видеоклипове

Видео: Управление на съгласието в онлайн маркетинга


Уебинар на 24 март 2021 г

Управление на съгласието в онлайн маркетинга

В този уеб семинар ще научите:

  • Разбиране на степента на приемане: Как да чета отчетите?
  • Какви фактори влияят на степента на приемане?
  • Правни аспекти
  • Използвайте Google Analytics, etracker и други системи

Документите за уебинара можете да изтеглите тук като PDF .

Един ефективен и добре проектиран банер за бисквитки е важен за онлайн маркетинга, тъй като помага на операторите на уебсайтове да спазват разпоредбите за защита на данните и увеличава шансовете за получаване на съгласие на потребителя за използването на бисквитки и други технологии за проследяване. Това е съществен фактор за внушаване на доверие и прозрачност сред потребителите на уебсайтове и ако една компания не успее да го направи, рискува глоба и евентуално увреждане на репутацията. В допълнение, банерите с бисквитки могат да повлияят на ефективността на онлайн маркетинговите кампании, тъй като потребителите, които отхвърлят или игнорират банера, може да не бъдат проследени, което ограничава възможността за предоставяне на персонализирано съдържание и насочена реклама. Чрез A/B тестване, което включва експериментиране с различни дизайни на банери, съдържание и разположение, собствениците на уебсайтове могат да оптимизират своите нива на приемане и да подобрят цялостното потребителско изживяване.

Статии на подобни теми:


повече коментари

Newsletter consentmanager Juni
Нов

Бюлетин 06/2024

Нова добавка: Удобен за поверителност анализ на уебсайтове С актуализацията през юни новата добавка „Анализ на уебсайтове“ е достъпна за вас във вашия акаунт. Тук комбинираме двата компонента, в които сме особено добри: истинска защита на данните и страхотно отчитане. Предимството на нашия нов удобен за поверителност анализ на уебсайтове е основно в защитата на […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Нов

Холандски DSB: Ръководство за банери за бисквитки и засилени проверки

Холандският орган за защита на данните (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) публикува ново ръководство , описващо най-добрите практики за проектиране на банери за бисквитки и какво да избягвате, за да избегнете евентуални глоби. Както беше обявено през февруари 2024 г. , Органът за защита на данните ще въведе повече контроли, за да гарантира, че уебсайтовете законно получават […]