видеоклипове

Видео: GDPR и уеб проследяване – Как мога да разреша това по начин, който е надежден за бъдещето?


Уебинар на 1 юни 2021 г

В рамките на две години светът на онлайн търговците и анализаторите на данни се обърна с главата надолу. GDPR и националните телекомуникационни закони с Директивата за ePrivacy Directive раздадоха картите по нов начин – и по този начин предизвикаха голяма несигурност в индустрията. Намерете отговорите в уебинара за това как да разрешите уеб проследяването по надежден за бъдещето начин.

Мога ли наистина да взема правилните решения въз основа на данни, които са били събрани само законно? На какви данни мога да разчитам?
Конвенционалните решения все още не обещават правно сигурни отговори. Те се основават не само на GDPR, но и на отделните национални приложения на Директивата за неприкосновеността на личния живот и електронните комуникации.

Съ-изпълнителният директор Томас Таучнер от JENTIS обяснява как правилно да се получи съгласие за обработка на данни, какво означава това за събиране на данни и как правилно да се обработват данни, предавани поточно към американски компании като Google.

Накратко: какво е тракер?

Ако управлявате уебсайт, можете да анализирате дейностите на вашите потребители, като използвате инструменти за проследяване, работещи във фонов режим на уебсайта ви. Тези тракери могат да ви покажат различни данни, напр. Например кои страници са посетили потребителите, колко време са били на всяка страница, как са взаимодействали с всяка страница и дори какви продукти са закупили. Тези механизми за проследяване могат да бъдат много полезни за по-добро разбиране на поведението и предпочитанията на вашите клиенти и съответно за оптимизиране на вашия уебсайт и маркетингови дейности. Чрез по-добро разбиране на аудиториите с помощта на технологиите, собствениците на уебсайтове могат да предложат персонализирани изживявания, които водят до по-голямо задържане на клиентите и удовлетворение от уебсайта.


повече коментари

Общ

Бюлетин 09/2024

Нови функции: Инструмент за права на субекта на данни (DSR). GDPR предвижда, че засегнатите (като посетители на уебсайтове, клиенти или други лица, чиито данни се обработват) се ползват с определени права. Това включва по-специално, че те могат да търсят правата си и да получават информация за обработваните данни. Правата включват, наред с другото: Нашият нов […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Нов

consentmanager постига златен статус като Google CMP партньор

consentmanager е сертифициран като Gold Tier CMP партньор в партньорската програма на Google Consent Management Platform (CMP). Получихме този статут въз основа на следните критерии: Най-новото развитие в партньорската програма на Google CMP носи значителни предимства за нашите клиенти. Сега можете да интегрирате своя банер за съгласие с Google Ads, Google Analytics и Google Tag […]