Нов

Бюлетин 10/2023


Подобрен TV SDK: По-лесен за използване благодарение на QR кодовете

Този месец обновихме нашия SDK за поддръжка на телевизия. От една страна, това се отнася до възможността за интегриране в различни типове устройства от различни производители. От друга страна, подобрихме обработката на банера за съгласие в рамките на телевизора. Вместо да правите сложни настройки в банера за съгласие с помощта на дистанционното управление, сега можете просто да използвате мобилния си телефон:
Просто сканирайте QR кода, показан на телевизора, направете настройки на мобилния си телефон и банерът за съгласие на телевизора автоматично запазва избора от вашия смартфон.

Можете също да научите повече за нашия подобрен TV SDK тук: https://www. consentmanager

Закон за цифровите пазари: Законът за цифровите пазари просто обяснен

Законът за цифровите пазари (DMA) влезе в сила в края на 2022 г. и правилата му се прилагат от Европейската комисия от 2 май 2023 г. Тази статия описва как „пазачите“, назначени от Европейската комисия, т.е. основните онлайн играчи като Amazon, Alphabet и Apple, осигуряват честна конкуренция и продължават да защитават правата на потребителите онлайн.

Можете да разберете какви са те тук: https://www. consentmanager .de/wissen/das-gesetz-ueber-digitale-maerkte/

Разширено управление на съгласие: Това са функциите, за които трябва да знаете

Стандартните функции на инструмента за банер за бисквитки, разбира се, могат да бъдат достатъчни, за да може вашата компания да спазва законовите разпоредби. Въпреки това, ако вашият бизнес спазва повече от една наредба или ако уебсайтът ви има необичайно голям обем месечен трафик, трябва да потърсите допълнителни функции във вашия инструмент за съгласие, които не само ще ви помогнат да спазвате наредбите, но и ще подобрят бизнес операциите ви.

Можете да разберете кои разширени функции препоръчваме на нашите потребители в нашата статия: https://www. consentmanager .de/knowledge/extended-consent-management/

Нов видеоклип: Банер за бисквитки: Съвместим с GDPR с consentmanager и OXID

На 4 октомври consentmanager представи уебинара „Банер за бисквитки: GDPR съвместим с consentmanager и OXID“ заедно с нашия партньор OXID. Освен ценна информация за правното основание за съвместим с GDPR банер за бисквитки, беше обсъдено и внедряването на такъв в платформата за пазаруване OXID. С новия плъгин, интегрирането на банер за бисквитки consentmanager в платформата OXID вече е детска игра.
За тези, които се интересуват, уеб семинарът вече може да бъде гледан по-късно като видео.

Щракнете тук за видеоклипа: https://www.youtube.com/watch?v=ct_AdZCGTpY

DMEXCO 2023: Отново беше толкова хубаво

DMEXO 2023 – това беше празник за нас! И тази година двата панаирни дни отлетяха. Успяхме да посрещнем много нови и добре познати лица на нашия щанд и проведохме вълнуващи разговори. Нашият талисман за бисквитки осигури разнообразно забавление и новата тенденция очевидно е „бисквитки за носене“. Нашият екип consentmanager се забавляваше много и бихме искали да благодарим много на всички посетители!

Ще се видим отново през май в OMR в Хамбург – запазете датата 07/08. Май 2024!

Последно напомняне: Преминаване към IAB TCF v2.2

Само още един месец, след което ще се извърши автоматичното преминаване към новата версия на IAB TCF v2.2. Точният час за промяната е 20 ноември 2023 г. Който все още не се е информирал за това, трябва да го направи възможно най-скоро.
Клиентите могат да извършат надграждането ръчно предварително, като влязат в своя акаунт consentmanager и отидат в Меню> CMP> Други настройки> Промяна на IAB TCF .
Всички CMP, които имат активиран IAB TCF и не са актуализирани до 20 ноември, ще бъдат автоматично актуализирани до новата версия. С надстройката имената на целите на TCF ще се променят леко, както и част от информацията за доставчика в слоя за съгласие. Повечето от промените обаче няма да бъдат забележими.

Събрахме малко основна информация за това в нашия блог:
https://www.consentmanager.de/wissen/allgemein/iab-tcf-2-2-alle-fakten-zeitleist-wie-man-es-jetzt-benutzt/

Актуализация на приставката за Shopware v1.1.4

Внимание потребители на Shopware: В края на септември плъгинът Shopware беше актуализиран до новата версия v1.1.4. Можете лесно да изтеглите новата версия от Shopware App Store:
https://store.shopware.com/coman81678772889f/consentmanager-dsgvo-cookie-loesung-consent-management-provider.html

Имате ли нужда от помощ при инсталирането? След това разгледайте нашите инструкции:
https://help.consentmanager.de/books/cmp/page/how-to-integrate-the-cmp-into-a-shopware-shop

Допълнителни оптимизации и корекции през октомври:

Знаете ли вече нашите опции за конфигурация от страна на клиента? За да промените поведението или дизайна на CMP, много различни променливи на JavaScript са налични в CMP на consentmanager . Наскоро бяха направени някои корекции на грешки в този контекст и беше добавено ново допълнително персонализирано HTML поле за JS променливи. Можете да намерите преглед на всички JavaScript променливи в нашата помощ: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/client-side-configuration-options
В областта на дизайна също са добавени липсващи опции във визуализацията на дизайна и са добавени нови стандартни дизайни. Внедрени са и подобрения в публикуването на дизайни.

дневник за освобождаване

  • Коригирайте избора на CMP за отчет за съответствие
  • Коригирайте избора на CMP за отчет за обхождане
  • Доклад за общ преглед на корекции на дизайна
  • Докладът за риска не работи правилно
  • Проблеми с плащане с кредитна карта с изтекла карта
  • Файлът за превод в clientv2 не е правилно зареден
  • Поддръжка на TCF 2.2 за мобилни SDK
  • Добавете опция за показване на списък с доставчици като макрос на първия слой
  • IAB TCF типовете бисквитки не са показани правилно
  • Разрешете превключване на описание в менюто
  • Списъкът с функции се показва неправилно
  • Липсва изглед на протокол в clientv2
  • Добавете потвърждение по пощата на подсметки
  • Липсват опции за визуализация на дизайна
  • Проблем при копиране на cmp с активни персонализирани стекове
  • Добавете нови дизайни по подразбиране
  • Добавете опция за макрос за дата на последен избор
  • Описание на правното основание за доставчиците
  • Страница с оформление на бисквитки с множество домейни
  • Страница за надстройка за фина настройка на дизайна
  • Добавяне на телевизионна кодова страница
  • Актуализирайте дизайна на списъка с доставчици
  • Добавете филтър за неизвестни доставчици
  • Липсва съобщение за грешка при неуспешни актуализации
  • Добавете филтър за неизвестни бисквитки
  • UX: Добавяне на множество доставчици от страница 2,3,4…
  • Липсва действието „Намиране на доставчици“.
  • Липсва действието „Намиране на бисквитки“.
  • Подобрете дизайна на добавените доставчици
  • Подобрете модалния дизайн на Design
  • Липсват действия от контекстното меню на списъка с доставчици
  • Подобрете дизайна на плъзгача
  • Подобрете дизайна на стека
  • LCP оптимизация
  • TV SDK: Управление на QR
  • Проблем при изтриването на етапна CMP
  • Липсва списък с чакащи бисквитки
  • Бисквитки: Задайте бисквитка на нов доставчик
  • CMP/Design Modal: Позволява превключване на изглед на списък срещу изглед на карта
  • Празна икона на доставчик на списък с бисквитки
  • Добавете подсказка за сценични/на живо кодове
  • Добавете опция за експортиране на акаунт
  • Подобрение Публикувайте дизайн
  • Правни основания наслагване за стесняване

повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]