Нов, Общ

consentmanager Tool Spotlight: Опции за интегриране в таблото за управление на CMP


В този месец Tool Spotlight разглеждаме по-подробно функциите за интегриране, които ще намерите в таблото за управление на CMP на consentmanager . Те са резултат от разширена развойна работа между consentmanager и съответните инструменти, което означава, че можем да предложим на нашите потребители възможността да активират интеграцията с просто щракване директно в таблото за управление на CMP.

Най-новите опции включват интегрирането на Google Consent Mode v2, новата опция за слой прозрачност за Закона за цифровите услуги и други опции за интеграция, като IAB TCF 2.2. Нашата платформа обаче поддържа различни инструменти и платформи, които не са споменати в тази публикация. За да видите всички поддържани инструменти и платформи, моля, следвайте тази връзка:
consentmanager поддържани платформи и инструменти

→ Подробни инструкции за интегриране на consentmanager с различни системи за управление на съдържание (CMS), платформи за електронна търговия, софтуер за управление на тагове и интеграции на приложения можете да намерите тук:
Интеграция чрез CMS или магазинна система
Интеграция чрез софтуер за управление на тагове
Интеграция във вашето приложение

Също така ще ви представим разширени опции за персонализиране, които ви позволяват да прецизирате настройките за поверителност на вашия уебсайт.

Къде можете да намерите зоната за интеграция

За достъп до зоната за интегриране първо отидете на таблото за управление на CMP. След като влезете в акаунта си, отворете менюто „CMP“, разположено от лявата страна на таблото ви за управление. Оттам изберете „Интеграции“ и ще намерите изчерпателен списък с конфигурируеми опции.

Ние предлагаме следните интеграции с различни инструменти за Consent Mode :

  • Adobe
  • etracker
  • Facebook Meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Ограничени реклами на Google
  • Проследяване на Hubspot
  • Проследяване на Matomo
  • Проследяване на Piwik
  • Проследяване на пиано
  • Съгласие на Shopify

С едно кликване вие ​​активирате конфигурацията, така че всеки инструмент да обработва потребителски данни според предпочитанията, които посетителите на вашия уебсайт са посочили чрез вашия банер за бисквитки или известие за бисквитки. Това гарантира, че вашият уебсайт управлява и променя функциите на услугите на трети страни, за да съответства на конкретните предпочитания за съгласие на вашите потребители.

Интеграция с IAB TCF v2.2

За издатели и рекламодатели в Европейския съюз (ЕС) и по света Рамката за прозрачност и съгласие (TCF) на Бюрото за интерактивна реклама (IAB) е важна рамка за ефективно поставяне на персонализирана реклама в съответствие със съгласието на потребителите и по този начин осигуряване на техните източници на доходи. Рамката се актуализира непрекъснато от Групата за управление на рамката за прозрачност и съгласие (TCF). Можете да следите най-важните промени тук .

С нашата Платформа за управление на съгласието (CMP) можете да активирате най-новата версия на IAB TCF 2.2 само с едно щракване в секцията за интегриране на нашето табло за управление. Освен това потребителите consentmanager могат да изберат поддръжка за рамката IAB TCF за различни региони, включително европейския регион, версията за Канада, версията за национална поверителност на САЩ и версиите на Global Privacy Platform (GPP) в Калифорния, Колорадо, Кънектикът. Вирджиния и Споразумението за ограничен доставчик на услуги (LSPA) на IAB.

Повече интеграции

За да отговори на изискванията на Закона за цифровите услуги (DSA), за който можете да научите повече тук , нашата CMP вече предлага слой за прозрачност на DSA , който можете да активирате от таблото си за управление.

Друга допълнителна интеграция, която е важна в дигиталната рекламна среда, е опцията за активиране на AdChoices . Иконата AdChoices е част от програма за саморегулиране, предназначена да даде на потребителите по-добро разбиране и контрол върху рекламите, съобразени с тяхното онлайн поведение. Като щракне върху иконата, на потребителя се обяснява защо вижда определена реклама и след това има опцията да се откаже от тази насочена реклама. Тази програма е инициирана от Digital Advertising Alliance (DAA) предимно в САЩ и Канада. В Европа има подобни инициативи като част от Европейския алианс за интерактивна цифрова реклама (EDAA).

Нашите обширни опции за интеграция гарантират, че вашият уебсайт или приложение отговарят на най-високите стандарти за защита на данните. Регистрирайте се сега безплатно и проверете бисквитките на уебсайта си с нашия инструмент за работа с бисквитки !


повече коментари

Нов

Бюлетин 05/2024

Нова интеграция за Slack, MS Teams и др С текущата актуализация, нова интеграционна функция за Slack, MS Teams, Zapier и n8n вече е достъпна за вас в системата. Функцията удобно ви уведомява в Slack, Teams или всеки друг инструмент за важни промени и новини (напр. намерени нови бисквитки) във вашия CMP акаунт. Вече не е […]
Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
видеоклипове, Нов, Общ

Уебинар: Google Consent Mode v2 с Google и consentmanager

Присъединете се към нашия изключителен уебинар, организиран от consentmanager в сътрудничество с Google на 12 юни 2024 г. в 11:00 ч. CET. Поради голямото търсене на информация относно най-новите изисквания на Google, този уебинар ще ви помогне да разберете по-добре Google Consent Mode v2. Денис Гингеле от Google и Jan Winkler от consentmanager ще представят […]