интеграция на пропуск за съдържание
Заедно с нашия партньор contentpass внедрихме директна интеграция на „PUR модела“ в consentmanager . Издателите и издателите вече могат да интегрират contentpass директно от дизайна на consentmanager – без да се налага да правят сложно програмиране или обмен на кодове: Посетителят може или да се съгласи с показването на реклама, или да се наслади на уебсайт без реклами с contentpass за 2,99 EUR на месец. Приходите се разделят съответно между уебсайта и contentpass. (повече информация )
Изтрийте бисквитките автоматично
Поради голямото търсене, ние внедрихме функция, която ви позволява активно да изтривате бисквитки. Дори и като цяло да не го съветваме, той все още може да бъде интересен за някои случаи на употреба. Ако бъде активирано, CMP може в бъдеще самостоятелно да изтрие бисквитките, за чийто доставчик посетителят не е дал съгласието си. (повече информация )
Още нови функции и промени
- Добавена двуфакторна автентификация
- Ограничена поддръжка на Google Ads
- Опростяване на кодовете за автоматично блокиране
- Поправки на грешки в отчитането
- Възможност за разделяне между съгласие и законен интерес ( IAB TCF )
- … и още много.