Нов

Бюлетин 2021/02


интеграция на пропуск за съдържание

Заедно с нашия партньор contentpass внедрихме директна интеграция на „PUR модела“ в consentmanager . Издателите и издателите вече могат да интегрират contentpass директно от дизайна на consentmanager – без да се налага да правят сложно програмиране или обмен на кодове: Посетителят може или да се съгласи с показването на реклама, или да се наслади на уебсайт без реклами с contentpass за 2,99 EUR на месец. Приходите се разделят съответно между уебсайта и contentpass. (повече информация )

Изтрийте бисквитките автоматично

Поради голямото търсене, ние внедрихме функция, която ви позволява активно да изтривате бисквитки. Дори и като цяло да не го съветваме, той все още може да бъде интересен за някои случаи на употреба. Ако бъде активирано, CMP може в бъдеще самостоятелно да изтрие бисквитките, за чийто доставчик посетителят не е дал съгласието си. (повече информация )

Още нови функции и промени

  • Добавена двуфакторна автентификация
  • Ограничена поддръжка на Google Ads
  • Опростяване на кодовете за автоматично блокиране
  • Поправки на грешки в отчитането
  • Възможност за разделяне между съгласие и законен интерес ( IAB TCF )
  • … и още много.

повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]