Нов

Бюлетин: Google Consent Mode v2 ще бъде задължителен от март 2024 г


Google има съобщение за вас относно голяма актуализация на дигиталната рекламна среда: Google Consent Mode v2 е тук .

Тази нова актуализация носи важни промени, за които рекламодателите и издателите трябва да знаят. Най-важното нещо, с което да започнете: Използването на Google Consent Mode v2 ще бъде задължително за всички уебсайтове, които използват услугите на Google.

Крайният срок за внедряване на Google Consent Mode v2 е март 2024 г. Затова се уверете, че сте проверили дали трябва да отговаряте на изискванията. Ние ще ви помогнем с промяната.

Consent Mode – какво е това?

Google Consent Mode v2 е механизъм, който работи с банера за съгласие на вашия уебсайт и коригира поведението на вашите маркери или скриптове на Google в зависимост от това дали крайният потребител приема или отхвърля вашия банер за съгласие. Новият Google Consent Mode v2 може да ви предостави подобрени данни за преобразуване дори при ограничени условия за защита на данните.
Преди това режимът на съгласие на Google беше незадължителен и се използваше за активиране на моделиране на реализации в Google AdWords. Използването на сертифицирана от Google платформа за управление на съгласие също не беше задължително.

Сега нещата се променят: Google Consent Mode v2 е задължителен, за да може да се проследява каквото и да било. Използването на сертифицирана от Google платформа за управление на съгласието за управление на съгласието вече също е задължително.

Добрата новина: consentmanager вече е сертифициран от Google CMP и вече поддържа Consent Mode v2 . Ако интегрирате услугите на Google във вашия уебсайт или приложение, всичко, което трябва да направите, е да се уверите, че Google Consent Mode е активиран в таблото ви за consentmanager ! Можете да намерите видеоклип с инструкции за активиране на нашия уебсайт: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Все още не използвате consentmanager ?

Ако все още не използвате CMP, сертифициран от Google, крайно време е да преминете. Позволете на нашия експерт да Ви посъветва и да си уговорите среща: https://www. consentmanager

Не забравяйте срока за изпълнение: март 2024г

Рекламодателите и издателите имат време до март 2024 г. да гарантират, че са въвели всички изисквания на Google за новия режим на съгласие. Това ви дава достатъчно време да адаптирате стратегиите си и да се възползвате максимално от новите функции.

Вземете мерки сега! Посетете нашата специална страница за режим на съгласие на Google v2, за да научите всичко, което трябва да знаете за тази актуализация. Не пропускайте тази възможност, за да се уверите, че вашите рекламни кампании са съвместими и предлагат подобрена ефективност и поверителност.

Щракнете тук, за да научите повече за Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от помощ при прехода, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка ( support@ consentmanager .net ). Щастливи сме да ви помогнем да осигурите плавен и успешен преход към Google Consent Mode v2.


повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]