видеоклипове

Видео: Управление на съгласието в онлайн маркетинга


Уебинар на 24 март 2021 г

Управление на съгласието в онлайн маркетинга

В този уеб семинар ще научите:

  • Разбиране на степента на приемане: Как да чета отчетите?
  • Какви фактори влияят на степента на приемане?
  • Правни аспекти
  • Използвайте Google Analytics, etracker и други системи

Документите за уебинара можете да изтеглите тук като PDF .

Един ефективен и добре проектиран банер за бисквитки е важен за онлайн маркетинга, тъй като помага на операторите на уебсайтове да спазват разпоредбите за защита на данните и увеличава шансовете за получаване на съгласие на потребителя за използването на бисквитки и други технологии за проследяване. Това е съществен фактор за внушаване на доверие и прозрачност сред потребителите на уебсайтове и ако една компания не успее да го направи, рискува глоба и евентуално увреждане на репутацията. В допълнение, банерите с бисквитки могат да повлияят на ефективността на онлайн маркетинговите кампании, тъй като потребителите, които отхвърлят или игнорират банера, може да не бъдат проследени, което ограничава възможността за предоставяне на персонализирано съдържание и насочена реклама. Чрез A/B тестване, което включва експериментиране с различни дизайни на банери, съдържание и разположение, собствениците на уебсайтове могат да оптимизират своите нива на приемане и да подобрят цялостното потребителско изживяване.

Статии на подобни теми:


повече коментари

Webinar Google Consent Mode v2
видеоклипове, Нов

Уебинар: Режим на съгласие на Google v2

Уебинарът на тема „Google Consent Mode v2“ се проведе на 27 февруари 2024 г. PDF за уебинара можете да намерите тук за изтегляне . Бяха обсъдени следните теми: преглед Всички говорят за Google Consent Mode v2. От март 2024 г. Google ще изисква всички уебсайтове и приложения да използват Google Consent Mode v2. За това […]
Digital Services Act
правилно

Законът за цифровите услуги (DSA) важи ли и за вашата компания? Онлайн платформите имат допълнителни задължения

Законът за цифровите услуги определя допълнителни изисквания за прозрачност за онлайн платформите. Определението за онлайн платформа съгласно DSA може да се отнася за вашия бизнес. В резултат на това може да се наложи да спазвате допълнителните изисквания за прозрачност на DSA. Прочетете, за да разберете дали вашият бизнес попада в тази категория и какви стъпки […]