Нов

Бюлетин 2021/03


Повече скорост под капака

Този месец направихме много „под капака“ промени. Така че почистихме нашите скриптове и изградихме отново нашата сървърна инфраструктура. За нашите клиенти и посетителите на техните уебсайтове това ще се забележи преди всичко в по-бързата скорост на CMP и потребителския интерфейс. Освен това са поправени различни малки грешки.

собствени езици

В момента поддържаме повече от 30 езика. Ако това не е достатъчно или ако искате да поддържате определени диалекти, можете да го направите сега: Нови езици и диалекти вече могат да се създават и използват в CMP. Както при всички „системни езици“, тук можете да адаптирате всички текстове и етикети на слоя за съгласие и по този начин да се обръщате към потребителите си още по-конкретно.

Уебинари през март

Поради високия интерес към последните ни уебинари, през март отново ще провеждаме уебинари. Тук ще продължим тематично там, където спряхме миналия път, и ще навлезем по-дълбоко в темите за отчитане, оптимизация, TCF и някои важни инструменти. Уебинарите са безплатни.

  • Уебинар: Управление на съгласието в онлайн маркетинга
    (24.03 14:00 на немски)
    Повече информация и регистрация
  • Уебинар: Управление на съгласието за издатели и търговци
    (26.03 14:00 на немски)
    Повече информация и регистрация
  • Уебинар: Спазването на GDPR стана лесно
    (23.03 16:00 на немски)
    Повече информация и регистрация

Още нови функции и промени

  • Опция за дизайн за 3 бутона на слоя за добре дошли
  • Поправки на грешки при интегриране на Twitter, Youtube и други
  • Възможност за изключване на CSS
  • Нови функции за дистрибутори
  • … и още много.

повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]