информация за потребителите на уебсайта. От една страна са данните, които самите посетители на сайта са въвели във формуляри. Това включва по-специално името, имейл адреса и телефонния номер. Въпреки това, бисквитките могат също да съхраняват IP адреса на използвания компютър, точните посетени уебсайтове и продължителността на престоя, както и термините, въведени в маските за търсене и дефинираните от потребителя настройки, като езика.
Бисквитките могат да подобрят комфорта на потребителя при сърфиране в интернет. Пример за това са онлайн магазините, които показват на посетителя наскоро прегледани продукти или предлагат продукти, които съответстват на тяхното проучване в Интернет. Въпреки това, от съображения за защита на данните, обширно проследяване, т.е. проследяване на потребителя чрез бисквитките, не е разрешено без съгласието на съответния потребител . В резултат на това уебсайтовете вече имат законово изискване да искат бисквитки, което позволява съгласието на потребителите и избора на отделни бисквитки. Това е за предотвратяване на нежелано проследяване и спам, например.
Използвайте автоматично обхождане на бисквитки
Нашата алтернатива на Onetrust ви предлага интегриран робот с бисквитки (паяк), който автоматично обхожда вашия уебсайт . Роботът е активен всеки ден, така че имате пълна сигурност. Автоматично се извършва и проверка за съответствие с GDPR. Той е главен и край на фирмите – защото санкциите за неспазване на правилата за защита на личните данни са неприятни. Нашата алтернатива на Onetrust също ви предлага надеждно известяване за новооткрити доставчици. Ще получите автоматична класификация на бисквитките за откритите бисквитки, което ще ви улесни значително при оценката на съответните бисквитки. Отчитането на бисквитките също е изключително удобно за вас: експортирането на списъка с бисквитки може да бъде реализирано в различни варианти, които можете да изберете според вашите нужди. В допълнение, нашата алтернатива на Onetrust ви предлага автоматичен плъгин за списък с бисквитки, с който можете да покажете текущия списък с бисквитки по всяко време, например във вашата декларация за защита на данните.
Теми и персонализации
В тази важна точка от онлайн зоната нашата алтернатива Onetrust ви предлага чиста индивидуалност. По този начин е възможно да интегрирате логото на вашата компания и да започнете веднага в рамките на готови дизайни. Разбира се, можете също да създавате и използвате свои собствени дизайни. Може да се използва цял набор от опции за форматиране. Размерът и цвета на шрифта, стилът и бутоните, фоновете, разстоянието и рамките са свободно избираеми. Предлагат ви се и различни позиции на кутията: долу вдясно, долу с пълна ширина, центрирано в средата – кое ви харесва най-много? Скриването на уебсайта също е опция. Нашата алтернатива Onetrust също има редица опции за бутоните. Избирате от опциите „приемам и отхвърли“, „приемам“ и незадължителния бутон „затваряне“.
Препоръчва се от адвокати и служители по защита на данните
Какво означава GDPR за използването на бисквитки?
Общият регламент за защита на данните служи за защита на личните данни – включително тези на посетителите на уебсайтове. Важен принцип в сложната нормативна уредба е съгласието на съответните лица за събиране и съхранение на данни. Следователно не е разрешено събирането на такива данни като част от проследяването. На потребителя трябва да се даде възможност да избира от бисквитки или да приеме конкретен избор с едно щракване на мишката.
Вашите предимства с един поглед
текстове на песни
Разбира се, изключително важно за правните последици от бисквитките е информацията да е написана по начин, който потребителят може да разбере. Нашата алтернатива Onetrust ви позволява да имате версии на над 30 езика, така че уебсайтът да е проектиран и ефективен в световен мащаб – също и по отношение на всички подходящи целеви групи. По избор са възможни и индивидуални корекции на текста.
поведение
Основните елементи около поведението са вградени в нашата алтернатива Onetrust. Например, можете да изберете дали да има бутон Приемам или Затвори за съгласие с бисквитките. Във връзка със заявката за бисквитки може да се интегрира и превъртане на страницата и навигация в нея. Обратното броене също е една от функциите, които можете да използвате с нашата алтернатива Onetrust.
Лесна интеграция
Високото ниво на удобство за потребителя по време на интеграцията също е важно за нас. Това важи за класическия уебсайт, но и за мобилното приложение. В нашата алтернатива на Onetrust за мобилното приложение също е взет под внимание отзивчивият дизайн, който гарантира оптимално показване на по-малките екрани на смартфони & co. AMP уебсайтове, в комплекта за разработване на софтуер (SDK) на приложения (както за Android, така и за iOS/iPhone) и интеграцията чрез Мениджър на маркери са сред функциите, които ние като доставчик на управление на съгласие предлагаме с нашата алтернатива Onetrust.
Висока съвместимост
Когато става въпрос за решение за получаване на съгласие, най-важното и крайното е, че то може да получи резултат с висока степен на съвместимост . С нашата алтернатива Onetrust това е дадено до убедителна степен. Това се отнася по-специално за всички подходящи продукти на Google (Google AdSense, Google DFP, Google Analytics и Google TagManager) и мениджърите на маркери (напр. Google Tag Manager/GTM и Tealium Tag Management). Съвместимостта с почти всички платформи за управление на данни (DMP) и рекламни сървъри също е гарантирана. Лесно е да подадете съгласия до SSP, DSP, AdExchanges и TradingDesks. Както списъкът на Google ATP (одобрени от Google доставчици от трети страни), така и Facebook Pixel / Remarketing са перфектно поддържани за вашите цели.
Изчистване на отчетите
Идеалното решение за получаване на съгласие и алтернатива на Onetrust винаги трябва да се оценяват с подробно и по-специално ясно проектирано отчитане . Високото ниво на функционалност около филтрите или групите има много решаващ принос. Данните, които могат да бъдат интегрирани в заявките, включват CMP, домейн, държава, дизайн, ОС, браузър, устройство, както и дата, седмица, месец и година. Както показванията на страници, така и трафикът със съгласието са включени в смислените отчети. Прегледът на екраните за получаване на съгласие също е важен за прецизния онлайн маркетинг. Нашата алтернатива на Onetrust прави този преглед особено ефективен за вас: той съдържа избраните опции „Прието“, „Отхвърлено“ и „Персонализиран избор“, както и степента на отпадане, която ви информира колко посетители напускат уебсайта. Удобната функция за експортиране на всички релевантни данни също е с високо качество.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
През 2023 г. промените в законите за защита на данните ще влязат в сила в пет американски щата. Това засяга следните състояния:
- CCPA/CPRA (Калифорния)
- VCDPA (Вирджиния)
- CPA (Колорадо)
- UCPA (Юта)
- CAPDP (Кънектикът), както и
- Национална поверителност на САЩ
Ако вашата компания е активна в един от тези региони, тогава сте на сигурно място с използването на CMP на consentmanager. Като едно от първите решения за управление на съгласие, ние вече сме интегрирали новия технически стандарт IAB GPP (Global Privacy Platform) в нашия CMP. GPP е по-нататъшно развитие на IAB TCF v2. Новият стандарт ви подкрепя по пътя към съответствие с променените закони за защита на данните в САЩ.
CMP е съкращение от Доставчик за управление на съгласие или синоним Платформа за управление на съгласие. В някои случаи също се използва платформа за управление на избор или доставчик на избор. Във всички случаи е едно и също: Това е софтуер или услуга, която предлага на посетителите на уебсайта прозрачност относно обработката на данни и предлага възможност за даване на съгласие за определени цели като бисквитки, маркетинг, анализ или персонализиране.
След като се достигнат 5000 показвания на страници на месец, CMP автоматично ще спре да обслужва слоя за съгласие и вашите посетители вече няма да могат да предоставят съгласие. НЯМА да ви таксуваме автоматично или да ви надстроим до по-висок пакет – основният пакет винаги ще бъде безплатен.
Нашият основен пакет е безплатен с до 10 000 показвания на страници на месец. Нашият стандартен пакет започва от 50 евро на месец и включва 2,5 милиона показвания на страници. От 2,5 милиона показвания на страници ние таксуваме 0,02 EUR за 1000 допълнителни показвания на страници.
да. Нашето решение за получаване на съгласие може да бъде интегрирано във всички CMS (системи за управление на съдържанието) и системи за магазини. Поддържаните CMS и системи за пазаруване включват WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece и много други.
да. Нашето GDPR решение изпраща JavaScript променливи и така наречените слоеве данни, които могат да се използват с повечето софтуери за управление на маркери. За много мениджъри на маркери също имаме специални слоеве от данни и структури, които правят взаимодействието още по-лесно. Поддържаните мениджъри на маркери и софтуер за анализ включват AT Tasty, Adbobe Anyyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly или Webtrekk.
да. Нашето решение за получаване на съгласие следва спецификацията на IAB TCF и е сертифицирано от IAB. Това позволява на доставчиците автоматично да получават информацията за съгласие от нашия API и да я използват съответно. Ние също така предоставяме механизъм за автоматично блокиране за блокиране на кодове, освен ако не е дадено съгласие на потребителя. Това работи с много доставчици, като Google Analytics, Piwik, DFP/Google Ads или SSP, като Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX или Appnexus.
Не! В най-простия случай просто вградете нашия код във вашия уебсайт – това е всичко!
Чрез вграждане на CMP във вашия уебсайт 😉 Нашият CMP ще покаже съобщение на посетителите ви с молба да дадат своето съгласие. Ние ще запазим решението на посетителя и ще го направим достъпно за вашите рекламодатели и други техни партньори, за да знаят дали/как могат да обработват лични данни.
Повечето уебсайтове и приложения работят с приложения, които попадат в обхвата на Калифорнийския закон за поверителност на потребителите (CCPA). Това вече включва услугите от Google. Следователно разглеждането на съответните законови изисквания е от съществено значение в алтернативата на Borlabs от consentmanager.
Ако посетител не е съгласен със събирането и използването на бисквитки, не могат да се събират съответни бисквитки или да се създават данни. Това се отнася по-специално за данни за проследяване, които предоставят информация за поведението на потребителите. Такива данни предлагат на операторите на бизнес сайтове по-специално важни улики за оптимизиране на уебсайта. Следователно вие се възползвате от законно сигурно съгласие чрез consentmanager.
Съгласието за бисквитки обикновено се изисква веднага щом технически несъществени бисквитки трябва да бъдат използвани на страница. Това започва с използването на прости инструменти за проследяване и анализ. Те винаги работят с проследяващи бисквитки. Те са много важни за бизнес уебсайтове и магазини, защото предоставят информация за поведението на потребителите. С банера за бисквитки consentmanager потребителите имат възможност за законно сигурно съгласие.
С алтернативата за бисквитки Borlabs на consentmanager имате мощно решение за искане на съгласие от вашите потребители за използване на бисквитки. Известието за бисквитки се показва автоматично, когато посетите уебсайта. Появява се отново всеки път, когато посетите вашия сайт. Посетителите са информирани за използването на бисквитки и имат възможност да ги приемат или отхвърлят. Това дава възможност за съвместимо с GDPR съгласие чрез двойно избиране.
Съгласието за бисквитки е съгласието на вашите посетители за обработка на определени бисквитки. Това съгласие трябва да бъде дадено изрично и доброволно най-късно след решението на СЕО относно бисквитките. Разрешено е само да се зададе първата технически несъществена бисквитка след дадено съгласие. Бисквитките, които не са технически необходими за работа, са изключени от това правило.
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!