Нов

Бюлетин 03/2024


НОВО: Инструмент за сигнализиране на нередности

Имаме удоволствието да обявим пускането на нашия нов софтуер за сигнализиране на нередности. Софтуерът е разработен, за да отговаря на изискванията на Директивата на ЕС за сигнализиране за нередности. Нашият софтуер вече предлага лесен и сигурен начин за вашите служители да съобщават за опасения. Лицата, подаващи сигнали, могат лесно и анонимно да изпращат своите доклади, като използват формуляр на вашия уебсайт, вграден чрез прост код. След като докладът бъде подаден, компаниите имат достъп до тези отчети директно от таблото си за управление. клиентите consentmanager могат да продължат да управляват отчетите ефективно и да ги категоризират по статус. Отговаряйте бързо на притеснения и създайте надеждна среда с помощта на софтуера за сигнализиране на нередности на consentmanager . За да научите повече, щракнете тук:
https://www.consentmanager.de/whistleblower-software/

Налично съгласие за мобилни приложения за приложения за iOS, Android, Unity, React Native и Flutter

Поддържайте мобилното си приложение съвместимо и удобно за потребителя с нашата мобилна интеграция на SDK за iOS, Android, Unity, React Native и Flutter. Пълни подробности и допълнителна информация за това как да направите приложението си съвместимо вече можете да намерите на нашата специална страница за съгласие за мобилни приложения. Мобилните приложения често обработват лични данни. Поради тази причина е важно приложенията да отговарят на глобалните закони за поверителност като GDPR и CCPA, както и на изискванията за поверителност на Apple App Store и Google Play Store. С решението на consentmanager можете да сте сигурни, че ще постигнете по-добро потребителско изживяване чрез адаптивни дизайни, машинно обучение и A/B тестване. Поддържайки стандарти като IAB TCF v2.2 и Google Consent Mode v2, нашето решение е най-добрият начин да защитите поверителността на потребителите, като същевременно насърчавате растежа на вашето приложение. Защитете използваемостта на приложението си, като осигурите съответствие чрез интегриране с нашия Mobile SDK.
Посетете нашата специална страница тук, за да започнете:
https://www.consentmanager.de/mobile-app-consent/

IAB TCF – Решение от 8 март 2024 г.: Важни новини за издатели и рекламодатели

Съдът на Европейския съюз наскоро реши във важно решение, че TC низът („Consent String“) съгласно IAB TCF се счита за лични данни по смисъла на GDPR. Освен това беше решено IAB Europe да се счита за „съвместен администратор“ в тези случаи. Това подчертава споделената отговорност между IAB Europe и нейните членове при събирането на предпочитанията за съгласие на потребителите. За да научите повече за въздействието на решението и стъпките, необходими за гарантиране на съответствие, моля, свържете се с нашата поддръжка или посетете нашата информационна страница:
https://www.consentmanager.de/wissen/neues/iab-tcf-illegal-alle-fakten-hier-im-faq/

Нов видеоклип за уеб семинар: Google Consent Mode v2

В 27. И Нашият уебинар за Google Consent Mode v2 се проведе на 28 февруари.
Ако искате да научите повече за правните и технически изисквания по тази тема, сега можете да гледате видеоклипа на уебинара.

Видеото от уебинара е достъпно на немски и английски език.

Видеозапис на уебинара на немски: https://www. consentmanager
Видеозапис на уебинара на английски: https://www. consentmanager .net/webinar/

Уебинар Google Consent Mode v2

Нов видеоклип: Уебинар „Няма бисквитки = загубени приходи?“

В понеделник, 11 март 2024 г., се проведе уебинарът „Без бисквитки = загуби на приходи?“ съвместно с нашия партньор Refinery89. Двамата експерти Робин де Вит (CSO Refinery89) и Jan Winkler (главен изпълнителен директор, consentmanager ) интензивно изследваха ефектите от свят без бисквитки върху издатели и рекламодатели.

Видеото от уебинара вече е достъпно на адрес:
https://www.consentmanager.de/wissen/videos/webinar-no-cookies-revenue-losses/

OMR24: consentmanager е там! Запишете датата!

На 7-ми А на 8 май OMR в Хамбург отново ще отвори вратите си за дигиталния свят. consentmanager също ще присъства отново като изложител със щанд. Така че не пропускайте възможността и ни посетете лично в OMR. Ние сме тези със забавния талисман. 😉

Осигурете си час за среща сега:
https://www. consentmanager

Дата: 7 + 8 май 2024 г
Местоположение: Хамбургски панаир | Messeplatz 1 | 20357 Хамбург
Зала А4 | Щанд D07

consentmanager е в OMR тази година 2024

Допълнителни оптимизации и корекции през март

През март, наред с други неща, бяха направени следните корекции и бяха коригирани грешки:
Добавени са нови функции, за да направят CMP по-удобен за използване. Докладът за съответствие вече може да бъде изпратен по имейл, могат да се добавят индивидуални бележки към конкретен доставчик, височината и ширината на логото могат да се коригират, както и масово редактиране на интеграции. Вече е възможно и копиране на шаблони от сметка А в сметка Б.

Допълнителни нововъведения и оптимизации могат да бъдат намерени в пълния дневник на версиите:

дневник за освобождаване

  • Нова функция: Добавка за подаване на сигнали
  • Добавете изглед на протокола към целите
  • Добавете опция към имейл отчет за съответствие
  • Добавете опция за деактивиране на ефекта на преход в дизайните
  • Добавете колона за отчитане за автоматично приемане (напр. правила за отказ)
  • Добавете възможност за добавяне на бележки към доставчик
  • Добавете височина и ширина към логото на CMP
  • Добавете масово редактиране и за интеграции
  • Добавяне на опция: Персонализираните избори трябва да показват само цели (разширяването на целта показва доставчици)
  • Дистрибутор: Добавете опция за копиране на дизайн от акаунт A в акаунт B
  • Поправка: Докладвайте за неправилно сортиране
  • Поправка: падащо меню с описание на целта
  • Поправка: Качването на преводи за дизайн по подразбиране не работи
  • Поправка: Дизайнът не е показан като избран
  • Поправка: Поддръжка на Magento плъгин
  • Поправка: Доклад: Филтрирането по домейн не работи
  • Поправка: Проблеми с показването на списък с бисквитки
  • Поправка: Някои клиенти имат PCP, който е активиран само за 1x език
  • Поправка: Потребителският интерфейс за модален избор на правна база е повреден


повече коментари

EDPB opinion on pay or consent model
Нов, правилно

Неотдавнашното решение на EDPB относно моделите „Съгласие или плащане“ за онлайн платформи

Регулаторите на Холандия, Норвегия и Германия (Хамбург) поискаха от Европейския съвет за защита на данните ( EDPB ) становище относно това дали големи онлайн платформи могат да използват модели „съгласие или плащане“ за поведенческа реклама въз основа на валидна и доброволна основа Въз основа на потребителско съгласие. Фонът беше въвеждането на абонаментен модел от Meta […]
New regulations US 2024
правилно

Новите закони за поверителност на САЩ влизат в сила през 2024 г.: Актуализирайте вашите специфични за САЩ настройки за поверителност

В Съединените щати новите закони за защита на данните ще влязат в сила през втората половина на 2024 г. – във Флорида, Тексас, Орегон и Монтана . Компаниите, които работят в тези щати или имат клиенти в тези щати, трябва да преразгледат своите практики за защита на данните, за да гарантират съответствие с новите закони […]