правилно

Нов крайъгълен камък в защитата на данните: Американският закон за правата за поверителност от 2024 г


Заглавка на бюлетина на Американския закон за правата на неприкосновеността на личния живот от 2024 г

В Съединените щати законите за поверителност в момента се прилагат на федерално ниво, като 19 щата имат такива закони в сила. Предложеният американски закон за правата на неприкосновеността на личния живот (APRA) , въведен от комисията по енергетика и търговия на Камарата на представителите на 7 април 2024 г., обаче, може скоро да установи национални стандарти за поверителност и сигурност. APRA, която все още е във фаза на предложение, ще въведе правила за технологии за автоматизирано вземане на решения (като AI) и ще установи допълнителни правила за „големи събирачи на данни“ и „посредници на данни“. Законът за защита на данните ще влезе в сила 180 дни след одобрението.

Какво означава това за компаниите? От една страна, това може да опрости вътрешните процеси за съответствие. От друга страна, изисква преразглеждане и евентуално коригиране на настоящите бизнес практики. Обхватът и дефинициите на личните данни съгласно APRA може да се различават от действащите закони, което изисква подробен анализ и адаптиране.

Докато продължаваме да наблюдаваме напредъка на този закон, следете за по-нататъшни актуализации относно потенциалното въздействие на американския Закон за правата за поверителност върху вашия бизнес.


повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]