видеоклипове

Видео: Управление на съгласието в онлайн маркетинга


Уебинар на 24 март 2021 г

Управление на съгласието в онлайн маркетинга

В този уеб семинар ще научите:

  • Разбиране на степента на приемане: Как да чета отчетите?
  • Какви фактори влияят на степента на приемане?
  • Правни аспекти
  • Използвайте Google Analytics, etracker и други системи

Документите за уебинара можете да изтеглите тук като PDF .

Един ефективен и добре проектиран банер за бисквитки е важен за онлайн маркетинга, тъй като помага на операторите на уебсайтове да спазват разпоредбите за защита на данните и увеличава шансовете за получаване на съгласие на потребителя за използването на бисквитки и други технологии за проследяване. Това е съществен фактор за внушаване на доверие и прозрачност сред потребителите на уебсайтове и ако една компания не успее да го направи, рискува глоба и евентуално увреждане на репутацията. В допълнение, банерите с бисквитки могат да повлияят на ефективността на онлайн маркетинговите кампании, тъй като потребителите, които отхвърлят или игнорират банера, може да не бъдат проследени, което ограничава възможността за предоставяне на персонализирано съдържание и насочена реклама. Чрез A/B тестване, което включва експериментиране с различни дизайни на банери, съдържание и разположение, собствениците на уебсайтове могат да оптимизират своите нива на приемане и да подобрят цялостното потребителско изживяване.

Статии на подобни теми:


повече коментари

Cookie-Crawler - Standalone-Tool
Нов, Общ

Бюлетин 11/2024

Инструментът за работа с бисквитки вече се предлага и като самостоятелен инструмент Нашият Cookie Crawler вече е още по-гъвкав и гъвкав! Отсега нататък можете да го използвате и като самостоятелен инструмент – без да се налага да създавате отделен CMP. Самостоятелната опция е подходяща за клиенти, които (все още) не искат да превключат банера за […]
consentmanager Cookie-Audit Grafik

Одит на бисквитки за уебсайтове: Как да го направите ръчно или със скенер за бисквитки

Като оператор на уебсайт вие носите отговорност за данните на вашите потребители, които се събират и съхраняват от уебсайта ви чрез бисквитки. Всяка бисквитка, която е активна на вашия уебсайт, може потенциално да причини проблеми с поверителността – особено ако не се използва по предназначение или, което е по-критично, ако се съхранява в техните браузъри […]