Нов

Разширено управление на съгласие: Това са функциите, за които трябва да знаете


бисквитки банери

Най-простите механизми за съгласие може да са достатъчни за малки предприятия или хора на свободна практика. Това варира в зависимост от размера на вашия бизнес или разпоредбите, които трябва да спазвате. Вашият инструмент трябва да може да създава банер за бисквитки и да изпълнява основни функции като: Б. автоматичното блокиране на бисквитките и получаването на съгласие, което GDPR изисква от всички уебсайтове, които използват несъществени бисквитки. Това са основните функции, които инструментите за съгласие за бисквитки трябва да предоставят.

Разширените функции обаче не само ви помагат да спазвате различни международни правни разпоредби в целия свят (ако е необходимо). Те също така ви помагат да събирате конкретна информация за вашите клиенти, за да разберете по-добре тяхното поведение и предпочитания и да тествате различни онлайн изживявания, които можете да предложите на клиентите си.

Нека да разгледаме 4-те разширени функции, които предлага инструмент като consentmanager и защо те са важни за вашия бизнес. Можете да използвате тези функции като отправна точка за избор на най-добрия инструмент за съгласие за вашия бизнес.

4 Разширени функции на платформа за управление на съгласие

Редовно сканиране за бисквитки

Повечето инструменти обхождат вашия уебсайт, когато го настроите за първи път. Роботът сканира уебсайт и идентифицира различните бисквитки, които се използват. Това ви позволява като компания да разберете какви точно видове бисквитки се използват на вашия уебсайт. Това от своя страна ви позволява точно да представите тази информация на посетителите или потребителите на уебсайта си, като по този начин прилагате важното изискване на GDPR за информирано съгласие. В допълнение към съответствието, това също насърчава прозрачността и доверието на потребителите.

Но знаете ли също, че е важно редовно да обхождате уебсайта си? За да помогнем на нашите потребители да спазват постоянно променящите се разпоредби за поверителност, нашият безплатен вграден робот за бисквитки или „паяк“ класифицира автоматично бисквитките, намерени на вашия уебсайт в нашата база данни с над 3 милиона бисквитки. Системата на consentmanager също така класифицира доставчиците, към които принадлежат елементите на вашия уебсайт в нашата база данни от над 2500 доставчици. Безплатният план ви осигурява едно обхождане на седмица, докато най-ниско платеният план в момента предлага 3 обхождания на ден.

Специалното при този робот е, че той може също така да има достъп до зони за влизане и зони с ограничен достъп , като тестови страници, влизания, страници за плащане и т.н. По този начин съответствието винаги е гарантирано, дори ако забравите страница, която да направите публична или премахнете ограничения.

Бонус: Любопитни ли сте какво трябва да направите, ако робот съобщи за проблеми? Прочетете нашите инструкции стъпка по стъпка тук

Сценична функция: тестово поле

Функцията за етапиране в consentmanager е като контролирано тестово поле. Тя ви позволява да симулирате и оцените въздействието на промените във вашия банер за бисквитки, преди да ги пуснете в средата на живо. Тази функция гарантира, че промените във вашия банер няма да окажат отрицателно въздействие върху потребителското изживяване или съответствието с нормативните изисквания. Ценен инструмент, ако търсите баланс между съответствие и безпроблемно взаимодействие с потребителя!

За да демонстрирате как това обикновено работи в consentmanager , ето пример стъпка по стъпка:

  1. Създайте своя CMP и активирайте етапа.
  2. Интегрирайте етапния код във вашия тестов сайт и активния код във вашия публичен сайт.
  3. Направете промените, които искате, напр. B. Добавяне на нови търговци, промяна на правната цел или настройките на банера за бисквитки и др.
  4. Щракнете върху Публикуване и промените ще бъдат копирани от етапната версия в CMP на живо.
  5. Накрая щракнете върху Направете промените на живо. Това ще активира промените в средата на живо, така че те да бъдат незабавно видими на вашия уебсайт, без да се налага да чакате (без натискане, времето за изчакване обикновено е 20-30 минути).

Разширена функция за насочване

Функцията за насочване предоставя персонализиран подход към известията за съгласие. Чрез анализиране на поведението и предпочитанията на потребителя, тази функция адаптира известията за съгласие/банерите за бисквитки към предпочитанията на потребителя. Резултатът: Вероятността за положително съгласие се увеличава и потребителското изживяване се подобрява. За компаниите това означава по-ефективно използване на данните и по-добро спазване на декларациите за съгласие.

Ето как consentmanager работи с насочването:

Ако имате повече от един дизайн на банер за бисквитки и той е настроен с насочване, системата consentmanager ще премине през тези дизайни и ще провери кой работи най-добре за всеки посетител на вашия сайт, в зависимост от различни фактори с приоритет, като местоположение, използвано устройство, език и др. Например, ако вашето насочване за банер за бисквитки „A“ не е подходящо за текущия посетител, тема „A“ няма да бъде използвана и другите теми, които сте създали, ще бъдат прегледани. Разбира се, това зависи от избраните от вас настройки! Резервният дизайн е особено важен, когато насочването не съответства на текущия посетител на вашия сайт, в резултат на което CMP показва резервния дизайн на посетителя.

В рамките на опциите за насочване потребителите consentmanager могат да избират от различни опции, включително държава, език, тип устройство, операционна система, браузър, тип доставка, домейни, разпоредби, ATT насочване и не на последно място резервен дизайн. Визуално представяне на опциите за насочване в таблото за управление consentmanager може да се намери по-долу:

Пример: Насочете се към тема, за да използвате тази тема само за определена група посетители. Например, покажете тема A само за мобилни потребители, тема B само за потребители на настолни компютри и тема C само за потребители на таблети.

За повече съвети и важна информация относно насочването вижте нашето ръководство тук:
https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-targetings

Функция за проверка на възрастта

Функцията за проверка на възрастта е особено важна за продукти и услуги, които трябва да отговарят на специфичните за възрастта разпоредби. Той гарантира съответствие, като проверява възрастта на потребителя, преди да продължи събирането на данни. Тази функция позволява на вашата организация да смекчи правните рискове и да демонстрира своя ангажимент за отговорно използване на данни. Това не само защитава потребителите, но също така поддържа целостта и доверието във вашата компания.

Някои закони, като например холандската забрана за нецеленасочена реклама за онлайн хазарт, за да се предотврати пристрастяването към хазарта сред непълнолетни, изискват проверка на възрастта за уебсайтове, предлагащи тази услуга.

Заключение

Тези функции могат да послужат като солидна основа за избор на идеалния инструмент за управление на съгласие за вашите уникални бизнес нужди. Те ви позволяват да тествате и персонализирате онлайн преживяванията, за да подобрите бизнес стратегиите си.

Ако вашият бизнес може да се възползва от някоя от тези разширени функции, свържете се с някой от нашите експерти днес или просто изпробвайте сами нашия безплатен банер за бисквитки. Започни тук!


повече коментари

Общ

Бюлетин 09/2024

Нови функции: Инструмент за права на субекта на данни (DSR). GDPR предвижда, че засегнатите (като посетители на уебсайтове, клиенти или други лица, чиито данни се обработват) се ползват с определени права. Това включва по-специално, че те могат да търсят правата си и да получават информация за обработваните данни. Правата включват, наред с другото: Нашият нов […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Нов

consentmanager постига златен статус като Google CMP партньор

consentmanager е сертифициран като Gold Tier CMP партньор в партньорската програма на Google Consent Management Platform (CMP). Получихме този статут въз основа на следните критерии: Най-новото развитие в партньорската програма на Google CMP носи значителни предимства за нашите клиенти. Сега можете да интегрирате своя банер за съгласие с Google Ads, Google Analytics и Google Tag […]