видеоклипове, Нов

Уебинар: Режим на съгласие на Google v2


Уебинарът на тема „Google Consent Mode v2“ се проведе на 27 февруари 2024 г.

PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне .

Бяха обсъдени следните теми:

  • Въведение и ключови аспекти на Google Consent Mode v2:
    • Ясно въведение в използването на Google Consent Mode v2 и ключови факти.
  • Нови изисквания от Google за вашия бизнес:
    • Какво означават новите изисквания за Google Consent Mode v2 и какво въздействие оказват върху вашия уебсайт и приложение.
  • Изпълнение на правни и технически изисквания:
    • Подробни инструкции за прилагане на правните и технически изисквания.
    • Необходими стъпки за успешно интегриране на Google Consent Mode v2.

преглед

Всички говорят за Google Consent Mode v2. От март 2024 г. Google ще изисква всички уебсайтове и приложения да използват Google Consent Mode v2. За това е важно да имате CMP, сертифициран от Google. consentmager вече е един от CMP, сертифициран от Google.

Но какво всъщност означава това за вас като рекламодател или оператор на уебсайт?

Тъй като мнозина все още не са сигурни и имат въпроси относно новите изисквания на Google – като например как засягат вашия бизнес или как прилагат правните и технически изисквания – нашата цел беше да предоставим яснота с този уебинар.


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]