Мениджър за съгласие за бисквитки във финансите и застраховането
Надеждният и отговорен външен вид и действия са основно изискване, особено в сектори като финанси или застраховане. В живота могат да се случат много неща и застраховането ни дава чувство за сигурност. В замяна се обработват и съхраняват лични данни, които са особено достойни за защита. Застрахователните и финансовите компании са изправени пред предизвикателството да защитят масата от чувствителни лични данни от кражба на данни и злоупотреба с тях. С въвеждането на Общия регламент за защита на данните (GDPR), темата за защита на данните за банки, застрахователни компании и други компании или органи все повече влиза във фокуса. С тази огромна отговорност за осигуряване на защита на данните за застраховане и финанси, нашето решение за бисквитки – мениджърът за съгласие – може да ви осигури идеална подкрепа.
Препоръчва се от много хора във финансовата и застрахователната индустрия
От безопасната страна на земното кълбо
Мениджър съгласие за застрахователния и финансовия сектор
При избора на банка, застрахователна компания или друга компания от финансовия и застрахователния бранш доверието играе съществена роля. Хората сключват застраховка или влагат своите пари или пари в нея само когато имат пълно доверие в компанията и се чувстват сигурни и уверени. Хората искат да са сигурни, че тяхната финансова и свързана със здравето лична информация е защитена, когато я споделят с компании. Consentmanager е оптималният инструмент за правилно боравене с лични данни. Предложете на клиентите си сигурност и основа на доверие.
Защита на данните на клиента:
Обработката на данни винаги е била централна част от много индустрии. Много чувствителни данни се събират, съхраняват и обработват, особено в застрахователния и финансовия сектор. Дигитализацията и други разработки създават много нови възможности, но и рискове. Поради тази причина Consentmanager предлага защита на личните данни и дава на вашите клиенти сигурност и доверие.Предлага се на повече от 30 езика:
Финансите и застраховането са сложни отрасли. Поради това е важно да предоставите информацията на различни езици, за да избегнете недоразумения. Освен това карате клиентите си да се чувстват загрижени и отзивчиви, като се адаптирате към техните нужди, като например предлагате много различни езици. Нашият инструмент е наличен на над 30 езика, така че да можете да се адаптирате към всички клиенти и да създадете надеждна и ориентирана към нуждите основа.Съвместим с GDPR:
Ако компаниите в застрахователния или финансовия сектор привличат негативно внимание – в най-лошия случай поради съществуващ съдебен спор – те губят много доверие. Неправилното обработване на лични данни може да бъде избегнато от мениджъра по съгласие. Нашият инструмент гарантира съответствие с GDPR (ЕС) и CCPA (Калифорния).Адаптиран към вашия дизайн:
Компаниите имат разпознаваема стойност чрез своя корпоративен дизайн. Мениджърът на съгласие ви позволява да внедрите вашия корпоративен дизайн с вашето решение за бисквитки благодарение на напълно персонализиран дизайн.Бързи отговори:
Времето е пари – стара поговорка, която е особено вярна във финансовия сектор. За да използвате времето си оптимално, нашият инструмент ви предлага възможността да отговаряте на запитвания бързо и лесно. Ако получите искане за информация относно лични данни, важно е то да бъде обработено бързо, в противен случай може да възникнат глоби или съдебен спор. Нашият мениджър за съгласие за бисквитки ви предоставя оптимална подкрепа за бързо отговаряне на запитвания и избягване на всякакви негативни последици поради бавна обработка.
Застраховка и финанси за защита на данните
Съвместимо решение за бисквитки за всяка система
Нашето решение за бисквитки е съвместимо с над 2500 инструмента. Инструментът може да бъде интегриран в обикновени системи за магазини и уебсайтове или инструменти за анализ много лесно и без много усилия. Не са необходими промени или промени. Благодарение на адаптивния дизайн, той може да се използва без проблеми и на мобилни устройства. Съвместимостта и други функции, като съответствие с GDPR и опцията за повече от 30 езика, правят мениджъра на съгласие идеалното решение за бисквитки за вашия уебсайт.
От безопасната страна на земното кълбо
Оптимизация за търсачки и удовлетвореност на клиентите
Живеем в бързо развиващ се свят с все нови иновации, нови знания и нови задачи. Трудно е да задържите хората на уебсайт, така че ниската степен на отпадане и високата степен на приемане са от съществено значение, ако искате да увеличите времето на престой. Можете да постигнете тези цели с помощта на нашия мениджър по съгласие. Освен това получавате по-задълбочена представа за поведението на вашите клиенти и други хора, които посещават уебсайта ви. Ако имате тази информация, можете да увеличите удовлетвореността чрез специфични за потребителя настройки. Генерираните потенциални клиенти и реализации изпращат важни сигнали до търсачки като Google. Адаптирането към желанията и нуждите на посетителите и уебсайтът без грешки също води до добри отзиви и по този начин укрепва доверието във вас.
Към това се добавя и високото ниво на защита на личните данни, което също влияе върху доверието и удовлетворението. Вашата откриваемост и класиране могат да се подобрят с положителни отзиви и да ви осигурят място на върха. Отрицателните отзиви могат да имат обратен ефект, поради което трябва да ги избягвате, като боравите с чувствителни лични данни по безопасен, законосъобразен и отговорен начин.
Тествайте нашия мениджър за съгласие сега безплатно! Имате нужда от съвместим с GDPR банер за бисквитки на уебсайта си, ако обработвате и съхранявате лични данни. Възползвайте се от обширните функции на мениджъра на съгласието и създайте основа на доверие за вашите клиенти. Защитете посетителите на вашия уебсайт от злоупотреба с данни. Избягвайте да губите доверие чрез нарушаване на поверителността и отрицателни отзиви.
често задавани въпроси
Не сте сигурни дали имате нужда от CMP?
За да ви помогнем с неща като GDPR, CMP и съгласие, ние събрахме най-често срещаните въпроси тук.
Уебсайтът се поддържа от платформа за управление на съгласие (CMP), за да бъде съвместим с GDPR. Общият регламент за защита на данните (GDPR) определя определени изисквания, които засягат законосъобразното обработване на лични данни.
Поради цифровизацията става все по-важно да се предотврати злоупотребата с данни чрез защита на данните. Това се отнася по-специално за индустрии, които работят с много чувствителни и чувствителни данни, като например защита на данните за застрахователни компании или защита на данните във финансовия сектор.
Застрахователните компании могат да изискват от вас само данни, които са от съществено значение за изпълнението на договора. Застрахователят трябва да получи предварително съгласие за всички данни, които не са необходими за изпълнение на договора. Застрахователната компания трябва да се придържа към редица принципи, когато става въпрос за лични данни. Те включват, но не се ограничават до ограничаване на целта, прозрачност, минимизиране на данните, цялостност и поверителност, законосъобразност на обработката и точност на обработката на данните.
Информация за конкретно или идентифицируемо лице се счита за лични данни. Това е информация или частична информация, която позволява идентифицирането на дадено лице.
Моля, имайте предвид, че не можем да предоставим правни съвети. Някои точки от този ЧЗВ може също да се променят с течение на времето или да бъдат тълкувани различно от съдилищата. Ето защо винаги трябва да се консултирате с вашия адвокат!