Уебинар на 24 март 2021 г
Управление на съгласието в онлайн маркетинга
В този уеб семинар ще научите:
- Разбиране на степента на приемане: Как да чета отчетите?
- Какви фактори влияят на степента на приемане?
- Правни аспекти
- Използвайте Google Analytics, etracker и други системи
Документите за уебинара можете да изтеглите тук като PDF .
Един ефективен и добре проектиран банер за бисквитки е важен за онлайн маркетинга, тъй като помага на операторите на уебсайтове да спазват разпоредбите за защита на данните и увеличава шансовете за получаване на съгласие на потребителя за използването на бисквитки и други технологии за проследяване. Това е съществен фактор за внушаване на доверие и прозрачност сред потребителите на уебсайтове и ако една компания не успее да го направи, рискува глоба и евентуално увреждане на репутацията. В допълнение, банерите с бисквитки могат да повлияят на ефективността на онлайн маркетинговите кампании, тъй като потребителите, които отхвърлят или игнорират банера, може да не бъдат проследени, което ограничава възможността за предоставяне на персонализирано съдържание и насочена реклама. Чрез A/B тестване, което включва експериментиране с различни дизайни на банери, съдържание и разположение, собствениците на уебсайтове могат да оптимизират своите нива на приемане и да подобрят цялостното потребителско изживяване.
Статии на подобни теми:
- Видео: Използване на Google Analytics 4 & consentmanager
- Да използвате Google Analytics в съответствие с разпоредбите за защита на данните? Кратък преглед на правната ситуация
- Видео: Използвайте Google Tag Manager & Consent Mode
- Използвайте Google Tag Manager, съвместим с GDPR – Това казва правната ситуация