Нов

Бюлетин 06/2024


Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове

С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане.

Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на данните и простотата на системата:

  • Без бисквитки или подобни технологии
  • Не се съхраняват лични данни
  • Само като обобщени данни и само местоположения на сървъри в Европа
  • Само един ред код копирайте и поставете във вашия уебсайт

С нашите съобразени с поверителността анализи на уебсайтове бихме искали да се опитаме да предложим проста алтернатива на сложните системи за анализ: без сложно проследяване на посетителите, а прост преглед, без отклонения и направо към точката. Разберете с един поглед:

  • Колко посетители има уебсайтът ми?
  • Колко показвания на страници имах за определен период от време?
  • Откъде идват посетителите?
  • Кои уебсайтове насочват посетителите към мен?
  • Как вървят маркетинговите ми кампании?
  • и още много

Новият инструмент вече е достъпен за всички клиенти като Basic версия (до 5000 показвания на страници) – ако искате да използвате повече, има съответните надстройки.

Тествайте го сега: Просто щракнете върху менюто в новия интерфейс consentmanager> Анализ на уебсайтове щракнете и започнете!

Нов крайъгълен камък в защитата на данните: Американският закон за правото на неприкосновеност на личния живот от 2024 г

В момента в САЩ има 19 щата със съответните закони в сила. Американският закон за правата на неприкосновеността на личния живот (APRA), въведен на 7 април 2024 г., има за цел да създаде единни стандарти за поверителност и сигурност в Съединените щати. Този предложен законопроект ще регулира AI и автоматизираните технологии за вземане на решения и ще установи нови правила за „колекторите на големи данни“ и „брокерите на данни“.

Прочетете повече за това тук: https://www. consentmanager .de/wissen/american-privacy-rights-act-2024

Заглавка на бюлетина на Американския закон за правата на неприкосновеността на личния живот от 2024 г

Холандският орган за защита на данните публикува насоки относно банери за бисквитки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува нови насоки относно съвместимото използване на банери за съгласие за бисквитки и ще засили своя контрол. Основните препоръки включват предоставяне на ясна информация, използване на обикновен текст и представяне на всички възможности за избор на едно ниво, без предварително избрани опции. Изтеглете нашия безплатен списък с най-добри практики, за да избегнете потенциални санкции.

Можете да намерите цялата статия тук: https://www. consentmanager .de/wissen/nl-veroeffentlicht-cookiebanner-leitfaden

Холандското DPA публикува насоки относно банерите за бисквитки

Мета забавя развитието на ИИ в ЕС

Организацията noyb (не е ваша работа) е подала жалби срещу Meta в 11 страни от ЕС и обвинява компанията в сериозни нарушения на GDPR. Фокусът е върху използването от страна на Meta на лични данни на потребители в ЕС за обучение на своята неназована AI технология без необходимото съгласие на потребителите, което е планирано да се случи от 26 юни 2024 г. В отговор noyb подаде 11 жалби в Австрия, Белгия, Франция, Германия, Гърция, Италия, Ирландия, Холандия, Норвегия, Полша и Испания, призовавайки Meta да спре планираните си дейности за AI. Тогава Meta временно отложи плановете си за разработване на AI в ЕС. Комисията за защита на данните (DPC) заяви в изявлението си по случая, че ще продължи да работи с Meta по този въпрос, в сътрудничество с другите органи за защита на данните в ЕС.

За жалба на noyb: https://noyb.eu/en/noyb-urges-11-dpas-immediately-stop-metas-abuse-personal-data-ai

Разработките на Meta за AI в ЕС са задържани

IAB Europe въвежда специална цел 3: Не е необходимо незабавно действие за клиенти consentmanager

На 3 юни 2024 г. IAB Europe представи нова версия на TCF v2.2, която включва новото специално предназначение 3, „Запазване и съобщаване на избори за поверителност“. Тази нова цел улеснява обработката на TC низове (низове за прозрачност и съгласие) за проверка на съгласието и избора на поверителност на потребителя, когато тези низове се считат за лични данни, като по този начин се гарантира съответствие с изискванията на GDPR и политиката ePrivacy .

Доставчиците трябва да посочат тази цел, за да докажат, че интересите и правата на потребителите не са пренебрегнати. CMP трябва да приложат новата мярка до 4 октомври 2024 г. Не е необходимо незабавно действие за клиенти consentmanager . PDF информация за IAB за специално предназначение 3: https://iabeurope.eu/wp-content/uploads/TCF_V-CMP_comms_TCFv2.2PoliciesAmendmentsIntroductionOfNewSpecialPurpose3-SaveAndCommunicatePrivacyChoices_030624_IABEurope.pdf

Нов видеоклип за уеб семинар: Google Consent Mode v2

Съвместният уебинар между Google и consentmanager на тема „ Google Consent Mode v2“ се проведе на 12 юни. Dennis Gingele от Google и Jan Winkler от consentmanager представиха най-важните факти и основна информация за Google Consent Mode v2.

Ако сте пропуснали уебинара, сега можете да гледате записа на уебинара. Щракнете тук за видеоклипа: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-understand-and-seamlessly-integrate/

Уебинар с Google: Разбиране и безпроблемно интегриране на Google Consent Mode v2

Още оптимизации и корекции през юни

През юни, наред с други неща, бяха направени следните корекции и бяха коригирани грешки:
В областта за отчитане външният вид на отчета за оптимизация е направен по-удобен за потребителя. Премахнато е съобщение за грешка, което се появява, когато навигацията е твърде бърза в сравнение със скоростта на зареждане на страницата. Проблемът, който възниква при използване на клиентския интерфейс в два прозореца едновременно, е разрешен. Стъпките за интегриране на Shopify в помощния център са актуализирани.
Допълнителни нововъведения и оптимизации могат да бъдат намерени в пълния дневник на версиите:

дневник за освобождаване

  • Нова добавка: Анализ на уебсайтове
  • Поправка: Диалогът за потвърждение се намира под CMP modal
  • Поправка: GCP out предотвратява изпращането на TCF сигнали
  • Поправка: Проблем при използване на клиентски интерфейс в два прозореца едновременно
  • Поправка: Доставчикът AWIN прекъсна връзката с fastly.net
  • Поправка: PCP проблем на PL език
  • Поправка: Премахнете предупредителното съобщение при прекъсване на потребителя
  • Поправка: Проблем с версията с промени в публикуването
  • Поправка: Броят на CMP модалния списък е неправилен
  • Поправка: Проблем с дължината на TCF в приложението
  • Поправка: Флаг Consent Mode на TCF в приложението
  • Поправка: Добавена е поддръжка за TCF PublisherTC сегмент
  • Актуализирана интеграция на API на Shopify
  • Актуализиран раздел за помощ на Shopify и видеоклип за интеграция
  • Актуализиран стил на политиката за поверителност
  • Актуализиран стил на отчета за оптимизация
  • Актуализирани настройки за стил на интеграции

повече коментари

Neues Mobile SDK v3
Нов, Общ

Бюлетин 10/2024

Нов Mobile SDK v3 Новост този месец е нашият Mobile SDK версия 3.0. Ние напълно преработихме, ускорихме и подобрихме SDK за мобилни приложения за вас. За разработчиците също така пренаписахме документацията от нулата и добавихме демонстрационни приложения, за да улесним започването. Новият SDK е достъпен за всички често срещани мобилни платформи: Android, iOS, Unity, Flutter […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Общ

2024 Ръководство за банер за бисквитки, съвместим с GDPR

Откакто GDPR влезе в сила през 2018 г., банерите за бисквитки се превърнаха в неразделна част от цифровото потребителско изживяване. В наши дни потребителите срещат тези изскачащи прозорци почти навсякъде, било то в уебсайтове , в приложения или дори на смарт телевизори . Съответно спазването на GDPR в онлайн платформите се следи все по-внимателно. Наложените […]