видеоклипове, Нов

Уебинар: Премахване на бисквитки на трети страни: какво правим сега?


На 5 декември 2023 г. се проведе уебинарът на тема „Изтриване на бисквитки на трети страни: Какво да правим сега?“ в сътрудничество с Refinery89. вместо.

Бяха обсъдени следните теми:

  • Какво ще се случи с бисквитките?
  • Имам ли все още нужда от банер за бисквитки?
  • Какво означава премахването на бисквитките на трети страни за уебсайтовете?
  • Какво означава премахването на бисквитките на трети страни за бъдещето?
  • Използване на данни от първа страна
  • Възможности за собствениците на уебсайтове

преглед

Една от основните теми, обсъдени по време на уебинара, беше бъдещото премахване на бисквитките на трети страни след последните актуализации на Google. С предстоящото премахване на бисквитките на трети страни, рекламодателите и другите играчи в индустрията трябва да обмислят въздействието върху проследяването на потребителите, насочването и предоставянето на персонализирано съдържание. Уебинарът обсъди несигурността за търговците и рекламодателите, породена от различните сценарии, както и възможните алтернативи, които трябва да обмислят.

Уебинарът също така разгледа належащия въпрос дали уебсайтовете все още се нуждаят от банери за бисквитки дори без бисквитки на трети страни. Краткият отговор е: Да, уебсайтовете все още ще се нуждаят от банери за бисквитки, тъй като всяка форма на събиране на данни изисква съгласие, независимо дали уебсайтовете преминават от бисквитки на трети страни към бисквитки на първи страни или други решения, като например управление на тагове от страна на сървъра, трябва.

Предвид предизвикателствата, породени от края на бисквитките на трети страни, уебинарът предостави някои ценни прозрения, като например използването на данни от първи страни като жизнеспособна алтернатива.

Уебинарът завърши с поглед върху възможностите, достъпни за операторите на уебсайтове в ерата на пост-бисквитките на трети страни. Бяха представени от алтернативи на технологиите за проследяване до различни подходи за събиране и анализ на данни, приложими стратегии за по-добро управление на бисквитките и спазване на изискванията за защита на данните.


повече коментари

Webinar Google Consent Mode v2
видеоклипове, Нов

Уебинар: Режим на съгласие на Google v2

Уебинарът на тема „Google Consent Mode v2“ се проведе на 27 февруари 2024 г. PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне . Бяха обсъдени следните теми: преглед Всички говорят за Google Consent Mode v2. От март 2024 г. Google ще изисква всички уебсайтове и приложения да използват Google Consent Mode v2. За това […]
Digital Services Act
правилно

Законът за цифровите услуги (DSA) важи ли и за вашата компания? Онлайн платформите имат допълнителни задължения

Законът за цифровите услуги определя допълнителни изисквания за прозрачност за онлайн платформите. Определението за онлайн платформа съгласно DSA може да се отнася за вашия бизнес. В резултат на това може да се наложи да спазвате допълнителните изисквания за прозрачност на DSA. Прочетете, за да разберете дали вашият бизнес попада в тази категория и какви стъпки […]