правилно

Нов крайъгълен камък в защитата на данните: Американският закон за правата за поверителност от 2024 г


Заглавка на бюлетина на Американския закон за правата на неприкосновеността на личния живот от 2024 г

В Съединените щати законите за поверителност в момента се прилагат на федерално ниво, като 19 щата имат такива закони в сила. Предложеният американски закон за правата на неприкосновеността на личния живот (APRA) , въведен от комисията по енергетика и търговия на Камарата на представителите на 7 април 2024 г., обаче, може скоро да установи национални стандарти за поверителност и сигурност. APRA, която все още е във фаза на предложение, ще въведе правила за технологии за автоматизирано вземане на решения (като AI) и ще установи допълнителни правила за „големи събирачи на данни“ и „посредници на данни“. Законът за защита на данните ще влезе в сила 180 дни след одобрението.

Какво означава това за компаниите? От една страна, това може да опрости вътрешните процеси за съответствие. От друга страна, изисква преразглеждане и евентуално коригиране на настоящите бизнес практики. Обхватът и дефинициите на личните данни съгласно APRA може да се различават от действащите закони, което изисква подробен анализ и адаптиране.

Докато продължаваме да наблюдаваме напредъка на този закон, следете за по-нататъшни актуализации относно потенциалното въздействие на американския Закон за правата за поверителност върху вашия бизнес.


повече коментари

Neues Mobile SDK v3
Нов, Общ

Бюлетин 10/2024

Нов Mobile SDK v3 Новост този месец е нашият Mobile SDK версия 3.0. Ние напълно преработихме, ускорихме и подобрихме SDK за мобилни приложения за вас. За разработчиците също така пренаписахме документацията от нулата и добавихме демонстрационни приложения, за да улесним започването. Новият SDK е достъпен за всички често срещани мобилни платформи: Android, iOS, Unity, Flutter […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Общ

2024 Ръководство за банер за бисквитки, съвместим с GDPR

Откакто GDPR влезе в сила през 2018 г., банерите за бисквитки се превърнаха в неразделна част от цифровото потребителско изживяване. В наши дни потребителите срещат тези изскачащи прозорци почти навсякъде, било то в уебсайтове , в приложения или дори на смарт телевизори . Съответно спазването на GDPR в онлайн платформите се следи все по-внимателно. Наложените […]