видеоклипове, Нов

Уебинар: Премахване на бисквитки на трети страни: какво правим сега?


На 5 декември 2023 г. се проведе уебинарът на тема „Изтриване на бисквитки на трети страни: Какво да правим сега?“ в сътрудничество с Refinery89. вместо.

Бяха обсъдени следните теми:

  • Какво ще се случи с бисквитките?
  • Имам ли все още нужда от банер за бисквитки?
  • Какво означава премахването на бисквитките на трети страни за уебсайтовете?
  • Какво означава премахването на бисквитките на трети страни за бъдещето?
  • Използване на данни от първа страна
  • Възможности за собствениците на уебсайтове

преглед

Една от основните теми, обсъдени по време на уебинара, беше бъдещото премахване на бисквитките на трети страни след последните актуализации на Google. С предстоящото премахване на бисквитките на трети страни, рекламодателите и другите играчи в индустрията трябва да обмислят въздействието върху проследяването на потребителите, насочването и предоставянето на персонализирано съдържание. Уебинарът обсъди несигурността за търговците и рекламодателите, породена от различните сценарии, както и възможните алтернативи, които трябва да обмислят.

Уебинарът също така разгледа належащия въпрос дали уебсайтовете все още се нуждаят от банери за бисквитки дори без бисквитки на трети страни. Краткият отговор е: Да, уебсайтовете все още ще се нуждаят от банери за бисквитки, тъй като всяка форма на събиране на данни изисква съгласие, независимо дали уебсайтовете преминават от бисквитки на трети страни към бисквитки на първи страни или други решения, като например управление на тагове от страна на сървъра, трябва.

Предвид предизвикателствата, породени от края на бисквитките на трети страни, уебинарът предостави някои ценни прозрения, като например използването на данни от първи страни като жизнеспособна алтернатива.

Уебинарът завърши с поглед върху възможностите, достъпни за операторите на уебсайтове в ерата на пост-бисквитките на трети страни. Бяха представени от алтернативи на технологиите за проследяване до различни подходи за събиране и анализ на данни, приложими стратегии за по-добро управление на бисквитките и спазване на изискванията за защита на данните.


повече коментари

Общ

Бюлетин 09/2024

Нови функции: Инструмент за права на субекта на данни (DSR). GDPR предвижда, че засегнатите (като посетители на уебсайтове, клиенти или други лица, чиито данни се обработват) се ползват с определени права. Това включва по-специално, че те могат да търсят правата си и да получават информация за обработваните данни. Правата включват, наред с другото: Нашият нов […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Нов

consentmanager постига златен статус като Google CMP партньор

consentmanager е сертифициран като Gold Tier CMP партньор в партньорската програма на Google Consent Management Platform (CMP). Получихме този статут въз основа на следните критерии: Най-новото развитие в партньорската програма на Google CMP носи значителни предимства за нашите клиенти. Сега можете да интегрирате своя банер за съгласие с Google Ads, Google Analytics и Google Tag […]