Нов

Бюлетин: Google Consent Mode v2 ще бъде задължителен от март 2024 г


Google има съобщение за вас относно голяма актуализация на дигиталната рекламна среда: Google Consent Mode v2 е тук .

Тази нова актуализация носи важни промени, за които рекламодателите и издателите трябва да знаят. Най-важното нещо, с което да започнете: Използването на Google Consent Mode v2 ще бъде задължително за всички уебсайтове, които използват услугите на Google.

Крайният срок за внедряване на Google Consent Mode v2 е март 2024 г. Затова се уверете, че сте проверили дали трябва да отговаряте на изискванията. Ние ще ви помогнем с промяната.

Режим на съгласие – какво е това?

Google Consent Mode v2 е механизъм, който работи с банера за съгласие на вашия уебсайт и коригира поведението на вашите маркери или скриптове на Google в зависимост от това дали крайният потребител приема или отхвърля вашия банер за съгласие. Новият режим на съгласие на Google v2 може да ви предостави подобрени данни за реализации дори при ограничени условия за защита на данните.
Преди това режимът на съгласие на Google беше незадължителен и се използваше за активиране на моделиране на реализации в Google AdWords. Използването на сертифицирана от Google платформа за управление на съгласие също не беше задължително.

Сега нещата се променят: Google Consent Mode v2 е задължителен , за да може да се проследява каквото и да било. Използването на сертифицирана от Google платформа за управление на съгласието за управление на съгласието вече също е задължително.

Добрата новина: consentmanager вече е сертифициран от Google CMP и вече поддържа режим на съгласие v2 . Ако интегрирате услугите на Google във вашия уебсайт или приложение, всичко, което трябва да направите, е да се уверите, че режимът на Google Consent е активиран в таблото ви за управление consentmanager ! Можете да намерите видеоклип с инструкции за активиране на нашия уебсайт: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Все още не използвате consentmanager ?

Ако все още не използвате CMP, сертифициран от Google, крайно време е да преминете. Позволете на нашия експерт да Ви посъветва и да си уговорите среща: https://www. consentmanager

Не забравяйте срока за изпълнение: март 2024г

Рекламодателите и издателите имат време до март 2024 г. да гарантират, че са въвели всички изисквания на Google за новия режим на съгласие. Това ви дава достатъчно време да адаптирате стратегиите си и да се възползвате максимално от новите функции.

Вземете мерки сега! Посетете нашата специална страница за режим на съгласие на Google v2, за да научите всичко, което трябва да знаете за тази актуализация. Не пропускайте тази възможност, за да се уверите, че вашите рекламни кампании са съвместими и предлагат подобрена ефективност и поверителност.

Щракнете тук, за да научите повече за Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от помощ при прехода, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка ( support@ consentmanager .net ). Щастливи сме да ви помогнем да осигурите плавен и успешен преход към Google Consent Mode v2.


повече коментари

Webinar Google Consent Mode v2
видеоклипове, Нов

Уебинар: Режим на съгласие на Google v2

Уебинарът на тема „Google Consent Mode v2“ се проведе на 27 февруари 2024 г. PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне . Бяха обсъдени следните теми: преглед Всички говорят за Google Consent Mode v2. От март 2024 г. Google ще изисква всички уебсайтове и приложения да използват Google Consent Mode v2. За това […]
Digital Services Act
правилно

Законът за цифровите услуги (DSA) важи ли и за вашата компания? Онлайн платформите имат допълнителни задължения

Законът за цифровите услуги определя допълнителни изисквания за прозрачност за онлайн платформите. Определението за онлайн платформа съгласно DSA може да се отнася за вашия бизнес. В резултат на това може да се наложи да спазвате допълнителните изисквания за прозрачност на DSA. Прочетете, за да разберете дали вашият бизнес попада в тази категория и какви стъпки […]