Онлайн светът е изправен пред големи промени, особено за издателите и рекламодателите. На 11 март заедно с Refinery89.com бяхме домакин на уебинара „Без бисквитки = загуби на приходи“, за да надникнем в бъдещето.
Уебинарът се проведе на английски език.
Бяха обсъдени следните теми:
- Нови разпоредби за защита на данните (DSA, DMA): Издателите трябва да се адаптират към новите разпоредби, когато работят с данни и бисквитки.
- Без използване на бисквитки – равно на загуба на доход? Пряката връзка между елиминирането на бисквитките и загубата на приходи.
- Решения, безопасни за бисквитки: И двамата лектори представиха новаторски подходи като Contextual+ и техники за проектиране на съдържание, които могат да помогнат на издателите и рекламодателите в свят без бисквитки.
преглед
Уебинарът предостави ценна информация за това как издателите и рекламодателите могат да се подготвят за новите разпоредби за защита на данните и какви решения, безопасни за бисквитките, съществуват.
PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне .