Уебинар на 1 юни 2021 г
В рамките на две години светът на онлайн търговците и анализаторите на данни се обърна с главата надолу. GDPR и националните телекомуникационни закони с Директивата за ePrivacy Directive раздадоха картите по нов начин – и по този начин предизвикаха голяма несигурност в индустрията. Намерете отговорите в уебинара за това как да разрешите уеб проследяването по надежден за бъдещето начин.
Мога ли наистина да взема правилните решения въз основа на данни, които са били събрани само законно? На какви данни мога да разчитам?
Конвенционалните решения все още не обещават правно сигурни отговори. Те се основават не само на GDPR, но и на отделните национални приложения на Директивата за неприкосновеността на личния живот и електронните комуникации.
Съ-изпълнителният директор Томас Таучнер от JENTIS обяснява как правилно да се получи съгласие за обработка на данни, какво означава това за събиране на данни и как правилно да се обработват данни, предавани поточно към американски компании като Google.
Накратко: какво е тракер?
Ако управлявате уебсайт, можете да анализирате дейностите на вашите потребители, като използвате инструменти за проследяване, работещи във фонов режим на уебсайта ви. Тези тракери могат да ви покажат различни данни, напр. Например кои страници са посетили потребителите, колко време са били на всяка страница, как са взаимодействали с всяка страница и дори какви продукти са закупили. Тези механизми за проследяване могат да бъдат много полезни за по-добро разбиране на поведението и предпочитанията на вашите клиенти и съответно за оптимизиране на вашия уебсайт и маркетингови дейности. Чрез по-добро разбиране на аудиториите с помощта на технологиите, собствениците на уебсайтове могат да предложат персонализирани изживявания, които водят до по-голямо задържане на клиентите и удовлетворение от уебсайта.